11 ayEşin hep mi böyleydi, yoksa zamanla mı ilgisizleşti?"
Zihin sarayında geçmişe doğru bir yolculuğa çık... Eğer eşin en başından beri böyle biriyse, üzgünüm kardeşim, bu ilişki temelden yanlış kurulmuş olabilir. Ne yaparsan yap değişmez. Uğraşmaya devam edersen olan sana olur. Bir gün gözünü açarsın, 60 yaşına gelmişsin… ve koca bir pişmanlıkla dolu olursun.
Ama yok, bu ilgisizlik sonradan başladıysa... O zaman yaklaşımın farklı olmalı. Eşini bunaltmadan, onu yargılamadan sadece dinle. Biz erkekler hep güçlü kalmak zorunda hissederiz, yaşadığımız her şeyi içimize atarız. Kolay kolay kimseye açamayız derdimizi. Bu yüzden eşine empatiyle yaklaş. Yargılayıcı olma, sorgulayıcı olma, sadece kalbini aç ve onu anlamaya çalış. Belki o zaman o da kendini açar.
Umarım ilişkiniz yeniden can bulur. Çünkü evlilik, doğru insanla yaşandığında çok kıymetli ve çok güzel bir şey. Benim de bir gün yaşamak istediğim, özlemle hayalini kurduğum bir şey…00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Çok üzüldüm. Uyumsuz evliliklerde maalesef mutsuzluk bitmiyor. Oysa uyumlu insanlar evlenebilse, yaş farkı bile olsa ömür boyu mutluluk oluyor. Birlikte aile terapistine gitmelisiniz. Ama eminim ona da yanaşmaz şimdi eşin. Bizim gibi kapalı toplumlarda bu sorun çok ve çoğunlukla çözümlenmeden kabullenilerek bir ömür mutsuz şekilde heba olup gidiyor. Heveslerimiz yaşanamadan yaşlanıyoruz. Seni çok iyi anlıyorum.
110 Yorumla
Soran11 ayBeni anlamaniz beni cok mutlu etti. Ellerinize dusuncelerinize saglik. Dilerimki hayat sizi hic incitmesin. Ve evet buhran doneminde benim ile ayni dusuncelere sahip hayallerimin erkegiyle sohbet edebilme sansini yakaladim.. sonra kestim sohbeti aramizda olan 16 yasa ragmen sanki benimle yasit gibiydi. O yuzden dedikleriniz öyle dogru ki.. öyleee gercek ki. Ahh
- 11 ay
Benzer şeyleri ben de yaladım. Ayrılamadım da, ve hâlâ yaşıyorum. Çok zor bir durum. Ama hep kendimizden veriyoruz hâlâ…Umarım siz birbirinizi anlamayı başarabilirsiniz, yani umarım kocanız sizi gecikmeden anlar, dinler ve sizi mutlu etmek için eksik olan şeyi yapmayı becerebilir.
Soran11 ayKonussak sakinca var mı?
Soran11 ayUmarim. Kabul ederseniz konusmayi isterim
- 11 ay
@Blacksıla 😁😁😁😁😁
Soran11 ay@Blacksıla ne ayarlamasindan bahsediyorsunuz? Dertleşmek arkadaşca dostca ayarlanmakmi oluyor aklınıza sokayım
Merhaba, kabus gibi geçen 3 yıl var anlaşılan. Seni anlamayan, ilgi göstermeyen, bırak ilgiyi eşi olarak saygı dahi duymayan, sürekli sorun çıkaran bir adam. Annenin evine git diyecek kadar da korumasiz davranışı
12 Yorumla
Soran11 ay👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🥹🥹🥹
11 ayBfnce kendi haline bırak bir süre fazla igi bazen değersizdir ve ilgisizliği neden olabiliyor kendini topla saçını başını üstünü bakımını adla ihmal etme kendini baştan yarat onun dikkatini çekecektir sinrmayya ya da disarda etkinliklere katil arkadaşlarınla vakit geçir esinle olan hiç bir sorunu onunla kuşa bir süre ara ver be kendine değer ver biraz bu tavsiyem kulağına her zsmsn küpe oldun para sorun sa ailen arkadaşların ya da sevdiklerinden destek al evde birseyler yapıp üretip satabilecegin ya da gelire donudtutecehin şeyler uyet ben bir ara fal bakmıştım bence denemeye değer
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim ya, o kadar zor bir durumda kalmışsın ki, o çaresizlik hissini çok iyi anlıyorum. Kimse toksik bir ilişki içinde yıpranmayı hak etmiyor. Sen kafayı sıyıracak kadar yorulduğunu söylüyorsun, ki bu da aslında bir şeylerin ciddi anlamda yolunda gitmediğini gösteriyor.
Evlilik iki kişinin de emeğiyle yürür, tek taraflı olmadığını sen zaten biliyorsun... Eğer sürekli sen çabalayıp karşılık göremiyorsan, bu ilişkideki denge gerçekten bozulmuş demektir. Belli ki eşin de kendi sorunlarıyla boğuşuyor olabilir, ama bu sana böyle davranmayı haklı çıkarmıyor.
Tavsiyem, bireysel bir terapist veya bir evlilik danışmanından mutlaka destek alman. Hem kendi hislerini düzenlemen hem de ileriye dönük ne yapmak istediğini netleştirmen önemli. Unutma ki atılan yüzük, söylenen sözler bazen bir şeylerin dev alarmda olduğunu gösteriyor. Kendini ihmal etme, hep sen değerlisin! 🫂💕30 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
116Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
11 ayOnun düzelmesini beklerken kendinden oluyor başka birine evriliyorsun kendin için bir iyilik yap zor bir süreç ama kendi hayatına bak ya onu öyle kabul et ve devam et ya da onsuz değişmeden huzurla ayakların üstünde yaşa..
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
11 ayNe yaptıysan düzelmiyorsa bırak yamuk kalsın.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 ayGerçekten çok yorucu ve yıpratıcı bir süreçten geçtiğin belli, üç yıl boyunca çabalayıp bir karşılık alamamak, üstüne her iletişim denemesinde duvara çarpmak insanın ruhunu tüketir, hele ki sen çözüm odaklı, neşeli ve yapıcı bir insanken bu ilgisizlik ve sürekli çatışma hali zamanla insanı hem kendi benliğinden uzaklaştırır hem de sevgiye dair inancını sarsar; yüzüğü atacak noktaya gelmen hiç şaşırtıcı değil çünkü bir ilişki sadece bir kişinin emek vermesiyle ayakta kalmaz, hele ki karşındaki kişi her seferinde seni yalnız bırakıyor, aşağılıyor ya da evine git diyerek değersiz hissettiriyorsa bu artık sadece bir geçimsizlik değil, duygusal olarak ihmal ve hatta psikolojik şiddet sınırına girer, bu yüzden hissettiğin cinnet hali aslında bastırılmış öfkenin ve değersizlik duygusunun bir dışavurumu gibi, senin yerinde kim olsa benzer şekilde hissederdi.
14 Yorumla
Soran11 ay😔😔 ellerine saglik. Tamda böyle ne eksik ne fazla
Cevap sahibi11 ayÜzüldüm adına rica ederim
Soran11 ayKeşke sadece keşke diyebiliyorum. İnsan bazen duygulari mantiginin onune ket vuruyor. Bu kadar herseyin farkinda akli basinda biri iken mantıklı , saglikli iletisim kuran biriyle birliktelik yasayamadim.
Cevap sahibi11 ayDilersen konuşabiliriz
Aşk İlişkileri konusunda 493 cevap paylaştı. canım sen elinden gelen her şeyi yapmışsın belli ki sevmişsin sabretmişsin konuşmayı denemişsin hatta kendinden bile ödün vermişsin ama karşı taraf hep duvar olmuş seni anlamak yerine susturmuş değer vermek yerine yormuş ve en kötüsü seni annene yollamakla tehdit edecek kadar da gözünü karartmış bu sevgi değil bu ortak bir hayat değil çünkü sevgi ne biliyor musun biriyle konuşurken sesin titrememesi her kelimede diken üstünde olmamak geceleri kendi yastığında bile yabancı hissetmemek sen artık cinnet değil huzur istiyorsun çünkü yoruldun ve artık kendini seçme vaktin gelmiş bu yüzden yüzüğü çıkarman zayıflık değil gücünün ilanıdır bazen en büyük sevgi kendine çektiğin sınırdır teşekkür değil saygıyı sen hak ediyorsun çünkü susmamışsın uğraşmışsın ama artık seni yıkan değil yaşatan biri olmalı hayatında.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Anladığım kadarıyla neşeli, pozitif, hayat dolu bir kadinsiniz. Merak ettiğim bişey var , nasıl oluyor da siz bu tarz insanlarla evlenmeyi kabul ediyorsunuz? Sonradan mı degisiyorlar? Yoksa hep böyle de siz mi böyle kabul ediyorsunuz?
İnsan sohbet edemediği, saatlerin nasıl geçtiğini anlamadığı biri ile nasıl evlenebilir aklım almıyor?27 Yorumla
Soran11 aySonradan degisti. Ve uzak mesafe iliskisiydi..
Soran11 ayOfff keşke. Zeka , ahlak , cinsellik yonunden uyum felan hesaplansa. 300 soruluk ayri sorulardaki cevaplara göre uyum var mı yokmu ona bakilsa.
Soran11 ayAh ah ✨️
- 11 ay
ay keşke. kan uyudmazliği gibi test yerine kisilik uyumu testi yapsalar. çoğu evlilik daha guzel olur. insanlar evli ama dunyada cehennemi evliligiyle yaşiyanlar cok
- 11 ay
Karakter. testini devlet yapmadigina göre bizim yapmamız lâzim. Onun için de en son bakılacak kriterin yakışıklı/guzel olması gerek. Ve evlilik öncesi ilişkinin en az 1-2 yıl sürmesi. Ama günümüzde gençler fiziksel kriterlere bakıp 1 ayda evlilik kararı alıyorlar. En büyük sıkıntı da bu bence
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
11 ayİğrenç bir evlilik iyi bile dayanmışsınız kimseye ayrılın demeye dilim varmaz ama bu durum sizin ruhunuzu hasta eder sağlığınız için ayrılın lütfen. emin olun yaşadığınızı hissedeceksiniz canınızı sıkan kim olursa olsun size bunu yapmasına izin vermeyin
40 Yorumla
11 ayBence buna takılan insanlar cidden evliliğin mantığını daha kavrayamamıs insanlar. Evlilik demek sadece cinsellik değil ki. Önemli mi? Önemli ama onun kadar önemli şeyler de var.
SAygı, sevgi, anlayıs, sadakat vs. vs. Bunlar olmadan, bir olmanın ne demek olduğunu anlamadan yapılan evlilikler illa bir yerde patlıyor.
Üstelik bu ülkede kadına verilen değer ortada.
13 Yorumla
Soran11 ayAhh ahh. Sadece iç çekiyorum dermanim kalmadi. Bıcır bıcır biriydim soldum
- 11 ay
Aman dostum ya. Hele de çocuk yoksa hiç takma. Dünyanın sonu değil. Her şey ehlinin elinde güzeldir. Ehli olmayınca en güzel çiçek bile solar
- 11 ay
imkanin varsa kaç kurtul. boşan. daha guzel bir evliliğin olur
Gizli Üye(30-35)11 ayBak canım her insan kendi evinde gördüğü şekilde muamele eder karşısındakine. Sen ne yaparsan yap düzelmez belki birkaç gün düzelmiş gibi davranır ama yine başa sararsınız çünkü dediğim gibi o, bunu görmüştür ve normal olanın bu olduğunu sanır ama ömür bu şekilde geçmez çocuğun varsa da yoksa da. Hayata da bir kere geliyoruz. Çocukların varsa ilerde böyle bir evde büyütmek yerine bosansaydin dediğini duyacağına şimdi boşanmak daha iyi emin ol. Kendince de yanlış mı yapıyorum diye düşünme kaç yıldır elinden gelenin fazlasını yapmışsın zaten. her şey gönlünce mutlu olacağın gibi olsun😍
22 Yorumla- 11 ay
Haha düşündügümü demişsin ailesi toksitse gördüğünü uyguluyor resmen önce anasona bakacaksın mutlu sonra babasına bakacaksın sorumluluk sahibi var mı
Cevap sahibi11 ay@Selenselinist kız kardeşine sormak da olabilir abinle evlenilir mi gibisine
Gizli Üye(30-35)11 ayBen gibisin yazık valla bende çöktüm 1 yılda üstelik hamileyim ve halden anlamıyor yine de. Saçlarımın dökülmesi bir yıldır durmuyor ve beyazlarım çoğaldı. Yazıklar olsun böyle insanlara şunu bil ki asla değişmeyecek benimki de öyle agresif sinirli asla değişmez bir insan çok toxic hemen kavga. Küfür ağzından eksik olmaz beynim daha almıyor iğrençliklerini. Ben çocuğuma rağmen boşanacağım sende boşan ömrünü mahvetme olmayınca olmaz bazen.
14 Yorumla
Soran11 aySana kiyamam gercekten öyle zor ki bacim. Neresinden tutsam elimde kaliyor. Kusasim geliyor. cogunlukla
Cevap sahibi11 aySeninkinin sorunları nedir? Benim benimkinden razı olacağım yapmayacağından emin olacağım tek şey aldatmaması ve el açıklığıdır başka her huyu bok öfke problemi olan rahatsız bir insan
Soran11 ayCok sessiz. Sakin. Asla mesela ailesine dur sus diyemiyke beni savunamiyor. Hicbir sorunumuzu farkedip cozme egilimi yok. Bana rahatsizliklaarini dile getirmiyor... hani garip
Cevap sahibi11 ayBenimkinin tam tersi benimkide aşırı cazgır bir erkekte olmaması gereken kadar. Ve dediğin gibi sorunları çözmeden kapatma peşinde. Ve daha çok şey peki sevgili miydiniz görücü mü? Sevgiliyseniz ne kadar süredir tanıyordun?
11 ayAynı durumu yaşadım ve bir yıllık evliyim onun yüzünden ince bağırsak iltihabı ve idrar yolu enfeksiyonu geçirdim bağışıklık sistemim düştü crp’m arttı lokositlerim arttı hasta olmadan evden gitmem iyi olmuş biz Kızlar sevgi kırıntısı için erkeklerle neden evleniyoruz hiç karşılığı yokmuş emin ol buna hatta senin nasıl olsa yapar eder diye her koşulda evlendiğin adam yapamadıkları için seni suçlar olur kendini geliştir su durumları bende düzelteyim eğitim hayatımda başka hedeflerim var kendine yatırım yap kendini sev. Hayatımda hiç bir erkek istemiyorum ve hiç bir evli kadının mutlu olduğunu düşünmüyorum ben hepsi mecbur olduğu için evliliğine katlanmak zorunda kalıyor erkekler değişiyor. Kızlar benim gibi severlere olsa evlenseniz mutsuz olacaksınız okuyun çalışın gezin tozun. Mutluluk kendini sevmek kendine değer vermek
20 Yorumla
11 ayBoşanmak kolay değil üstünde çok emeğin var karşılığını almak istiyorsun ve çok seviyo ve alışmışsın bazen artık sınırı aştığını bile halen devam ediyorsan sorun sende... Kendini değersiz hissediyorsun ailenin yanında bile değersiz hissedeceksin sana bişey diyeyim mi artık yetmedi mi vazgeçmenin zamanı gelmedi mi çok zor olcak evet belki bişekilde kendiliğinden güzelleşecek evet kalbin buna izin vermiyor ama bazen aklını kullanmak gerekirmiş...
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
11 ayşimdi esprili şekilde o duvarın boyasını değiştirmenin zamanı geldi geçiyor diyeceğim, maalesef evlenene kadar canım cicim sonrasında bir anda karakter tutum davranış yok oluyor ve bu hayat böyle geçmek zorunda değil
işte duvarın boyasının değişttirmek senin elinde ama işte ekonomik özgürlük önemli
10 Yorumla Durumunuz çok üzücü empati kuruyorum da o kadar emek verince insan öyle hemen bırakamıyor da. Ama böyle bir eş bırakılır bence. Biraz düşünün uzak kalmanız daha doğru olur. Ondan uzaklaşın hala gelmiyorsa sizi istemiyordur. İlgisiz bi eşten boşanmaktan daha normal bir şey yoktur. Siz ev arkadaşı değilsiniz karı kocasınız. Sarılarak uyuması öpmesi koklaması isteyken nasılsın diye sorması gerekiyor. Umarım düzelir ama düzelmezse de başka çareniz yok gençliğinize yazık etmeyin.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı.
11 ayseverek evlenmedinizmi?
maalesef yapacak çok bir şey yok laç yaşındasınız bilmiyorum ama insanlar karakter olarak çok değişmez sadece esnetebilirsin, ama sonuç aynı olur sanırım yolunu çizme vaktin gelmiş gibi vörünüyor15 Yorumla
Soran11 ay25
- 11 ay
maalesef biraz durumun zor , yani değişme ihtimali pek yok seviyorsan katlanacaksın dicem ama oda en fazla 5 yıl katlanırsın sonra kaçınılmaz olan boşanma
- 11 ay
yaşinda gencmiş. kalan hayatinda kolayliklar diliyorum. benimkide zor belkide o yuzden gönülden dua ediyom.
- 11 ay
geç olmadan çözüme kavuşur işlerin ne diyelim
- 11 ay
sen nasıl bir çözüm buldun? @bendenbitane0
- Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
11 ayDeğişmeyecek insanları değiştirme çabasında olan bir kadın.
İnsanoğlu hala anlamak işine gelmiyor.
Neden hala inad ediyorsunuz , gerçekten merak ediyorum.
İlk önce dış görünüşünü beğenip sonrada karakter değişir kafasıyla ilişki içine girerseniz farklı bir şey olma ihtimali mi var zannediyorsunuz.10 Yorumla İlişki iki kişiliktir. Sadece sizin fedakârlığınız, tek taraflı anlayış bir süre sonra artık yetmez ve sizi zora sokar. Eşinin bu davranışı kendi sorunu sizin değil. Onun bu durumuna çözüm bulmak gerekiyor ve duygusal açıdan böyle siz kırıp yok sayamaz bu durum için destek alabilirsiniz bir psikolog desteği olabilir aile terapisti de olabilir eğer çözülmüyorsa yine aynıysa ayrılabilirsiniz. Unutmayın sizde önemli ve değerlisiniz🌸
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 605 cevap paylaştı. Takma kafana sende kafana gore birini bul gez toz eglen. O da eve gitsin ise gitsin. Boyle seyler icin ne yoruyonuz kendibizi. Hayata bi kere geliyosunuz yarin olmeyecegimizin garantisi mi var.
13 Yorumla
Soran11 aySuçlu biz oluyoz sonra
Aynı sorundan muzdaribiz bende 3yıllık evliyim ve bizdede ilgisizlik sorunu vardı en son buraya post açmıştım 2 gündür eşim peşimde geziyor güzel giyinip onunla ilgilenmiyorum cidden tüm ilgimi odağımı ondan aldım ve o bundan çok rahatsız oldu sende öyle yap mutsuz gözükme mutlu bekarmış gibi takıl evi onun gibi otel gibi kullan
21 Yorumla- 9 ay
Gizli Üye(25-29)11 aySürekli kavga ettiğim ilişki yüzünden hayatımda ilk kez migren başlamıştı bende ve bir noktada bağışıklığım çökünce alerjik kriz geçirmiştim.
Sana yegane tavsiyem bunu daha fazla çekme. Ne o değişecek ne de sen yani niye bu eziyet? Dışarıda senin için daha iyi birileri var.22 Yorumla- 11 ay
Benim yorumumu okur musun
Cevap sahibi11 ayOkudum.
Öyle biriyle evlilik sürmez. Sizi bıkkınlık noktasına getirir. Büyük ihtimalle eşiniz narsist. Genelde çoğu konuda kendi bencilliğini mı düşünüyor?
11 Yorumla
Soran11 ayEvet
11 ayYerınde olsam bende ılgisiz davranırdım. Ne kadar umursamaz gorunurse gorunsun sen ılgisiz olursan umrunda olmazsan bu onun dıkkatını ceker. Eve gec gel telefonlarına bakma gıttığın yerı soyleme bak bakalım ılğılnyomu ılglnmyomu ha su arada her zaman olduğundanda bakımlı ol
10 Yorumla
11 ayEşinizin ilgisizliğinin altında yatan birçok farklı sebep olabilir. Bu, size karşı duyduğu bir eksiklikten ziyade, kendi iç dünyasında yaşadığı bir sorunla ilgili olabilir. Belki de eşiniz duygularını nasıl ifade edeceğini bilmiyor ya da geçmişte yaptığı denemelerde karşılık bulamadığı için iletişimden uzaklaşmıştır. İletişim becerilerinde eksiklik olabilir. Geçmişte yaşanan anlaşmazlıklar, kırgınlıklar veya çözülememiş sorunlar birikerek aranızda bir duvar örmüş olabilir. Eşiniz bu durumları bastırıyor olabilir. El ele tutuşmak, sarılmak, öpmek gibi küçük fiziksel temaslar, duygusal yakınlığı artırabilir. Romantik anlar yaratmaya çalışın; mum ışığında bir yemek veya sadece birlikte sessizce vakit geçirmek gibi. Eğer tüm çabalarınıza rağmen bir değişiklik olmuyorsa veya durum daha da kötüleşiyorsa, profesyonel bir destek almak en iyi seçeneklerden biridir.
00 YorumlaKesin aldatacak nerede olsa tanırım kadinlardan ilgi gören erkekler genelde böyle davranır eşlerine ki ablukaya çıktığında bahaneleri hazır olsun bence bu adamdan ayrılın böyle yapıyorsa size bir kere dünyaya geldiniz bir daha para verseniz dahi gelemezsiniz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 462 cevap paylaştı.
11 ayOlayları bir de ondan diyelim. Geeçekten öyle mi? Kadınlar genelde çok drama çıkarıyorlar. Dayımın eşi de dayımdan şikayetçiydi ama sorunlu olan dayım değil eşiydi. Saçma sapan patavatsızca şakaları, hiçbir şeyden memnun olmayan hep fazlasını isteyen biri. Sözlerinin nereye gittiğini hesaplamadan konuşan biri.
Senin durumunu tam bilmediğim için herhangi bir tarafı suçlayamam. Çözüm şu olabilir. Birlikte aile ya da evlilik terapisine gidin. Geçmiş olsun
00 Yorumla
11 ayBu gerçekten evlilikte çok kötü bir sorun anlaşılmamak ama ben hep şuna inanırım her şey sende başlar sende biter sen istersen bir şeyler olur ama erkeklerin beyni çok farklı çalışır biz kadınlar ince düşünürüz detayciyiz onlar düz mantık söylersen anlar soylemezsen aklının ucuna gelmez erkeklere afedersin ama mala anlatır gibi anlaticaksin bazı şeyleri biraz da cilve yapıp suyuna gidersen istediğini yaptirirsin
311 Yorumla- 11 ay
Sen evli misin?
- 11 ay
@Zamanın_izinde evet
- 11 ay
Belli ve yorumun aşırı doğru. Keşke tüm kadınlar bunu fark etse. Özellikle cilve kısmını.
- 11 ay
Sana çok sorum var aslında
- 11 ay
@Zamanın_izinde karşıdaki anlamiyosa ne yapsan fayda etmez erkeklere düşman değilim ama cidden yoruyolar
- 11 ay
Takip edersen paylamak istediğim çok önemli şeyler var
- 11 ay
@Zamanın_izinde ne konuda
- 11 ay
Anlatacağım ve çok önemli
- 11 ay
@Zamanın_izinde tamam
- 11 ay
Orta noktayı hep buluyor musun uzlaşıp 🤔
- 11 ay
@Hassas_Dokunuşlar genellikle buluyorum tabi eşimin de etkisi var bu konuda kıyamaz bana
- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
11 ayYüzüğü çıkarmış olman, bir kırılma noktasında olduğunu gösteriyor. Kendine şu soruyu sor: Bu ilişki bana uzun vadede huzur verecek mi? Cevap hayırsa, kendi mutluluğun için radikal bir karar almayı düşünebilirsin.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 614 cevap paylaştı. Bizde evlenemiyoruz işte , kıymet bilmeyen insanlar…
11 Yorumla
Soran11 ayKesinlikle..
- Aşk İlişkileri konusunda 323 cevap paylaştı.
11 ayKıyamam ya çok üzüldüm sana böyle erkekler düşman başına narsist herif
11 Yorumla
Soran11 ayCanim benim 🥹 aminnn
11 ay1 ay evli kaldım boşandım bu yüzden. Onun için seni çok ama çok iyi anlıyorum...
14 Yorumla
Soran11 ayKesinlikle.
- 11 ay
Sohbet etmek ister misin? Bu konuda bir kaç tavsiyem olacak
- 11 ay
Çok zor ve sıkıntılı bir durum
- 11 ay
Yaşamayan ne bilsin derdini yapılan yorumlara baktım umarım manipüle etmezler seni...
- Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı.
11 ayGidersen gelme anne evinde en azından daha mutlu olur ne değişik adam
12 Yorumla
Soran11 ayEvet oluyo zaten
- 11 ay
En güzeli mahkemeden gönder boşanma evrakını
Aşk İlişkileri konusunda 659 cevap paylaştı. Sen peki ilgini keseen yani küssen hiç kalbini alma girişiminde bulunmuyor mu?
12 Yorumla
Soran11 ayBulunmuyor asla. Hep ben gidiyorum
11 aySenin gibi bu sessiz çığlıkları susturan Okadar çok kadın var ki.. dilerim en kısa zamanda en doğru kararı verirsin bunca zaman ki sabrın mükafatını da alırsın 🙏🏻🤍 kalbine dikkat et lüfen
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 870 cevap paylaştı.
11 aySen bu kadar verici ve pozitif olduğun için o tersin zaten olmuyor ise kangren olan kolu kesip atmasını biliceksin çocuk yoksa daha kolay olur inan öyle insanla hayat geçmez..!
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u 11 ayAyrıl gitsin öyle bir adamla koskoca ömür geçmez. Onun asık suratını görüp mutsuz olacağıma tamamen ayrılırım daha iyi. Demekki seni sevmiyor ondan surat asıyor
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Eşin hep böyle miydi sonradan mi bu kadae ilgisizleşti? Çocuk var mı? Seninle ilgilenmediği zamanlarda neyle uğraşıyor ki
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
11 ayBoşan o zaman bir kere geliyosun dünyaya heba etme ömrünü değmez
30 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
11 ayAyrılık canları çalıyor belli. bu şekilde ömür boyu yaşamayı düşünmüyorsanız, anlaşamıyorsanız ayrılığı düşünebilirsiniz. bu şekilde sağlığınız bozulacak. Gecmış olsun. Belli ki karşı taraf düzeltmek istemiyor
10 Yorumla Aynı durumu bende yaşıyorum herşeye bağırıp çağıran karışan ve sonrada küsen ve henüz 10 aylık evliyiz düşün herşeye küsüyor ve konuşmuyor
23 Yorumla
Soran11 ayAy cok uzuldum inanki yaaaaa
Soran11 ayBenim yok. Kiyamam. cidden insan ne emeklerle ne dusuncelerle evleniyor
Aşk İlişkileri konusunda 511 cevap paylaştı. Terapiste git ve avukat tutup ayrıl nafaka vermeye başlayınca kendine gelir o
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Herseye yeniden başlayalım de ve yeniden başlayın
10 Yorumla
11 ayuykudunda kes seyini kedinin önüne at gitsin başka türlü akillanmaz 🤣🤣
13 Yorumla- 11 ay
konuşmak dertleşmek isterseniz yazmaktan çekinmeyin bende çok çektim zamanında
- 11 ay
sizi çok iyi anlıyorum
- 11 ay
umarım düzelir bazı şeyler diyecem de düzelmesi de o kadar güç ki
- Aşk İlişkileri konusunda 358 cevap paylaştı.
11 ayAma sen çok haklısın ya böyle biri asla düzelmez kafada saman var
11 Yorumla- 11 ay
Haddini bildir bence bundan bir cacık olmaz istersen konusabiliriz sen gizlisin ama
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
11 ayAdam sana doğru yolu göstermiş uy onun dediğine öyle hayatmi geçer ya o adamla
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
11 ayEvlenmeden önce sen bunu anlamamış mıydın yavrum
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 310 cevap paylaştı. Eğer konuşmak dertleşmek istersen burdayım, ben çok iyi dinleyiciyim
10 Yorumla
11 ayBuyur yardımcı olurum elimden geldiğince istersen yavrum
10 Yorumla
11 ayİlgisiz birini ''düzeltme" çabası kadar aşağılayıcı bir durum olamaz sanırım. Sizinle ilgilenmiyor ve siz lütfen ilgilen diye çabaya giriyorsunuz... Korkunç.
00 YorumlaBelki swni kıskandığı için ve senin karşında özgüvnesiz ve yetersizlik duygusundan dolayı bi de geçmiş travmalarından dolayı nasıl davranacağını bilmiyordur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s 11 ayEvlenmeden önce unicorn gibi ortada dolaştığını sanmıyorum. Bazı şeyleri kabul ederek evleniyoruz, huyu budur değişmez. Ya böyle kabul edeceksin ya da boşanacaksın yani
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)11 ayYapacak bir şey yok, bende yapamıyorum, ama mecburen böyle devam. Sonu aldatma olsada devam diyorum. Sakin ol sadece.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 ayDemekki artık yol bitmiş, gerekeni yap kendine de daha fazla eziyet etme
20 Yorumla
11 ayOturup düşün evliliğinin artı ve eksi yönlerini. Artılar daha fazlaysa bir daha dene. Eksiler daha fazlaysa bitir.
00 Yorumla
11 ayİlgiden mahrum biraktigina bir baskasi ilgi gosterirken gorunce anlar nasil bir esseklik yaptigini. Boyle okuzler kaldi mi hala ya
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
11 ayseni cepte görüyor. ona başka erkeklerin de hemen kapabileceğini hissettir
03 Yorumla
Soran11 ayHissettirdim ölüyodum sonra ertesigun yine ayniydi adamin s* kinde degilim
- 11 ay
niye ölüyordun
- 11 ay
bence sen doğru çözüme yanlış yoldan gittin
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
11 aySakşn kal öncelikle. uyum sorunu var bence aranıxda. dinleme ve anlamada problem oluyor
03 Yorumla
Soran11 ayAnlatamiyorum derdimi
- 11 ay
Detsylı konuşalım istersen
Soran11 ayOlur
11 ayTek taraflı mücadeleyle düzelecek bir durum değil evlilik. O yüzden sen kendin için en doğru kararı verebilmelisin.
Kendini dinle. Kaostan uzak ruhunu besle. Her şey olacağına varır.10 Yorumla
11 ayOna bu durumdan bahsettim mi açık iletişimde olmak önemli çiftler arasında
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 517 cevap paylaştı. Sana hayat arkadşı olmayan biriyle devam etme yazık olur sana
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Kesin öylesindir adam da kardeşim tekidir.
İnandık tahammül, taammm
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Aile büyüklerine söyleyebilirsin arayı düzeltmeleri için
00 Yorumla- Devamını Gör (156)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer