Nişanlımdan ayrılmak istiyorum siz olsaydınız napardınız?

Görücü usulü oldu ben daha önceleri görüyordum çok begeniyodum ama imkansızdı benim gözümde onun beni istemesi cünkü çok yakışıklı ve çok ultra zengin bende kendi halimde bi kızım. Daha öncede çok beğendiğim için kabul ettim 3 kere görüştük sonra isteme nişan oldu hafta içleri hic konuşmuyoruz bazen akşamları arıyo 10 dk onda da işten güçten bahsediyo nişanlandıktsn sonra düzelir dedim düzelmedi çok mesafeli haftasonu buluştuğumuzda biraz daha yakınız ama olmuyo sizce ne yapim

Nişanlımdan ayrılmak istiyorum siz olsaydınız napardınız?
Cevapla