Sevgilimle iki senedir uzaktan konuşuyoruz, hiç buluşmadık. Buluşsak mı artık?

Bir defasında geldi ama ben aptallık edip yarı yoldan gönderdim git dedim. Çok fedakarlık yaptı bazıları olsa buluşamadığı için ayrılır bahane bulurdu hep sabırla beni bekledi. Artık yoruldum ona da hak veriyorum buluşmalı mıyım artık?

Sevgilimle iki senedir uzaktan konuşuyoruz, hiç buluşmadık. Buluşsak mı artık?
Cevapla