Sevgilim ayrıldı 2 ay geçti aradı dedim niye ayrıldın dedi ara verelim?

Ara verelim zaten uzaktayiz ne arası neyse sıkılmış benden bende sıkılmıştım biraz kendime cekilmem lazımdı bı kaç ay sonra yine konuşuruz sevgili oluruz dedi
Sevgilim ayrıldı 2 ay geçti aradı dedim niye ayrıldın dedi ara verelim?
Cevapla