Biz ayrılalı 3 ay oldu, az önce arayıp sevgili yaptın mı diyor. Ne yapayım?

Gerçekten bu çocuk bende travmalar bırakan beni aylarca üzen ağlatan birisi ilgisiz manyağın teki beni defalarca aldattı en son ilgsiz diye ayrıldım şimdi gelmiş beni arıyor ne yapacağımı bilmiyorum yardım edin?
Biz ayrılalı 3 ay oldu, az önce arayıp sevgili yaptın mı diyor. Ne yapayım?
Cevapla