Eşinizin eski sevgilisiyle arkadaş kalmasın da bir sakınca var mı? Eşim eski sevgilisi ile arkadaş kalamaz. Bir araya geldiklerinde eski yaşanmışlıklar akıllarında gelebilir ve eski küller alevlenebilir. Onun için gereksiz bor arkadaşlık olur. Riske gerek yok. Evliliklerde kimse dört dörtlük değil ve herhangi bor sorun olduğunda onunla yakınlaşabilir. Atraksyona gerek yok...
Eşinizin eski sevgilisiyle arkadaş kalmasına tepkiniz ne olur?
Bu durum tartışmalıdır yani eski sevgiliyle arkadaş kalına bilmesi bir başarı zaten bu olay başlıbaşına bir şeydir Ama işte bunu kişinin yeni sevgilisi ne kadar kabul eder orası bilemez ama mesafe korunduktan sonra yani seviye korunduktan sonra arkadaşlık anlamında görüşmelerinde bir sıkıntı olmaz ama işte tekrar eski yakınlaşmaları olabilme ihtimali varsa o zaman iş biraz tehlikeye girer
Bunun böyle olmasına hiç birimiz izin vermez. Kaldıki eğer birmiş birşeyse neden arkadaş kalacaklar, ve bitten birşey yoksa benimle neden sevgili oluyor. Yoksa beni maşa olarak kullanıp onu kıskandırmak için mi, yapıyor.
Eski sevgiliden arkadaş/dost OL MAZ. Kimse o kişinin yüzüne baktığın ben eski anıları hatırlamıyorum diyemez. Zamanında sevmiş, sevişmiş. Nasıl kanka olsun? Midesi ve mezhebi bu kadar geniş biri benim eşim olmasın zaten.
Zor „Ateşle Barut” misali Kadın en ufak duygusal boşluğunda kendini eski sevgilisinin yanında alabilir! Erkek için eski sevgili her zaman kafasında alternatif olarak kalır. Erkek ile kadın arasında samimi arkadaşlık çok zor (imkansız değil) hormonlarımız buna müsade etmiyor doğamızda yok böyle bişey
Eski sevgilimle arkadaşım ama kız arkadaşım bunu bilmiyor. Bilmesini istemezdim. Arkadaşım arkadaş olmasına cinsel gözle bakmıyorum, eski güzel günler aklıma gelmiyor. Ama yaşatmış olduğu bir tranva var o bazen üzüyor beni. Ya da sevgilisinden bahsedince içim açılıyor değil. Tekrar sevgili olurmuyum asla denermiyim asla. Onunla görüşmem iş gereği bile olsa saçmalık. Ne biliyim eski günlerin hatrı var galiba ya da saçma sapanlık. Aç kalsa ömrünün sonuna kadar ona ben bakarım da ölsemde elimi sürmem ona bunu bile bile öyle yani
İstisnai durumlar tabi ki imkansız değil, ancak genel itibarıyla eski sevgilinizle arkadaş kalabilmeniz, sağlıklı bir adım değil. En azından psikologlar öyle söylüyor. Ona göre, eski sevgiliyle arkadaş kalma, daha fazla kalp kırıklığına, kıskançlığa ve anksiyeteye yol açıyor.
Benden cok once arkadas kalmislarsa yani cok onceden olan bir sevgilisiyle ve arkadasliklari sürmüşse olabilir.. ama eski sevgilisi benden tam da önceki kiz arkadasiysa ve arkadas olarak gorusmeyi soyluyorsa olmaz. Bunu o da kabul etmemeli bence her iki taraf da esit olmali
Böyle bir şey olamaz olmamalı da, eşimin eski kız arkadaşı ile arkadaşlığı olacakta ben buna göz yumucam bir kadın olarak asla böyle bir şey olamaz izin vermem.
Nasıl bir arkadaşlık söz konusu olduğunu önemli yakın arkadaşlarsa ben hoş karşılamazdım anılar hep akla gelir ama mesela bir şeyler yaşamışlardır ayrılmışlardır samimi değillerdir ama küste değillerdir bunu kabul edebilirim burda sevgilinizin tutumuda önemli ben herkese karşı çok samimi olmamayı tavsiye ederim fazla samimiyet maraz doğurur
Böyle bir şey söz konusu bile olamaz. Benimle bir ilişki içerisindeyken böyle bir şey olamaz. Ya aşkını kaybedecek, ya da sözde olan arkadaşını. Seçim onun.
Yok öyle bir dünya...Kesinlikle arkadaşlığı bırak, iletişim dahi kuramaz. Tavizim yok bu konuda. Eğer ki arkadaş kalmayı istiyorsa ilk önce benden boşansın..
O ne ya. seks and the city de oynasam olabilir. Ama gerçek hayatta olmaz. Gözümün önünde küfürlü ana bacı mesaj atıp engelleyerek silecek.. Garanti olsun.
Tepkim sert olur eğer benim hayatıma girmiş ise bir kişi eski sevgili diye bir şey olmamalı. Adi üstünde eski sevgili sevgiliden arkadaş olunmaz bana göre. Bu konuda da tavrımı net ortaya koyarım.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Anladık günümüzde insanlar iyice genişlemeye başladılar ama cidden bunu normal gören varsa ona yılın modern insanı (!)ödülünü vermeliler.
Ha eski sevgilisi olan insanlada evlenmem zaten orası ayrı mesele.
Ben eski sevgilimle arkadaş kalabilirim ama o kalamaz sddfmfönf yani şöyle düşününce, ben kimseye güvenemiyorum. Bu yüzden eski sevgilisiyle arkadaş kalmasını istemem. Ama kendime güveniyorum. Eski sevgilimle arkadaş kalmam ama kalırsam da mesafeli bir arkadaşlık olur.