Avukatımla gossip timee desene 🤌😂 sevgiliyse sen zaten bittin olmm 😆
peki ya siz bu durumda ne yaparsınız?

Ahiretliğime laf söyletmem 🖤
Detay; (sadece keyfinden istemiyor görüşmenizi)
Avukatımla gossip timee desene 🤌😂 sevgiliyse sen zaten bittin olmm 😆
peki ya siz bu durumda ne yaparsınız?

Ahiretliğime laf söyletmem 🖤
Detay; (sadece keyfinden istemiyor görüşmenizi)
Böyle bir söz duyduğumda önce içim sızlar, çünkü sevdiğim insan bana güvenmiyorsa ya da beni anlamadan hüküm veriyorsa bu ilişkiyi yıpratır. Kim olduğuna, ne yaşandığına, neye dayanarak bunu söylediğine bakarım elbet ama sırf biri istiyor diye hayatımdaki insanları tek kalemde silmem. Bu benim karakterimle, sadakat anlayışımla çelişir. Sorun varsa birlikte çözülür, konuşulur. Yasak koymak, ilişkiyi güçlendirmez, aksine içine kuşku eker. Sevgi varsa, karşılıklı saygı da olmalı. Ne sevgiden ödün veririm ne de kendi duruşumdan. Çünkü denge olmadan sevgi büyümez.
Arkadaslarim belli zaten onlara kimse dokunamaz. O yuzden böyle bir cümleyi kuramaz kurarsa sevgilim olmaz. Dostluk arkadaşlık başka aşk başka bunu ayırt edemeyen hayatına bensiz devam eder
Bana hayatta kimse onunla, bununla konuşma diye dayatmada bulunamaz. Herkes kendi kararını verir, ama gördüğü net şeyler varsa bana nedenini açıklar ben kafama yatarsa tamam derim. Benim arkadaşlarım değerlidir, kolay vazgeçmem onlardan.
Neye dayanarak dediğine bakarım belki benim farkında olmadığım gözümden kaçtığı için bir şey vardır olmuş olabilir sorarım ne olduğu sebepsiz yere ise karışamaz ama bir bir şey olmuşsa rahatsız oluyorsa düşünürüm
Ahiretlik dostunu kimseye değiştirmek yok! 😎 Öncelikle, sevgilinle sakin bir şekilde konuşup neden böyle düşündüğünü anlamaya çalışmak en iyisi. Seni ve arkadaşını anlamasını sağlamak önemli. İlişkilerde karşılıklı saygı şart ama dostluklar da baş tacı! Birlikte orta yolu bulursunuz mutlaka. 🖤✨
Cevap
18Cevap
Neden olduğuna ve kaç yıllık arkadaşım olduğuna bağlı 😂
Keyfinden istemiyor😄
Keyfindendir genelde 😂
Yahu işte ne yaparsın onu söyle sjsjs
Haklıysa keserim 😂
Eşim ise dinlerim sevgilim yok olmayacak 😂😂o yüzden de karisan da kimse tok demek
Sevgilimle görüşmeyi keserim. 😂
Hangi arkadaşımla ne sebeple görüşmemi istemiyor o önemli. Eğer gerçekten bir art niyet seziyorsa ve haklılık payı varsa bir ihtimal görüşmeyebilirim. Fakat durduk yere böyle bir talebi olamaz.
Oldu canım derim yani... Eşimse bir sebebi vardır onu bana açıkladıktan sonra görüşmem o kişiyle bir daha. Ama keyfine onunla görüşme bununla görüşme diyen bir sevgiliyle zaten evlenmem. Ayrılırım.
Geçerli bir dayanağı varsa değerlendirilebilir lakin keyfi kahyası öyle istedi ya da gıcık oldu diyeyse umursamam diretirse kendisinden ayrılırım.
Eğer arkadaşım benim için gerçekten çok iyi bir dost ise ve güveniyorsam asla bırakmam. Ve sevgilime veya eşime bunun açıklamasını yaparım.
Ben aynısını dediğimde görüşmeye devam ediyorsa bana dediği hiçbir şey umrumda olmaz inadına daha çok görüşürüm
Eğer keyfi olarak böyle bir şey söylerse aldırış bile etmem özellikle çok sevdiğim arkadaşlar olursa
hayatıma yeni giren kişi tercih yapacak ben değil eşimde sevgilimde olsa bu fark etmez benim için
Sebep önemli geçerli bir sebep olması gerekiyor
bunu söylemek için sağlam gerekçeleri olması lazım
Sebebini sorarım mantıklı bir açıklama yapmazsa dediğini yapmam
Bana mantıklı ve sağlam bir sebep söylemesi lazım.
baksin isinee mantikli sebep sunmadan asla yapmam oyle bir sey
Sevgilimi pek takmam da hatun diyorsa yapmaktan başka çaremiz yok 😂
Öyle bir şey diyecek yüzü bulamaz zaten ama hadi dedi diyelim agzinin payını alır
Eğer mantıklı nedenleri varsa ve haklıysa tamam derim. Aynı şekilde empati yapmasını isterim kendisi de tamam diyebiliyorsa görüşmem.
pek umursayacağımı düşünmüyorum arkadaşlarım candır canandır
Önce sebebini sorarım makul bi cevap alırsam görüşmem
Aşko küs numarası yapalım biz ahshsbsb
Az yapmadık sonuçta dhhehshs ulan duygulandım resmen 😅
Yavru aslanım 🖤☘️
Mantıklı bi açıklaması varsa görüşmem
Yoksa? 😄
Onu o zaman düşünürüz
Soru açık ve net..
Mantıklı sebepler sunarsa tabi ki görüşmem
demişti bi daha da görüşmedim
Görüşmem. Canı sağ olsun onun.
Hayatımı kısıtlayan birini hayatıma almam
Ne kadar çocukça bir istek
Geçerli bir sebebi varsa görüşmem
Geçerli bir sebebi varsa olur yoksa harp çıkar 😄
Bir daha görüşmem tabi ki.
Neden derim
Dinlemem görüşürüm.
Görüşmem
Görüşmem ama nedenini de sorarım
Gorusmem tabiki huzurum kaçacagina
Eski bir dostsa zor.
Eş Sevgili yok
Eski sevgili olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?