Bir başkası olarak kendinle ilişki kuracak olsan bu ilişkinin en olumlu ve en olumsuz yanı ne olurdu?

Bir başkası olarak kendinle ilişki kuracak olsan bu ilişkinin en olumlu ve en olumsuz yanı ne olurdu?
Bir başkası olarak kendinle ilişki kuracak olsan bu ilişkinin en olumlu ve en olumsuz yanı ne olurdu?
Cevapla