Başkasının yaşadığı ilişkiyi kendi ilişkinizle kıyaslar mısınız?

Arkadaşımın yaşadığı aşkı nedense kıskanıyorum. Çok uyumlular, sosyaller, sürekli ortak arkadaşlarla tatile vs gidiyorlar. Ben ise aşırı monoton, tutkudan uzak bir ilişki yaşıyorum. Böylesi şeyler beni hiç bulmayacak sanırım üzülüyorum. Arkadaşım bende var olan eksiklikleri gün yüzüne çıkarıyor sanki

Başkasının yaşadığı ilişkiyi kendi ilişkinizle kıyaslar mısınız?
Cevapla