AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
Senn gibi mallll kadınlarada masraf edip nikah kıyıyorlar işte…
Yani adam gayet iyiyse sadıksa ayrılman çok yanlış olur bu devirde düzgün adam yok çünkü sen fevri karar verme derim
Bence eşinin kıymetini bil parası olduğun da vermesi her zaman yanında olduğunu his ettirmesi büyük nimet bulunmaz Hint kumaşı
Kremleri acil bırak. Duruma bak hala kremleri düşünüyor.
Allah akıl dağıtırken nerede geziyordunuz. 🤣
boşansan ne olacak hukuka göre evlenirken evlendikten sonra yapılan borçların yarısını boşansan bile sen ödemek zorunda kalırsın öderim dersen boşan
Pahalı düğünler gereksiz eşyalar alıp borç ödeyerek geçen bir evlilik. İşte insanlar evlenmeyi bu zannediyor. Borç insanı evlilikten soğutur
Borç içinde boşanılmaz. Para elbet bulunur kazanılır. Sevgi aşk kolay kolay bulunmaz
Ne oldu kızdırdılar mı sizi
Yok hem pişman oldum hem de acımasız yorumlar var nahoş.
Kafaya takmayın cidden. Unutun onları. Sizi sizden başka biri daha iyi anlayamaz. Yaşayan en iyi bilir.
Boşanman yanlış aranızda aşk sevgi de varmış.. nikahta neye evet dediğini düşün ona göre karar ver
Mutsuzsanız hiçbir çözüm yolu yoksa çocuk olmadan Ayrılık düşünülebilir, Ama dediğim gibi. hiçbir çözüm yolu kalmamışsa..
Seviyorsan sabret ama annesine sabretme o ne öyle ya.
Yok gereken cevabı veriyorum ailesine. Sınırlarımı koruyorum galiba
Bana göre çocuk yapmak bile ehliyet sınavı gibi onunda bir eğitimi ve sınavı olmalı belli bir psikolojik tarama sonrası izin verilmeli
Altınların yok mu onları saat borcunuzu öde sonra sende bir is bul ikinizde calisin kisa zamanda o altınları yerine koyarsiniz
Altinlari satmis yavrum Zaten okumadin mi ama is Bulup beraber calisirlarsa yoluna girer hersey erkek tek de Calissa yoluna sokarda erkek de sorun var sanirim
@zarganazorba yok hepsini okuyamadim da bu devirde bazen tek calisan olmuyor ya gecinemiyor cidden hayat sartlari cok zor allah yardimcilari olsun
Orasi Oyle gecim Zor ama Ben barda bodygarlik yapiyorum ama parasi olan ne harciyor barda istegi Kabul edermisin
İyi. günde kötü günde dedin madem şimdi sabredeceksin daha bir yıl olmamış zamanla düzelir her şey biraz sık dişini
Eşin iyi biri seni seviyor düşünüyor çabalıyor en azından daha yeni evlisiniz şimdiden pes edersen ilerisi zaten gelmez
Armut piş ağzıma düş mü bekliyon hayırdır kocandan dert etmiyorsan gerisi hallolur tabiki sabrecen kremlerinde eksik kalsın Bi zahmet eşin seni kremsizde seviyordur derdin ne senin
Neden kızıyorsun. Eşim seviyor sorun yok sağolsun evet ama etrafımdaki herkesin standartı yüksek (benim de normal olacaktı ama işte sorun çuktı işsiz kaldı bi anda ama şimdi toparlıyor çalışıyor ben de baya eksiye düştüm ilk aylarım böyle geçti diye üzüldüm
Bence biraz sabret düşmez kalkmaz bir Allah daha iyi olcaksiniz
Teşekkür ederim
Boşandığın zaman tekrar seni seven birini bulma ihtimalin sence ne kadar?
Kötü alışkanlıkları var mı?
Seni mutlu etmek için uğraşıyor mu?
Zengin birini bulup aldatılmayı ister misin?
Sen 2 haftaya kalmaz, siteden birini bulur, kocanı boynuzlamaya başlarsın. biri acık okşasa başını yeter. kulak memesi kıvamındasın
bosanip napcan peki ailen kabul ediyor mu kendi hayatini kurabilcen mi
Konuşmadım. Eşime söylesem yıkılır. Ama ben de sürekli ağlıyorum. İnsan heves ediyor herkes mutlu eşiyle bir yerlere gidiyor ben tanımadığım şehre taşındım geldim istanbuldan hep evin içindeyim dışarı çıksam para gerekiyor her şeye
yağmur dolu hesabi olmasin senin iş. bosanman saglikli olsa da sonrasi icin olacaklar da var. hazir olman lazim.
Anlamadım yağmur dolu ne
Hepsini okumadım ama evlilik dediğin "iyi günde kötü günde..." Yani seviyorsan bunalra katlanırsın ama bir taraftan mutluluk senin de hakkın
Gördüğünüz gibi arkadaşlar aşk karın doyurmuyor... Ekonomik sıkıntılar geldiğinde aşkı öldürür. Ama sen gerçek aşık degilsin bilgin olsun seven kişi her koşulda sever.
İyi günde kötü günde diyoruz ama
Olmuyor bazen cirkinlesiyor
Bence biraz şımarıklık yapıyorsun asıl sebebi eşini sevmiyor olman bunlar hep küsürat
Böyleleri evleniyor ya işte yazık vallahi. Adama acıyorum. Evlenirken soruyor sana hastalıkta sağlıkta vs diye yanında mısın diye bu adamın nikah memuru.
Borçlanacaksanız düğün yapmayın daha iyi, parayı kendinize saklarsınız
düzelir zamanla illaki eşin sana değer veriyorsa biraz daha sabret ayrıldıktan sonra pişman olursun
Sabır etmeni özellikle ve önemle tavsiye ederim.
Adama üzüldüm ya annesinin domuzlugunun bedelini ödüyor bence sabretmelisin..
Bence hemen pes etme eşine destek ol ve bu zorluğu beraber aşın bir yuva kolayca kurulmuyor.
biz sevmenin ne demek olduğunu maalesef bilmiyoruz.
yaşadıkların çok yoğun ve yıpratıcı görünüyor. Kendine zaman tanı, hislerini değerlendir. Belki bir uzmandan destek almak iyi gelebilir. Senin ruh sağlığın çok önemli.
Sen de bir işe gir çalış. Destek ol. Eşinin arkasında dur, destek ol
Çok ciddi yorum yapıyorum eşin seni sevmiyor fakir olduğu için e. corta para vermemek için sana iyi davranıyor çünkü o da farkında parası olsa ilk tekmeyi basacagi sen olacaksın benden demesi
ya ailesini shktr edip seni seçecek ya da boşan öyle aile çekilmez
Evlilik iyi kötü günde hastalık sağlık dendi bende aynı durumdayim eşim bosasin mi yani
Neyine yipraniyon yahu. Raat batmasi var bence sende
Evliligin ilk zamanlarinolur öyle seyler maddiyattan kaynakli ama atlatinca normale dönersin
Sen zaten kafada bitirmişsin başta sevmiyorsan evlenmeseydin
Bitirsem bitirirdim. Sadece çok yıpranıyorum size danışıyorum bir tek dünyada ben tüm bunları yaşıyormuşum gibi geliyor bana
Hayır senin gibisi çok var zaten devam etmez bu ilişki ilerde çok daha yıpranırsin
evlenirken birlikte yaptınız o borçları bi işe gir borçları bitirmesine yardımcı ol ondan sonra boşan
adam senden kurtulur adamla evlenip borç takıp takıp zora gelemeyince adamı borçlarla bırakıp boşanmayı düsünmek nedir
O iş öyle değil yorumu okur musun başkasına yazdım.
Milletin derdine bak aq boşanacakmis borç ödüyor diye. Bosan git ananın evine görürsün şeyini tersten
söyleyeceklerim tüm ev kadınları için geçerli özellikle küçük çocuğu olmayanlar için çalışın ya akmasa da damlar hem borçlar ödenir hem kişisel harcamalar için kaynak olur ayrıca özgüven sağlar ne var sanki evde
Olgunlaşmamış eşten bir cacık olmaz. Aklı selim insan çözüm bulur demem o ki "haklısın"
Birbirinizi gerçekten seviyorsanız sabredin zorlu zamanlar olacaktır. Ama zorlu zaman yüzünden birbirinizden vazgeçmeyin sakın... Mutluluklar.
kıyamam ya biraz onu da düsünmek lazım seni seviyormus önceligi falan sensin canım ama sadece yoprandıgında falan bir onunla konusmayı dene kendini ona anlat sen de seviyorsan belki daha iyi hissedersin canim
Tebrik ederim, oldukça yapıcı... Örnek Kadın davranışı bu olmalı..
ahshahahhsha tesekkürler yaaaaa🤭🤭🤭
Rica ederim düşünceli afett
Sen çok kötü bi insansın allah sen gibi birini çıkarmasın bürütüs bile utandı
Evlilikte olur ki böyle zorluklar. Beraber üstesinden geleceksiniz. Borçlar illaki biter. Ama birdaha kredi çekmeyin
Evlilik kolay değil. Seviyorsan sabret. Herkes eşine düşkün koca ister sen bulmuşsun şükretmiyorsun.
Çalış destek çık o zaman eşine çoluk yok çocuk yok seni eve bağlayan ne?
Sabret biraz dişini sık Rahatlığa kavuşursun eşin seni seviyor işte daha ne istiyorsun
Seni anlıyorum içini buraya dökmek istemişsin aslında?
Fevri düşünme birazz sabır et düzelir her şey
15 yıldır kar kış hamilelik doğum çocuklari büyütme ev işi temizlik yemek çamaşır bulaşık her işe koşturup üstüne bir de çalışıp eşimin borçlarına yardım eden ben 😃(saftirik hissediyor)
Eşin çok şanslıymış bi de bunun gibi mızmıza düşseydi oda aynısı olurdu
@erdi24 mızmız değilim: herkesin bünyesi farklı. Allah daha kötü günler ne bana ne de bu 15 yıllık evli arkadaşa göstermesin
Bacım borçlardan uyuyamadin ellam
Sjsjsj Çok tatlısın. Yok genelde uyuyamıyorum belki ondandır bilmiyorum
Yapmayın be iyi günde kötü günde diye attınız imzayı yazık degilmi o insana sana güvendi evlendi yüz üstü bırakmak bir turk kızına yakisirmi
Borç var diye bosanmayi dusunuyosaniz yanlis evlilik şartlar ne olursa olsun aldatma vs olmadigi surece hersey ile bas edilir bence
Aşk karın doyurmuyor en zor anından sağlıkta mutsuzlukta yanında olacağına söz verirken neredeydin
daha ne yapsın adam ne istiyorsun ailesi ne derse desin senin kocana odaklanman lazım
Maalesef % 90 evlilikte yaşananlar. Hiç değişmedi. Eşin yanında, seni destekliyor ise sabredeceksin.
Sirf para için mi boşanmak istiyorsun? Bu nasil bir sevgi? Bu nasil bir kriteria
Ee sen niye evde oturuyorsun çalış sende. Adam tek başına geçindirmek zorunda mı sen onunla değil parasıyla evlenmemişsin
Ben atanmak için 2. Üniversiteyi okuyorum bu daha hayırlı birimizin memur olması en azından. Az kaldı mezun olacağım 1-2 yıla
Erkek misin kadın sa erkek borç lar ödüyor kadın değil
sabırlı ol, s&kiş sadece, kocandan sıkıldıysan en azından güzel s/kiyor diye kendini avutursun 🤨
Başkalarıyla mı yapsın Efendim?
Bu yaşadıklarınızın her yerde paylaşılıp ders kitaplarına konu olması lazım.