İyi bir şekilde ayrıldığın sevgilinle, dost kalmak ister miydin?

Merhaba 🙂 İki medeni insan gibi birbirinizi incitmeden , yolları ayırdığınız sevgiliniz ile dost kalmak ister miydin?

İyi bir şekilde ayrıldığın sevgilinle, dost kalmak ister miydin?

Başka bir şehirde karşılaşırmışız. Dostça ayrılalım belki selamlaşırız;)

Güncellemeler
10 ay
Süper
İyi bir şekilde ayrıldığın sevgilinle, dost kalmak ister miydin?
Cevapla