İki aylık evliyim. Boşanmak istiyorum, nafaka alabilir miyim?

Arkadaşlar kısaca ozetlicem bir ay evli kaldım bu süreçte kaynanam en ufak ondan izin almadan yapdigim ya da gittim bı yer için ağzına gelenleri saydi:(küfür de dahil) ve kocam denilen insan herşeye sessiz kaldı. En son telefonunu geç açtım diye ne küfürler etti bende telefonu yüzüne kapattim hiç bişey demeden diye beni dövmeye geldi.. Kapıyı açmadım korkumdan kardeşimi aradım o geldi yanıma bu süreçte istemediğini bu evliliği söyledi kocam da hiç bı suçum yokken annemin gönlünü yapmazsan bosarim seni dedi. Bende babamlara geldim ama hiç bişey söylemedim babam rahatsızdı biraz o sebepten kalıyorum dedim.. Babam iyi oldu kızım evine git dedi anlatamadım da hasta diye paşa paşa eve geri döndüm. Oglum oraya gelirse benim öyle bı oğlum yok dedi babamı aradı herşeyi anlattı istemediklerini falan erkek kardeşi gelip beni evden attı. Babamlar da anlatmadım diye sinirlenip aldı götürdü beni.. şu an anlatması kolay ama çok acı verici günlerdi bı senedir boşanma sürecindeyiz.. Nafaka bağlandı ama ne o ödedi nede ben aldım.. Bide bana tazminat isteyerek boşanma davası açtı.. Zaten bu boşanma süreci uzicak gibi siz olsaniz nafakayı alirmiydiniz? Mahkemeden sonra baya düşüncem değişti çünkü çok iftiralar attılar hatta bı söyledikleri benim aleyhime diye söyledikleri çok özel bir mesaj vardı adı herif onuda arkadaşına göstermiş hakim bile sinirlendi düşünün..
İki aylık evliyim. Boşanmak istiyorum, nafaka alabilir miyim?
Cevapla