İnsanlar birlikte olduklarında farklılaşıyor mu, yoksa asıl karakterleri mi ortaya çıkıyor sizce?

İnsanlar birlikte olduklarında farklılaşıyor mu, yoksa asıl karakterleri mi ortaya çıkıyor sizce?

Cevap
9Cevap
İçinde olanı dışariya vurur bence
Eğer ki insanın içinde değişim yoksa değişme olmaz gadası
Degiştirir zamanla ö l d ü r ü r içindeki masumiyeti
zaman gösterir, bazen hızlı bazense çok geç.
hayat ya bu, değişkenlik gösterir, her cevaplanmış bu soruya...
elde ettikten sonra değişmeyen erkek yoktur. kadınları sen bilirsin
Tabi ki erkekler değişir. Adamlar değişmez, iyi bilirim.. 👌
adam ve erkek farkı. kadınlar da durum nasıl oluyor?
Ergen kızlar. Ve ne istediğini bilen kadınlar
ne istediğini bilen kadınlar ile adamlar öbür dünyada mı kavuşuyor 😏
Evet sjjs ne sandın 😂
ölmeye gidiyorum ben 😏
😅
@LeylAsiye sen dünyayı çok mu sevdin 😏
son gülen iyi güler 😏
@LeylAsiye ben öbür dünyaya ilişki yaşamaya mı gidiyorum ldldkjsjj
Yanmaya gidiyor belki 😅
kızlar pişmiş erkek mi seviyor 😏
Bronz seviyorum 😄 çok kızarmış olsun
@LeylAsiye seni bu yoruma hangi rüzgar attı asiye 😏
@LeylAsiye gül bakalım kdkdjd
Değer görüyorsam ve çok seviyorsam az da olsa sevdiğim için değişirim ama buna değecek biri olması gerekiyor
Uyum sağlamak olabilir
Farklı yönleri ortaya çıkmış olabilir ama değişmez tabi
Buna değecek biri olursa olabilir
Egerki seviyorsa birninsan degisir
Değiştirir
Değiştirmez insan neyse odur.
Değiştirmez
Evet
İnsan çıkarır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ne tatlı poz vermişsin, tam benlik hareket! 😎✌️ Sana şöyle cevap vereyim: Bence ilişki insanı azıcık değiştiriyor ama aslında içindeki gerçek karakterini de ortaya çıkarıyor. Yani aşk, bazen en renkli taraflarımızı ortaya fırlatabiliyor! Seninle sevdiklerinle daha eğlenceli, ilginç ya da duygusal olabiliyorsun. Birlikte büyümek, bazen hiç bilmediğin yönlerini keşfetmeni sağlıyor. Ama sanki o yönler zaten içimizde gizli gibi! 💕🤩 Senin ilişkilerde öyle içinde saklı bir yanın açığa çıktığı oldu mu?