AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
Kıskanmayan erkek sevmiyodur seninle zaman geçiriyor
Bende evlenmek istiyorum karşıma çok kız çıkıyor bişey hissedemiyorum olmuyor
Kel, fodul, hödük ve göbekli birini istersen hemen evlenelim 👍
Zaten zaman geçtikçe evlilik kavramı da ortadan kalkar gibi.
Evlilik pembe panjurlu bir hayat degıl Malasef hayal ettogımız gibi olamayabiliypr , iki insanlar on sene sevgili olup birbirini tanıyamayan çok insan var yani evlenince tanırsın eşimin ne olduğunu
imza atıp karşıdaki nafaka ödemek zorunda kalırsa
ne garanti
maalesef ki tanışman lazım eğer olmazsa görücü geliyor ama onlara da güven olmaz
Kimse yuva kurmak istemiyor bacım. Kader arkadışıyız
40a merdiven dayanmış bile istemiyor artık
Biseyler istediğinde tam tersi karakterler karşına çıkar maalesef
Bir tane uzun ilişkim oldu ve şunu fark ettim erkekler çekilecek yaratıklar değilmiş.
Acele edilecek bir konu değil bana göre bir yastığa baş koyacağın insanı iyi tanımalısın
herkes evlenmek istiyor bir yerden başlamak lazım ama benimde kimseye güvenim kalmadı bu devirde dikkat etmelisin
Niye bu kadar evlenmek istiyorsunuz anlamıyorum
En fazla 6 ay konus baktin ciddi dusunmuyor gonder gitsin. Zaman kaybi
Görücü usülü takıl önceden ailesi memleketi tahsili işi gücü belli oluyor)
Senin en azından kısa ilişkin oluyomuş abla :')
tanimadan birisiyle duygusal bag kurulmaz boylece yuva da kuramazsin
Bende gerçekten evlenip yuva kurmak istiyorum ama bulunmuyor işte
Snapchatten herkesi ekleyip canım saçma snap et illaki kısmetini bulursun
çok acelen varsa bir liste yap gözüne kestirdiklerinden sırayla çağır, tanış
Bende aynı istiyorum olmuyor Rabbim nasip etmiyor sebepleri gönderiyor rabbim
Sen ne kadar istersen iste karşı taraf istemiyorsa olmuyo
Bence otur evinde aşşağı annemiz seversin seni 😁😁
Tanımadan mi evlenmek istiyorsun? Soruyu anlamadım
Hayır canim doğru insanı bulmak için sürekli birilerini tanımak mı lazım
Yani bence evet... Ama ben mesela doğru kişiyi bekliyorum tanımayı bıraktım
Geldiği zaman zaten tanımayacak mısın onu
Bilmiyorum 32 yaşındayım umudum azaldı
Görücü usulü evlen gitsin o zaman
Gülcan nasıl geçiyor
Görücü gelmez ki hiç
Neden gelmesin
Bu yaşa kadar gelmedi o yüzden diyorum
Gelir merak etme
Tanımak önemli içinden orangutan çıkabilir
Orangutan mı yoksa şeytan mı
her şey olabilir en az 3 ay tanımak lazım senin geleceğin için
Benim hayatımda 3 ay bile kalmıyorlar sen düşün niye 3 ayı 2 ay bile kalmıyorlar sen düşün Max 2 ay
Sorun sende ozaman acaba sonlarda toksikleşiyormusun
Hayır be deli misin Ne yapmışım ben onlara iyi oldum Sadık oldum anlayışlı oldum ve benim gibi birini Tanımadıklarını söylüyorlar her zaman ayrılırken de sen çok iyi bir kızsın diyorlar Mesela ben mi kötüyüm gerçekten içkim Yok alkolüm yok sigaram yok gece mekan gezmelerim yok hiçbir erkek ben de ekli değil açık saçık giyinmiyorum saygım var Herkese, merhametin dibini yaşıyorum yani sen düşün tamam aşkım olur aşkım sorun yok aşkım her zaman diyorum bunu
Hımm anladım ama süreç böyle maalesef doğru insanı bulma adına bu yollardan geçmek zorundayız seninin çizgin doğru yoluna devam et yaşında buna müsait geç olsun güç olmasın
İyyy o kısır döngü Varya 🤦🏼♂️🤦🏼♂️
Dimi
boş ver git kedi köpek al
Zaten dışarıdan beni görenler Ben banka çalışanıyım mesela dün bir müşterim bağlandı diyor ki sen kedi köpek mi besliyorsun aynı o kadınlara benziyorsun dedi sen düşün
Hahaha rol modelin oluşmuş iste
Yani o kadar naif bir insan olduğumu söylüyorlar ki yani bilmiyorum Bir müşterim daha bağlandı bana adama ben bir şeyler anlatıyorum adam orada baygınlık geçiriyor Sen beni çok etkiledin bir değişik oldum diye mesela
Yooo gönlüne hitap edeni bulsan yeter :)
Yok Yok Yok Yok Yok Yok Yok Yok
O zaman dene dene dene dene :) bilemezsin kimin seni nasıl ve nerde etkileyeceğini :)
Bu saatten sonra erkeğin zerresi gelse beni etkilemez Vallahi ben tamamıyla mantıklı yönüne bakacağım
Böyle gizli de işin zor:) yani aslında gönlüne hitap etmesi en büyük mantık evliliği :)
Bence tanı deneye deneyi bulacaksın
Yani bilmiyorum herkes tanımak istemiyorum aslında üst üste
Evet ama tanımadan bilemezsin bu erkekler şeytan şeytan en iyisi bir de şeytan hsjzhz
E zaten öyle gerçekten bak hiçbiri ciddiyetli değil bir tane kızla doymuyorlar doyumsuz insanların teki
O yüzden gerçekten iyi olma olanı bulmak gerekiyor o yüzden kendini çok geliştirmen gerekiyor sonra erkeklere merkeze koymaman gerekiyor
Sadece yaşım gereği Hem biraz sıkılmıştık var hem de erkekle tahammülü seviyorum çok çok Azalmış Yani birini tanıma asla ama asla hevesim yok Bu da aynı diyorum sonuçta ama tanımadan da olmuyor
Ben de tanıyorum diyorum ki ay bunun mu olayı bu muymuş diyorum son umurumda değil duuxhxx
Ama bence Doğru insani bulursan evlilik güzel bir şeydir evlilik tamamıyla kötü bir şey değil sadece kötü insanlar bunu kötü yapıyor
Bilmem
Hangi şehirde yaşıyorsun ki
Doğu bölgesinde yaşıyorum ama şehrimi söylemek istemiyorum
Anonimsin yollayamıyorum
Nasıl olcak tanımadan xa gidersen pişman olursun
Seni tanımak istiyorum, izin verirsen
Sorunlu insanlardan uzak dur zaten
Düğünden sonra taniyim diyorsan sen bilirsin
Tanımadan mı evlenmeyi düşünüyosun
Tanımadan evlenmeni tavsiye etmem..
Tanımadan da evlenebilirsin
Nerdesin gelim seni avradım yapayım 😊🤫
Sabırla bekle istihare yap bakalim
Yapınca n’oluyo evleneceğin vakti mi söylüyor?
@eskilerdentuba kiminle evlenecegini
Hayır yanlış biliyorsun. İstihare bunun için değil.
@eskilerdentuba yaptım ve gördüm
Sonra? Evlendin mi ya da buldun mu onu
@eskilerdentuba evlenmedim daha ama benimle yapanlar evlendiler hatta şunu yapabilirsin gece yatmadan önce abdest al 1fatiha süresi 1 Ayetel Kürsi 3 er defa Felak nas ihlas sürelerini oku ve dileğini şöyle ve uyuyyana kadar tevhid çek kimseyle konuşmadan kıble ye bakicak şekilde basın olsun sonra uyu en fazla yedi gece yap ya da mülk suresi 9defa oku abdestli yat mülk suresi 14 ayet oku ve uyuyana kadar tevhid çek ama bunun öncesinde dört veya iki rekat hacet namazı kıl ben üniversite sınavları için yaptım ve okudum herhangi bir dilek dua görmek istediğin için yapabilirsin ben bana büyü yapanları görmek istedim ve yaptim
Sonuç ne oldu peki? Anlamadım yani evleneceğim adamı gördün mü bunu merak ediyorum
@eskilerdentuba gördüm dedim ya ama henüz karsilasmadim
Tanişmak güzel birsey tanis ne var bunda
Engel ne onu anlamdim
Ayni yastayiz deneyelim istersen?
Napıcan evlenip?
Sal gitsin ya ne evliliği boş iş
Tanımadan evlenemezsin 🤷♀️
Seni tanımak isterim. Alay etmiyorum.
Ararsan bulamazsın.
Uzun ilişki yapamama nedenin ne
Hayatım karşımdaki erkeklerden dolayı diyorum ya sana durup dururken terk ediyorlar Ortada hiçbir sebep yok çok iyi bir kadınsın deyip konuşmayı kesiyorlar yani sebep yok ortada anlamıyorum Ben de bir bakıyorsun akşam aşkımli canımımlı sabah bakıyosn tık yok ortada bir baktın soğuk ters davrandı bir baktım ya da başkasıyla aldatıyor Anlayacağın hepsi sebepsiz Tamam her ilişkide anlaşmazlıklar olabilir ufak tefek tartışmalar olabilir ama kimse benimle barışmaya niyeti değil hepsi kestirip atti
Belki sen de sorun vardır hiç düşündün mü
Evet sorunum var Fazla anlayışlı bir insanım o kadar çok fazla güveniyorum Tamam aşkım sorun yok aşkım olabilir aşkım güveniyorum hayatım gibi cümleler söz dinlemeler laf dinlemeler kendinden ödün vermeler kendini kısıtlamalar Yani bunlar benim hatalarım Evet bunları hata olarak görüyorsan Evet hatalıyım
Erkekler k*hpe kızları seviyo bu gidişle biz melek olsak yine sevilmeyiz çok da takma
Gülüm Ben de bundan bahsediyorum işte benim de problemim var kendimi sorgulamaya başlıyorum artık
Evlenmekte hayal oldu 🙂
evet yol bu maalesef.
İlk görüşte evlen
Evet tanımadan olmazki
Aklın varsa evlenmezsin.
kesınlıkleeee
💯💯
evlensın ne demek ıstedgımızı anlar
Kesinlikle. Çünkü bende evlendikten sonra anladım...
bende öyle anladım yoksa nasıl anlıcam😀 benı eklermısınnnn
Mavimisin sende
mavi?
Erkek misin yani?
hayır sen
Hayır
eklermısın
Çare görücü usulü bebişim
Hiç görücü gelmez ve ben görücü sevmiyorum kendimi tanımak istiyorum
Ne emmeye geliyorsun ne gömmeye bebişim, gel ben alayım madem seni
bence bıdaha düşün 😀
Niye daha düşüneyim
evlenmeyı bıdaha dusun
Yani tanımadan nasıl olacak ki bu işler
Hayır seni istemeye gelen yokmu hiç
Hayır hic
Ben geliyim vbcjc
Oldu başka emrin
Şaka yapıyom ya
Nasip kısmet bu işler
Nedense bu kötülere sevginin kıymetini bilmeyenlere var sevgi
Hayırlısı olsun ya, ben de uzun zamandır yalnızım çokta bir eksikliğini hissetmiyorum açıkçası, yuva kurma kısmı da nasip kısmet yapacak bir şey yok
Karşı taraf yüzünden derken neden
Yani aldatiyolar iyi niyetimi suistimal ediyorlar artı olarak cinsellik istiyorlar ablam evlenmeden
kısmetin kapalı senin kesinlikle
Nerden bildin evet bir çok talibim var ama yürümüyor
soylemlerinde gizli yıldızın duşuk