3 yıllık ilişkim de 2 aydır görüşmüyoduk dün gelmiş naber yazıyo sizce ne tepki vereyim?

3 yıllık ilişkim de 2 aydır görüşmüyoduk dün gelmiş naber yazıyo sizce ne tepki vereyim?
Cevapla