8-9 aydır birlikteyiz ama ilişkiye ad koymuyor, çocuk gibisin diyor ne yapmalıyım?

Ben dedim ki benden iyisini bulamazsın, o da bana çocuk gibi hareketlerin var dedi, bir silip bir ekliyorsun, senden iyisini neden bulamayayım dedi. Benim silip ekleme sebebim, 8-9 aydır görüşüyoruz, ikimizin de yaşı yerinde, bir şeylerin adını bir türlü koymuyor, ciddiyete çevirmiyor, bu yüzden sinirleniyorum. Ben ona umut bağlayıp başka konuşup görüşmek isteyenleri bile reddettim hep.
8-9 aydır birlikteyiz ama ilişkiye ad koymuyor, çocuk gibisin diyor ne yapmalıyım?
Cevapla