Hoşlandığım kadın ile 2 aydır buluşuyoruz. Sizce son konuşmalarımıza göre ne yapmalıyım ve beklemeliyim?

İlk tanıştığımızdan beri yüz yüze olan buluşmalarımızda geleceğe dair şunu yapalım şuraya gidelim tarzı karşılıklı cümlelerimiz oldu yani kısaca herşey iyi gidiyordu. Sinemaya gittik adalara geziye gittik birçok kez buluştuk.

En son geçtiğimiz perşembe günü beni evinin yakınlarında bir cafeye çağırdı 1 saat oturduk ardından da gel sana kahve yapayım dedi onun evine geçtik ve saat 22.00 dan gece 02.00 a kadar oturduk balkonunda. Cumartesi günü bir restoran deniz manzaralı gün batımı manzaralı bir yer için rezervasyon yaptırmıştım bu perşembe günkü buluşmamızdan önceki günlerde de bildiği birşeydi yani önceden konuşmuştuk bu rezervasyonu cumartesi akşam yemeği konusunu. Son perşembe günü babasının cumartesi günü genel anestezi altında ameliyat olacağını ve hastanede ona eşlik gitmesi gerektiğini söyledi. Cumartesi akşam 7 ye rezervasyon yaptırmıştım ve ameliyat bitince evime geçip üstümü değiştirip gelirim 6 ya doğru dedi perşembe gecesi son buluşmamızda. Ama ardından pazar akşamı için kaydırmaya karar verdik rezervasyonu.

Perşembe gecesi ben eve dönerken ve Cuma, Cumartesi günü olan yazışmalarımız aşağıdaki gibi:

[13.08 01:22] Mert: İyi gecelerr 😌

[13.08 01:25] Aslı: İyi geceler

[13.08 01:25] Aslı: Geldiğin için teşekkürler
[13.08 01:25] Mert: Her zaman 🙂

[13.08 01:25] Mert: Davet ettiğiniz için ben teşekkür ederim efendim😀

[13.08 09:24] Mert: Günaydın Aslı pazar akşamı 7 için kaydırdım yer varmış 👍🏻

[13.08 11:52] Aslı: 👍🏽

[14.08 15:05] Mert: Canım ameliyat nasıl geçti herşey yolunda mı?

[14.08 15:14] Aslı: Evet yolunda çıktı ameliyattan uyuyor şimdi

[14.08 15:14] Mert: Oh peki sevindim
[14.08 15:16] Mert: Geçmiş olsunn 🙏🏽

[14.08 15:21] Aslı: Teşekkürler 🙏🏽
[14.08 21:32] Mert: Yarın kaç gibi buluşalım?

[14.08 22:16] Aslı: Bilmem 6 ok mi?

[14.08 22:22] Mert: 5 gibi olsun mu
[14.08 22:23] Mert: 6 da olur benim için

[14.08 22:59] Aslı: Yarın tekrar hastaneye gidip eve dönmem lazım oradan gelicem 5 e yetişebilirsem 5 te gelirim

[14.08 23:06] Mert: Canım acele etmene gerek yok 6 da buluşalım o zaman rahat olur senin için
[14.08 23:10] Mert: Haberleşelim yarın ortak bir noktaya geleyim beraber gideriz istersen

[14.08 23:16] Aslı: Tamam canım

[15.08 15:59] Aslı: Mert selam ben kendimi pek iyi hissetmiyorum sanırım gelemicem. Mesajla haber verdiğim için kusura bakma arayacağım seni.

[15.08 16:01] Mert: Anladım iptal ettim o zaman
[15.08 16:07] Mert Hissettim biraz bende konuşurken istediğin zaman konuşuruz

[15.08 16:58] Aslı: Tamam

[17.08 20:42] Aslı: Selam bir kaç gündür yoğunum baya arayamadım
[17.08 20:42] Aslı: Yarın arayayım seni konuşuruz

[17.08 21:01] Mert: Tamam umarım olumsuz birşey yoktur.

Mesajlarda ki iletişimi size soğuk gelebilir yüz yüze iken çok iyi. Sizce bu akşam ki konuşma niçin olacak?
Hoşlandığım kadın ile 2 aydır buluşuyoruz. Sizce son konuşmalarımıza göre ne yapmalıyım ve beklemeliyim?
Cevapla