Bir çocuktan hoşlanıyorum ama hiç muhabbetimiz yok, nasıl açıklamalıyım?

bi çocuktan hoşlanıyorum ama hiç muhabbetimiz yok sadece bakışıyruz ona hoşlandığımı açıklamak istiyorum. ne demeliyim konuşurken nasıl davranmalıyım tavırlarım nasıl olmalı? bu arada burçları falan önemseyen varsa yengeç erkeği
Bir çocuktan hoşlanıyorum ama hiç muhabbetimiz yok, nasıl açıklamalıyım?
Cevapla