Eski sevgiliyle arkadaş kalma kadar saçma bir şey yok benim için. Tamam bir yerde karşılaşınca selam verip hal hatır sorarsın ama iletişimimi kesmemek bana hiç mantıklı gelmiyor. O yüzden böyle bir şeyi anlayışla karşılamam.
Bu benim için çok kabul edilebilir bir durum değil, bu kadar rahat biri de değilim. Hayatımda olan kişiyi kıskanırım ben, güvensizlikten ya da özgüvensizlikten falan kaynaklanan bir durum değil bu, fazla değer verdiğim için sakınma gereği duyuyorum… Ne ben görüşürüm ne de onu görüştürürüm hatta bana böyle bir şeyle dahi gelmemeli. Evlenmeden önce o tanışma evresinde zaten düşüncelerimi, kafa yapımı bilir, tüm bunlara rağmen hayatında geride bıraktığı bir kadın için benim düşüncemi yok sayamaz, saymamalı. Geçmişine elbette saygı duyarım fakat şu rahatlatır benim içimi, “tüm yaşanılanlar geride kaldı ve şu an hayatında ben varım, benimle bir gelecek kurdu” e kalkıp eski sevgilisiyle “arkadaş” olarak kalma isteğiyle gelmesi tabii ki fazlasıyla can sıkıcı olurdu…
Hoş karşılamam. Eski, eskide kalmalı. Evlendikten sonra hayatında eski sevgililerinin adını duymaya dahi tahammül edemem. Kaldı ki arkadaşlık gibi bir durumları katiyen söz konusu olamaz.
O kadar geniş değiliz, eski sevgili erkek arkadaş falan bilmem bu tip tekliflerle gelecek bir kadınla da zaten evlilik düşünmeyeceğim için böyle şeyler yaşama şansım sıfır.
Böyle bi şeye asla göz yumamam. Sonuçta onu her gördüğünde eskiden yaşadıkları akıllarına gelecek. İstemsizce de olsa gelir yani bunu kabullenecek biri varsa onun fikrini de duymak isterim :))