Eşiniz tesadüfen eski aşkınız ile arkadaş olsa bu işin içinden nasıl çıkarsınız? Bu arada eşiniz yeni arkadaşının sizin eski aşkınız olduğunu bilmiyor. Cevapları merakla bekliyorum😁😁
Eşiniz tesadüfen eski aşkınız ile arkadaş olsa ne yaparsınız?
Benim üniversitede ki sevgilim bir ara görüştüğüm kızla ev arkadaşı olup 2 kat altıma taşınmışlardı. Şimdi ne desem boş olur, yanlış anlaşılır diye susmuştum ama kadınlar zaten kendi aralarında bir münakaşa yapıp, karara varıyorlarmış. Ben onlara gitmiyordum olup bitiyordu. Konusunu açmamak lazım.
İşin içinden çıkmama gerek yok onu hayatımdan çıkarırım. Ne münasebet demek ki bir şey var ki içinde halen onunla arkadaş olmuş diye düşünürüm ben gelemem böyle şeylere
Sesini çıkarmam aynı ortamda olmamaya gayret ederim. Ortaya çıkmaması için çaba gösteririm. Arkadaş olmuşlar artık bu durumda konuşmak anlamsız. Daha çok evham eder birsey var hala aranızda diye gelemem öyle şeylere.
Başka bahaneler bulup, o kişiden haz almadığımı, hoşuma gitmeyen özelliklerini sıralar ve görüşmek istemediğimi ısrarla dile getiriridim ki uzaklaşsın.
Eski sevgilim yok. Varsayım üzerinden cevaplıyorum.. Böyle bir şeyin tesadüf olacağına pek inanmam. Kesin planlıdır. Eminim didik didik eder, bulur arkadaş olur.
Sıkıntılı bir durum olarak gözüküyor ama eşim olan insana bu durumu açıkladıktan sonra bu sürecin çok fazla devam edeceğini düşünmüyorum. Dürüstlük önemli yok yere kevgire dönmenin bir anlamı yok :D