Birbirimizi 6 aydır tanıyoruz, hoşlandığım kıza açılmak için doğru zaman mı?

Kız ile birbirimizi 6 aydır falan taıyoruz. Aynı sınıftayız. Normal her gün konuşan arkadaşlar gibiydik. Bir haftadır ona her gün yazmaya başladım. Arkadaşlarım "O kız seni seviyor, çok belli oluyor." falan diyorlar. Bana da öyle geldi. Benimle konuşurken söyleyecek söz bulamıyor gibi oluyor. Tabi benim de ona karşı (son 1 haftadır böyleyim) Benimle konuşurken bazen "kanka" diyor ama içten söylemiyor gibi. Kızı bir yere gitmeye davet edeceğim. Ama emin değilim yapsam mı diye. Çünkü daha sıkı konuşmaya başlayalı 1 hafta falan oldu. Sizce napmalıyım?

Birbirimizi 6 aydır tanıyoruz, hoşlandığım kıza açılmak için doğru zaman mı?
Cevapla