Nişanı atmalı mıyım siz olsanız ne yapardınız?

3 yıldır sevgiliyiz 4 aydır nişanlıyız eskisi gibi değil sevgiliyken yaptığı çoğu şeyi yapmıyo kuru bir günaydın mesajını çok görüyo aradığımda geçiştirerek konuşup kapatıyo sürekli hevesimi kırıyo çocuklaşma olgun ol özenme herşeye diye azarlandığım bile oldu benimde bütün hevesimi aldı hissizleştim benimde artık birşeyler yapmak içimden gelmiyo o ise bunu trip atıyorum olarak anlıyo sizce ayrılmalı mıyım?
Nişanı atmalı mıyım siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla