Aşk İlişkileri Eski sevgilin ne yaparsa ya da söylerse onunla tekrar barışırsın? Hoplatır Takip Et Xper 6 Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Eski sevgilin ne yaparsa yeni sevgilin olur? Güncellemeler+1 yıl Güncel Eski sevgilin ne yaparsa ya da söylerse onunla tekrar barışırsın? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Eski Sevgili Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
emre00 Takip Et FenomenMentor Yaş: 41 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı. Adın neydi çıkaramadım? 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Hiç bir şekilde barışmam ben.. eski sevgili benim için bitmiş demektir 0 0 Yorumla
sdkdkfkf Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Affedilecek hiçbir yanı olmadığını hatırlamış oldum, teşekkür ederim. 1 0 Yorumla
GüneyM Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl bir şey yapmasına gerek yok artık Aynı hayatına devam etsin yarından sonra ona verdiğim söylediğim hiç bir sözyol artık tek bir sözüm var artık sen yoksun. 0 0 Yorumla
BaharAmaYagmursuz Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 426 cevap paylaştı. Bugüne kadar hiç eskilerle bir daha yüz yüze gelmedim. Gelmeyi de düşünmem. Biten, bittiği yerde kalmalı. 0 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Bu saatten sonra kapımda yatıp kalksa tekrar bir ilişkiye başlayabileceğimi düşünmüyorum 0 0 Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Ağzıyla kuş tutsa bile barışmam. 1 1 Yorumla Hoplatır +1 yıl Çok büyük bir yanlış mı yaptı 🤔 Yorumla
Bıktımmmmmm Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 683 cevap paylaştı. İmkansız bişi o yüzden bişi yapmasın. 1 0 Yorumla
watashiomer Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Özür dilerse pişman olduğunu gerçekten ispatlarsa barışırım ama tekrar ilişkiye başlamam 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Adın neydi çıkaramadım?
Hiç bir şekilde barışmam ben.. eski sevgili benim için bitmiş demektir
Affedilecek hiçbir yanı olmadığını hatırlamış oldum, teşekkür ederim.
bir şey yapmasına gerek yok artık Aynı hayatına devam etsin yarından sonra ona verdiğim söylediğim hiç bir sözyol artık tek bir sözüm var artık sen yoksun.
Bugüne kadar hiç eskilerle bir daha yüz yüze gelmedim. Gelmeyi de düşünmem. Biten, bittiği yerde kalmalı.
Bu saatten sonra kapımda yatıp kalksa tekrar bir ilişkiye başlayabileceğimi düşünmüyorum
Ağzıyla kuş tutsa bile barışmam.
Çok büyük bir yanlış mı yaptı 🤔
İmkansız bişi o yüzden bişi yapmasın.
Kapandı defter barışmam
Özür dilerse pişman olduğunu gerçekten ispatlarsa barışırım ama tekrar ilişkiye başlamam
kesinlikle hicbir sey fayda etmez
Affetmem
Gerçekten kendini duzeltirse
Olmaz
Af yok
Barışmam
İmkanı yok