Eşinizin eski sevgilisiyle arkadaş kalmasına tepkiniz ne olur?

Eşinizin eski sevgilisiyle arkadaş kalmasın da bir sakınca var mı?
Eşinizin eski sevgilisiyle arkadaş kalmasına tepkiniz ne olur?
Eşim eski sevgilisi ile arkadaş kalamaz. Bir araya geldiklerinde eski yaşanmışlıklar akıllarında gelebilir ve eski küller alevlenebilir. Onun için gereksiz bor arkadaşlık olur. Riske gerek yok. Evliliklerde kimse dört dörtlük değil ve herhangi bor sorun olduğunda onunla yakınlaşabilir. Atraksyona gerek yok...
Eşinizin eski sevgilisiyle arkadaş kalmasına tepkiniz ne olur?
Cevapla