6 ay uzaktan konuştuğumuz hiç buluşmadığımız sevdiğim kadına umut vermiş miyimdir?

Toksiktik güzel bir haftamız bile geçmedi sürekli kavga dövüş bir türlü işi buluşmaya dökemedik yani sanal bir ilişkiydi bende en sonunda seni sevmiyorum dedim. Ve bitirdim o ise benimle oynadın diyor. Ağır şrfsizsin falan. Oynadım mı? Bu bir kızla oynamak mı?

6 ay uzaktan konuştuğumuz hiç buluşmadığımız sevdiğim kadına umut vermiş miyimdir?
Cevapla