



Elbette sorun olur. Eski, eskide kalmalı. Eşimin, eski sevgilisiyle iletişim halinde olması beni çıldırtır. Normal arkadaşlar gibi her gün görüşmeleri, konuşmaları kabul edilemez. Kim olsa rahatsızlık duyar. Bazı insanları geride bırakabilmeyi öğrenmemiz lazım. Geçmişteki insanları günümüze taşırsak bu durum beraberinde bazı sorunları da getirir...
Ben farkli dusunuorum.. herkes simdi böyle bisey olmadan kıskançlık durumlarına girmiş bile 😅 sonrada yok kadin cinayetleri yok adam dolandirmalar niyet teyse...
Rica ederim ✌️
Eşim dediğim kişi zaten aklı başında adam olacağı için böyle bir ahmaklık yapamaz..
ya yaparsa?
İyi bakalım dediğin gibi olsun
Tabi ki medeni, çağdaş bir aydın olarak buna izin falan veremezdim. O kadar da geniş bir insan değiliz. Yoksa sonumuz ekteki gibi olur.
Cevap
20Cevap
Büyük sorun olur. Böyle bir şeye izin vermem
Arkadaşının eski sevgilisi olduğunu bilmediğim sürece sıkıtı yok. Gerçi arkadaşı eski sevgilisi olsun olmasın yine de kıskanırım elbette. Sonuçta hani erkek olması yeterli.😅
Çocukluk arkadaşı değil, ilkokul değil lise de değil eski sevgili diyoruz. Kavram bile çok farklı sevgili olmayla arkadaş olmak aynı şey değil. Eski sevgili eski sevgilidir öyle kalır ki hatta hiçbir şekilde kalmaması çok daha iyidir. Bu soru olmamış yani başka bir cevap ihtimali yok bana göre.
Tabiiii canım hatta bazen kahvaltıya da çağırsın akşam yemeklerine de beraber çıkalım yatıya da gelsin 😁
Çok medenisin 😅😅
Çookk 😁
Evet olur. Kırk parçaya bölüp cesedini yok ederim 😂😂
🙊🙊 içimizde seri katil varmış 😅😅
40 parça bari 41 yap nazar değmesin sanatsal çalışmana 😂😂
Kesin seri katil tekliflerede açık 😂😂
Uzaktan olsun lütfen o koleksiyona girmeye niyetim yok 😅😂
Baş yapıt olmayı sevmiyorum ben almıyım teşekkür ederim 😂😂
Bu sanat dalı bana göre değil düşüncesi bile ürkütücü 😅😅
İçime su serptin çok sağol 😂😂
Böyle bir şey olacağını imkan bile vermiyorum.
Zaten eski sevgiliyle ya da eşle arkadaş kalanlara hayret ediyorum.
Güzelde bitse tuhaf geliyor bana.
Çünkü o kıvılcım tekrardan alevlenebilir...
O yüzden müsaade etmezdim.
Benim için ilişkilerinin nasıl bittiğine bağlı olarak değişir. Pek muhatap olmalarını istemem ama geçmiş defterler açılmadığı sürece birbirlerini gördükleri yerde hal hatır sormalarını da problem etmem.
Problem ederim ama şu varsa sorun etmem günğ birlik bişey yaşamışlardır olmayacağını anlayıp dost kalıp bu şekilde devam ettilerse uzun yıllar sorun olmaz
benim eski sevgilim evlendi ve arkadaş kalalım dedi bana 🙄
ve kapıyı gösterdim yaylana yaylana güle güle dedim
Hayır benim için hiçbir sorun olmaz çünkü o böyle birisi değil arkadaş olsa bile sınırını bilebilecek birisi
Ben o kadar medeni insan değilim soru başlığını okumak bile tilt etti beni 😂🤭
Kesinlikle sorun; genelde kız arkadaşları olan birini istemem
Bu konuya çok dikkat ederim
Ne gerek var canım🤨biraz empati😏o olsa nasıl düşünür bakalım🤔
Kesinlikle sorun olur.
Hee eski eş be ortada çocuk varsa sorun değil aksi mümkün değil.
Böyle bir durumu kabullenecek kadar rahat biri değilim. Bana normal gelmeyen durumlar bunlar…
Olurdu, sonuçta bir şeyler yaşamış gözünün onünde olması ona o anıları hatırlatır
Ozel bisey paylastigin biriyle arkadaslik mi olur ya 😂 sacma cok
Geniş aile :ana, baba ve eski sevgililerin arkadaş olarak yaşadıkları aile biçimi.
Hayir kalamaz arkadaslik baska sevgililik baska eski sevgiliden arkadas olmaz bence
Ben arkadas kalmam dolayısıyla karsimdakide kalmamali hoslanmam bu durumdan.
kesinlikle büyük problem..
eski sevgiliden arkadaş falan olmaz..
Hayır kesinlikle kabul edebileceğim bir durum değil.
Boşanma sebebi soru diyerek küçümseyemem ben bu durumu.
Buna cevabım şu olur ahahhahshhsjdjrkdjrijd
😂😂
🤪
Yok isterse eve çağırsın, arada bir yemek yeriz...
Tövbe yarabbim ya.
Allah korusun.
Asla böyle bir şeye müsaade ETMEM. NOKTA
Olur tabi olmaz mı sjsj
😅😅
Kusura bakmayın da sorun aw geniş olcaz diye yırtındınız.
Eski sevgiliyle arkadaş kalınmaz orası ayrı da kalmışsa da cok büyük sorun olur
Kalamaz. Çıkarsın aklından
o kadar medeni biri değilim
Hiç sorun etmem, kalabilir.
Öyle kişi benle sevgili olmasın o kadar
Evet tabii ki de sorun olur
Çakarım arkadaşlıklarını 😡
Geçmişi ucube olan Bir kız benim için masal dır
Olur tabi o kadar geniş degilim ben
Dünya üzerinde başka insan mi kalmadı olmayiversin
Ben kalmam, kalmadim da... Onun da öyle bir lüksü yok. Kalamaz...
Eş aday adayı bile yok. 😃 kalamaz.
Olur olur yeriz var mı oyle bir dunya dostum🙂
Olur evet kesinlikle 🙂
Tabiki olur
Büyük sorun olur burası amerika mi
Benimle evli kalamaz bu durumda.
olur tabikide
Olur
Sorun evet.
Sorun etmeyen yılın güzel kardeşim ödülünü alsın
Olur
Tabi ki sorun olur
Eşim yok.
Sorun
Olmaz.
Olur
Evet olur
Olur tabi
Olur tabi
Olur
olur tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?