Güncellemeler
+1 yıl
Benim ile arkadaş kalmayı cart curt çok istediğini sorunun ben değil o olduğunu söyleyip 2 saat dil döktü ama çook kırgınım. Bilemiyorum. Üstelik dün numaramı değiştiriyorum rehberim silindi özelden numaralarınızı yazın kaydedeceğim diye wp durumuma yazdım. Görmüş sadece
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanların sorunlarıyla dalga geçecek kadar düşen otizmli bebeler uzak dursun.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Yani belki sonrasında ciddi düşünürdün kimse bence bu sekilde yola cikmiyor zaten hos vakit gecirdigin insanla zamanla ciddi düşünebilirsin
yaz bence
Aşkım ben de istiyorum yazmayı. Ama gururum el vermiyor.. kırgınım.
kiz nolcak gurur karin doyurmaz
Kuzum haklısın haklısın da. Devam etmek istemiyor arkadaş olmak istiyor. Çok feci kırgınım. Herkes aynı şeyi diyor ama onun yazması gerekliydi böyle bir şey oldu. Keşke numaramı değiştirmeseydim. Onun ekmeğine yağ sürmüş oldum şimdi. Ama intikam için konuşacağım sadece.
Pek insanlara göstermediğim samimi sakin yüzüm vardı. Ona gösterdim. Herkes bu tarafımı görmez. O bu şansını kaybetti.
bak bunu belli etmemissin eger arkadas olak diyosa baskasini bulmustur keeeeesin
Bir ilişki istemiyorum falan dedi … bilmiyorum ya
Uzgunum ama bunlar basina gelmis birisi olarak diyorumki baskasi var.
O halde benimle niye konuştu..
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!