Sevgilinizin/eşinizin eski sevgilisiyle arkadaş kalması sizin için sorun mu?

Çok yakın değil, ama arada buluşup kahve içiyorlar diyelim. Hatta o kişinin de şu anda düzenli bir ilişkisi olsun. Ve sizin sevginizle de dostça ayrılmış olsunlar, aralarında sorun olmasın.

"Önceden sevdiğin tüm kızlar,

seni benim aşık olduğum kişiye dönüştürdü.

girdiğin tüm çıkmaz sokaklar,

seni bana getirdi.

şimdi ihtiyacım olan tek şey sensin.

önceden sevdiğin tüm kızlara minnettarım,

ama seni hepsinden çok seviyorum"

Evet, görüşürler ne var? Dostça ayrılmışlar, o kişinin de ilişkisi varmış zaten.
Hayır, ne alaka? Geçmişte ilişki yaşamışlar, bir araya gelirlerse hisler tazelenebilir.
Görüşür, ama ben de inadına eski sevgilimle görüşürüm.
Yorumlardayım.
Cevap vermek istemiyorum ama cevapları merak ettim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
guncellemedir
Güncellemeler
+1 yıl
neyse ki bu oylama %52-48 bitmeyecek, bir an ulkenin kaderi bu sandim
Sevgilinizin/eşinizin eski sevgilisiyle arkadaş kalması sizin için sorun mu?
Cevapla