Flört ederken doğru düzgün bir iletişimimiz olmadı ama çocuk beni bırakmıyor. Ne yapmam lazım?

Arkadaslar biriyle flort ediyorduk 8 ay boyunca dogru düzgün bir iletisimimiz olmadı ona sorsak iletisim kopuklugundan yakınlasamamızdan kaynaklı sorunlar oldu dedi ilgisiz davranıyordu uyardım kac kez aynıydı bende bunu kabul etmedim istemedigimi söyledim ona sonra tekrar konusalım dedi sans verdim yine aynı oldu sonra ben bir daha bana yazmamasini istemedigimi söyledim numarasını ve sosyal medyadan sildim sonra hep dönüp durdu yazdı bende yazma bana dedikce hep yazdı mesajlarına görüldü attım cevap vermedim hic birine günlerce anlamadı bir süre yazmiyordu sonra yine ekliyor sosyal medyadan mesaj atıyordu engellemek istemedim bana engellemek cocukca geliyordu gecen yine ekledi istegini sildim sonra beni engelledi sonra engelimi kaldirmis profiline durum atmis askla ilgili falan tekrar ekledi ben benden ne istiyorsun dedim icimden geldi ekledim dedi bende ben istemiyorum dedim ama cok seviyorum mecburen uzak durmam lazim hic yalvarmadim yazmadim rahatsiz etmedim sadece uzaklastim sonra bana biz dogru iletisim kuramadık bulusamadık is sorunlarım vardı kafam cok karısıktı sen bana haksızlık ettin diyip durdu ama ne sevdigini soyluyor ne bir adım atıyor görüselim diye sadece ekleyip mesaj atıp duruyor sizce ne yapayım ve bu ne yapmaya calisiyor

Flört ederken doğru düzgün bir iletişimimiz olmadı ama çocuk beni bırakmıyor. Ne yapmam lazım?
Cevapla