Çünkü bir türlü uzun ilişki yapamıyorum karşı taraf yüzünden sürekli birileri ile tanışmama Sebeb oluyor ve gerçekten evlenmek yuva kurmak istiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Önce eskilerde erkekleri , şimdide kadınları bozdular.. artık evlilik ZOR ! Ekonomiyide bilerek yokediyorlar ki isteyende evlenemesin. Yapılan her şey Küreselcilerin
Yeni-Dünya-Düzeni projesi için yapılıyor. İnsan nüfusuda Yeni-Dünya-Düzeni projesi kapsamında azaltılacak ve bunu farklı şekillerd eyapacaklar.. hastalıklar aşılar savaşlar vs.
Gelelim senin büyük resimeki küçük ama aslında dEV sorununa.
En başta kendi kendine zaten sorunu tanımlamışsın = "uzun ilişki yapamıyorum karşı taraf yüzünden sürekli birileri ile tanışmama sebeb oluyor" Sen evlenmek istiyorsun diye kims esenle evlenmezz.. Sorunda tam olarak burası , sen karşılıklı olarak birbirinizi seveceğiniz ve aşık olacağınız bir aşk değil tek taraflı olarak "kendin için" evlenmek yuva kurmak istiyorsun. İşte bu ÇOK BÜYÜK BİR SORUN.Evlenmek isteyen kadınlar kendileri "EV"de oturmayan (adı üstünde EV-lilik) gece hayatına bara cluba oraya buraya takılan dinden imandan uzak tipler olunca sorun büyük oluyor. Bir kadın kendisi düzgün biri değilse sürekli naamussuz şeerfsiz alkolik gecehayatına bara cluba takılan tipleri seviyorsa ozaman bulup bulacağı erkekler hep aynı kötü ve bozuk insanlar olacaktır. Kadınlar kendi seçimleriyle aynaya bakıyorlar aslında. Bu ülkede YALAN DOLAN SENARYO piisslik dizilerle , düzgün erkek = ÇOK PARALI ZENGİN erkek olarak aktarılıyor kadınlara, kadınların sürekli bu piislik dizilerle beyni yıkanıyor. Dizilerde erkekler ya mafya ya da holdingci patron müdür çok zengin tipler ve hiçbiri çalışmıyor , hepsi masa başına oturup emirler verip dizilerle kahraman oluyorlar, çakma sahte kahramanlar.
Gerçek hayatta ise bu ülkede zengin olanlar hep HIRSIZLAR , ÇALANLAR , VURGUNCULAR.. kendi emeğiyle zorluklarl açalışan erkeklere hakkı verilmiyor ya da az para kazanıyorlar, çalmıyorlar hırsızlık bvurgun yapmıyorlar namuussuzluk şeerfsizlik yappmıyorlar ama az para kazanıyorlar fakat bu seferde kadınlar o erkekleri KÜÇÜMSÜYORLAR ve bepenmiyorlar, çünkü dizilerder kadınların beynine sürekli ZENGİN İŞ ADAMI ; HOLDİNGCİ , PATRON , MÜDÜR vs yüksek ünvanlı (title diyorlar aa hani avrupa amerika özentisi yalakalar) erkekler kahraman ve başrolde gösteriliyorlar, kadınlara bu tip erkekleri sevmeleri öğütleniyor psikolojik olarak.. Gerçek hayatta ise ZENGİN erkekler ZENGİN insanlar kolay kolay EV-LEN-MEZ-LER insan beğenmezler bağlanmazlar :-) zenginliklerine kimseyi ortak etmek istemezler :-) YALAN DOLAN SENARYO yerli dizilerde kadınlara bu gerçek ne yazıkki söylenmiyor :-) söylenmiyorki kadınlar hayal dünyasında yaşayıp çamura saplansınlar , batsınlar. Neyse konu uzun..Sonuç olarak sen kendin düzgü nbiri değilsen , düzgün erkeğin kim olduğunu bilmiyorsan , kendin düzgün yaşamıyorsan alkol vs gecehayatı bar club takılıyorsan , bulduğun erkeklerde bu ortamlardan gececi insanlarsa :-) ozaman işin ZOR ! hep aynı DEJAVUyu yaşayıp sonunda sende aklını kaybetmiş ve sürekli kendi yANLIŞ SEÇİMLERİ SONRASI erkekleri kötüleyen erkeklere sayıp söven kadınlar kervanına katılacaksın demek oluyor. Çoğu yarımakıllı dinsiz imansız ahlaksz yaşayan , gece hayatına akan bara cluba takılan kadınlar sürekli aynı hataları yapıp BOK piisLİK çamur bir hayat yaşayıp sonrada NEDEN BİZ DÜZGÜN ERKEK BULAMIYORUZ, düzgün erkek YOK , erkeklerin hepsi aynı erkekler KÖTÜ demeye başlıyorlar :-) :-) :-) Aslında kendileri kirli çürük adii bozuk, seçimleri kirli çürük adi bozuk.. tek dertleri 5dk. voleyi vurmak hemn KOLAYCA zengin bir erkek bulup evlenmey çalışmak kendi haytlarını güyya böyl ekurtaracaklar kedni yarım akıllarınca :-) ama evdeki hesap çarşıya uymuyor ne yazıkki zengin erkeklerde ENAYİ değiller :-) kullanıp kullanıp atıyorlar.. zaten zenginse dini imanı ahlakı vs olmuyor genelde çünkü parayı çalarak hırsızlık vurgun yaparak kazanımış oluyorlar.
Evlenmek yuva kurmak istiyorsan önce sevmeye aşka çaban olcak , bir erkekle GERÇEK SOSYAL hayatta tanışacaksın yÜZYÜZE konuşarak iletişim kurarak insan gibi.. tek tuşla 5dk. da LIKE atıp hayatının erkeğiini bulacağını sananlar zavallılardır. Gerçek hayatta sevdiğin hoşlandığın insanla tanışmak zordur , çaba gerektirir ve iki tarafta çabalamalıdır, erkek köpektir zorla ayağına gelir diyenler kendileri KÖPEEKoğlu köpeeklerdir.. kims eistenmediği yerde zorla durmaz, bu zamanda bir erkek istenmediği yerde zorla hiç durmaz , çünkü saapıık duruma düşecektir zorlaa bir kadınla tnaışmak görüşmek istiyorsa.. ASLA ama ASSLAA bir erkek senin peşinde zorla koşacak diye bekleme! bu büyük bir yalandır. bunu yalanı yaayann ilişiki uzmanı pisslik arıza tipllerdir.. Takipçi toplamak içinn kadınlarınd uymak sitedikleri söylüyorlar ve YALANLAR söylüyorlar. Gerçek hayttta düzgün bir erkek karşısındaki kadını beğense hoşlansa bile , onu tanımadığı için? tanışmaya hiçbir çabası olmayan bir kadınla ZORLA gidip tanışmazlar, belki o kadın evli belki sevgilis var belki sözlü ya da nişanlı? Kimse etki tepki olmadan zorla gidip tanışmaz.. erkek önce uzaktan bakar ilgilenri ama bu ülkede çoğu akııılhastası arıza kadın erkek bakıncaa ona ilgilenince kendi arkadaşlarına "abazaya bakk bana bakıyor" vs vs gibisinde aaşşağlık laflar ediyorlar, daha "insan" gibi tnaışmay akonuşmayı bile bilmiyora hayvan evlatları. alışmışlar LIKE atıp kolayca internetten KISA sreli ilişki arayanları bulmaya , onlarla 5dk. da tanışmaya.. gerçek sosyal hayatta YOKLAR, yaşamıyorlar aslında. Gerçek sosyal hayatta insanlar biriyle tanışacağı zaman heyecanı olur kalbin atar stress olursun (tabii utanması sıkılması olan ve her önüne gelenle tanışmayan bar club çocuğu alkoliklerden OLMAYANLARDAN bahsediyorum, bunu tanıyıp konuşarak onu tanıyarak anlarsın akıl zeka bu yüzeden verilmiş insana) Bazı ilkokul çocuğu beyinli kadınlar sürekli şunu söylüyorlar: "ben adım atarsam çaba gösterirsem ona sevdiğimi gösterirsem ozaman beni cepte görür" .. bu kadınlar akıl hastassı tiplerdir, paranoyak ve bence sevilmesi aşk yaşanması değil düşündükleri kabusu yaşamaları gerekenn gerrrizeekalı tiplerdir.. Ben olsam bi kadın benim için : o karşındkai erkek beni cepte görecek aama ben çok değerli bir kdınım ben prensesim ben göklerdeyim ben saraylardayım vs gibi düşüncelere sahipse o BİTMİŞTİR ! tam tersi onu sevmek ona değer vermek yerine onu güvenilmez insan kategorisine koyarım aklımda.. SEN değerlisinde sen prensessin sen göklerdesin sen bulunmaz hint kumaşısında erkek kim erkek ne? biz köprü altındayatan TİNERCİ MİYİZ? biz ucuz kööpek miyiz? bir kadın kööpek olan erkekle bir köpekle mis evip aşık olup evlenecek? ozaman bizi sevmeyin tanışmayın EVLEMEYİN! Düzgün bir erkekle tnaıştığıdna seni cepre falan göremez, tam tersi ne ekersen onu biçersin.. sen sevgi aşk veriyorsan ondan sevgi aşk görürsün.. ne ekersen onu biçersin ama Türk kadını denize taş bile atmadan duygular düşünceler galgalansın fırtına şınsın dalgalarda aşk sevgi sörfü yapayım istiyorlar.. hErşeyi erkek yapacak herşeyi biz yapacağız.. (1) Erkek gelip tanışacak (2) erkek sevecek değer verecek (3) erkek mekana götürecek (4) erkek güldürecek (5) erkek sohbet edecek konu bulacak (6) erkek plşan yapacak (7) erkek arayacak soracak kadının aramasına gerek yokmuşşş? erkekler insan değil köööpekmiş (8) erkek kadıına pahalı hediyeler alaacak, kadın erkeğe ucuz çoraap tshirt hediye etse yetermişş (9) kadın meşgüul olursa erkek anlayış gösterecek ama erkek öeşgul olursa işi varsa erkek aldatıyor erkek başka kadınla.. vs vs say say bitmezz ARIZALAR.. neyse konu çok uzun ve bu sited eokumayı sevmeyen Z-Kuşağı arıızalarr dolu. Detayları değil 5dk. LIKE atıp sonuc agitmeyi seviyor bu tipler.. ççoğun okumayacak bile.. bu n eyazmış böyle diyecekler.. onların hayatları LIKE atmak kadar ucuz basit değersiz asslında..
Bu yazdıklarımdan kendine pay çıkartanlar doğru yola doğru yönelirler bence..15 Yorumla- 1 yıl
Uff KS de gördüğüm en uzun yorum olabilir :))
- 1 yıl
Sen neysin öyle yaa ben de kendimi bir şey zannediyorum haa ben de yazıyorum böyle uzun uzun ama senin kadar böyle etkili yazamıyorum hepsini de okudum sonuna kadar da katılıyorum senin yazını üstüne bir şey diyemiyorum sen çok güzel söyledin ama bu TÜRK KIZLARI asla anlamaz kafaalrıın dikine giderler sonrada senin söylediklerin gibi ağlayıp zırlarlar başka bildikleri bir şey yok zaten
- 1 yıl
@HayatKısaKşlrUçyr teşekkürler
- 1 yıl
Kalemine sağlık 😪
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)1 yılHayır, kesinlikle sürekli birilerini tanıman gerekmiyor. Evlenmek, hayatındaki önemli bir adım ve bunu aceleye getirmek, zorunluymuş gibi hissetmek seni yıpratabilir. Önemli olan, kendini hazır hissetmen ve karşına çıkan insanla gerçekten bağ kurman.
Sadece "tanışmak için tanışmak" değil, kendine ve hislerine saygı duyduğun, sana iyi gelen, seninle benzer değerleri paylaşan biriyle karşılaşmak önemli. Bazen doğru insan beklenmedik anda çıkar karşına, o yüzden hayatını sürekli yeni insanlarla doldurmak zorunda değilsin.
Kendine zaman tanı, hayatını yaşa, hobilerine, ilgi alanlarına odaklan. Sosyal çevren doğal olarak genişledikçe, uygun insanlarla tanışma şansın da artar. Zorlama olursa hem sen hem karşındakiler için sağlıklı olmaz.
00 Yorumla
1 yıl4 yıldır evliyim, dünyalar tatlısı bir kızım, hayatta ki en büyük şansım dediğim eşim var. Evlilik biraz kısmet işi olsada insanların da hataları çok fazla.
Çok fazla seçici olmayın. Maaşı, kariyeri vs gibi etkenlere çok takılı kalmayın. Dürüst olsun, sadık biri olsun, iyi kötü helaliyle çalışsın yeter. Kızlar genelde düzgün adam yok der ama düzgün adamları da üzerler maalesef.
O dışarıda gördüğünüz yakışıklı erkekler, işletme sahibi şirket sahibi erkekler sizin ananızı beller benden demesi. Adam gibi adam olsun, sımsıkı yapışın gerisi hallolur.
Ama kadınlar maalesef seçici olduğu için nerde bi hıyar var onla evleniyor. Evlilik güzel ama doğru biriyle. Bu arada ailesine de dikkat edin. Doğru düzgün bir ailesi olsun.
06 Yorumla
Soran1 yılGerçektende öyle yani anlam veremiyorum sorun ne neyden memnun değiller daha ne istiyorlar sevgi saygı sadakat değil mi ilişkiyi tutan fazlasıyla veriyorum zaten neden olmuyor kimse benim için cana göstermiyor nerde pis kız varsa peşinden gidiyolar
- 1 yıl
Ben makul olsun dedim evlendim
Sonra boşandım
Şimdi tipe bakıyorum evet yakışıklı olsun - 1 yıl
@Gamzecik35 Bir evlilik genelde tek taraflı hatayla bitmez. Mutlaka iki taraf da hatalıdır ve eminim oda sizden yaka silkiyodur. Evlilik de olsa, sevgililik de olsa, dostluk arkadaşlık da olsa eğer bittiyse daima insanlar karşı tarafı suçlar. Ben hiç benimde hatam vardı diyeni görmedim. Tipe bakabilirsiniz o sizin bileceğiniz iş. Hakkınızda hayırlısı olsun
- 1 yıl
İnsanlar tuhaf kardeşim ne istediğini bilmiyorlar
Aşk İlişkileri konusunda 489 cevap paylaştı. Bunu bende istiyorum ama durum o ki asıl evleneceğin kişiyi çok iyi tanımalısın evlen boşan olmamalı, hayat arkadaşını seçmek çocuğuna babalık sana kocalık yapabilecek biri olduğuna güvenmen gerekiyor. Anlıyorum seni sürekli yeni birileriyle tanışmak etmek insanı yoruyor beni de çok yoruyor, yorulmakta gerek gelecekteki eşim diyebileceğim kişi için yapmam lazım en doğrusu budur...
08 Yorumla
Soran1 yılİşte onu ne yazık ki bulamıyoruz tak diye kimin olduğu belli değil bu devirde artık
- 1 yıl
Değil maalesef değil keşke olsa keşke elimizde sihirli değnek olsa da bende kızlara karşı doğrultsam bana gösterse bu hayırlı bu hayırsız diye ama konuşarak takılarak ailesini çevresini tanıyarak karakterini kişiliğini öğrenerek işte aradığım kişi diyor insan demeli de, Ve bu süreç olurken de onun vakit geçirmek bir şeyleri tecrübe etmekte gerek...
Soran1 yılIşte kalk bir iki ay üç ay Tamam bir bakıyorsun Boş çıkıyor bütün zaman boşa gitti Ben onu istemiyorum işte
Soran1 yılYani bir kere de doğru insanı tanımak istiyorum Anladın mı
Soran1 yılHayır tabikide
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Tatlım, seni çok iyi anlıyorum! O kadar emek veriyorsun, ama bir türlü denk gelmiyor şu “doğru insan”, değil mi? 😔 Gerçekten bazen Mario gibi level atlıyoruz: biriyle tanış, olmadı, yenisi gelsin! Ama sakın kendini yorma ya da eksik hissetme, bazen kısmet işi bunlar. 🚦
Evlenmek için sürekli yeni biriyle tanışmak gerekiyormuş gibi hissetmek bence çok yorucu. Bazen beklenmedik anda, hiç uğraşmadan da bir anda "işte bu!" diyorsun. Belki biraz durup, hayattan keyif almaya bakmak, o frekansta birinin gelip seni bulmasına yol açar, kim bilir? Sanırım zamana bırakınca her şey olacağına varıyor... 💫00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
59
Cevap
90Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. Ben de 25 26 yaşlarında evlenmeyi düşünüyorum o zaman okulumu bitirmişim olurum ve büyük ihmalle benimle aynı meslekten olan birisi ile evlenirim genelde burada böyle oluyor 😂😂😂
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Evlilik düşünüyorsan uzun ilişkiye gerek yok. 1 sene yeterli!113 Yorumla- 1 yıl
Hayırlı işin acelesi makbuldür uzattıkça bozulur bozmak isteyenler olur tadı kaçar 😅
Haramdan uzak helale yakın olmalı 😅
Kişi kendini belli eder kimi zaman bir bakış gülüş kimi zaman da bir çift söz yeterlidir tanımak için maskesi var ise yıllar da geçse nafile değil mi?
Bizimkiler 1 sene içinde evlendi 😅
Erkeği yok kadınlar da aynı 😅
Çok gördüm melek yüzlü şeytan
Gönlünce olsun 😅 istemem öylesini ben 2 3 yıl koca ömür 😅 - 1 yıl
Ben istemiyorum 😅 haramdan uzak helale yakın bu acele olmuyor 😅
Görücü usulü evlen daha uzun sürüyor sayısı daha çok ön yargı kalıpların canı cehenneme 😅 - 1 yıl
Allah Allah 😅
Maskeli karakteri makyajlı hep var 😅
İnsanlar oscarlık oyuncu😅
Ama herkes herkese benzese de herkes herkes değildir 😅
Usullerin canı cehenneme ben her türlü varım ama 😅
İlişkiye yokum 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yıltanımadan evlenilmez
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSadece koca arıyarak ancak başını bulucaksınız. Karşı tarafı sevmeden ve kabul etmeden sırf türk kültürünün özünde olduğu gibi iki yüzlü şekilde kullanmak amaçlı yaklaştıkça bekar ölürsünüz... Erkeklere bir çok suçlama bir çok olmayan ve var olan sorunların sorumluluğu yıkılıyor ve sonra evlensinler bu sayede isteseler de istemeseler de çözmek zorunda kalsınlar ama kadınlar tarafından yaratılmış problemleri 😂 Günümüz de problemleri hayatına alamıyıcak kadar kendine değer veren yeterince erkek yok.
28 Yorumla
Soran1 yılAynen kardeşim Onlar biraz sadık olmayı öğrenebilirsin önce tek bir kadına yetinebilmeyi bilsin öğrenebilirsin bir sesimizi Keser otururuz zaten anlatabildim mi
Cevap sahibi1 yılKadınların da istediği o zaten. Evlendikleri adamı babalarına çevirmeyi istiyorlar... Sonra babalarıyla yatamayıp aldatıyorlar... Sorunu yaratıyor suçu erkeğe atıyor ve aldatıp suçluyorlar gene erkeği.
- 1 yıl
Ovlondokloro odomo boboyo çovoroyorlor ya ne olacaktı? Baban değilim aldatırım mı diyeceksin. Evlilikte çalışmaktan başka ne sorumluluğunuz var sizin be üstüne kadında çalışıp maddi yükünüzü alıyor sen eve gelince ayağını uzatıp yatıyorsun karın yemek hazırlıyor bekarken nasılsa öyle yaşıyorsunuz yemek yapmaz ev temizlemez dolap katlamazsınız ne sorumluluğunuz var sizin bir çalışıyorsunuz oda tek başınıza bile değil kadında çalışıyor mağdur edebiyatı yapma bal gibi hayatınız oluyor evlenince
- 1 yıl
Senin gibiler evlenecek kadın bulamasin kimsenin başını yakmasın amin
Cevap sahibi1 yıl@Birgaripduygu Kötü Beddua sahibine döner dolaşır geri gelir canım. Nispeten öyle olmuşta. 37 yaşında sap ve kimsesiz şekilde KS de aranıyorsun. Yazık. Kendinizi sevdirip bir kalp kazanmak kendinizden nefret ettirip uzaklaştırmak çok daha kolayınıza geldiği için nasılsa etlerim daha pörümedi diyerek ona güvenerek karakteriniz 16 yaşın da ki ergen gibi kalıyor. Alçak gönüllülük gönül alma gibi düşünceleriniz gelişmeden ilişki arıyorsunuz ve bu tarzda bulduğunuz tek şey Sertleşmiş penis ve otur ya da kalk git diyen adam oluyor çünkü içine seslenerek değil bacaklarınızı gögüsünüzü kullanarak elde ediyorsunuz beklenti de ona göre oluyor. Sonra neden tek başına yanlız sapım diye ağlıyorsunuz. Sadece acıyorum 😉
- 1 yıl
@Uskskdks bi kadın eğer erkek için maddi sıkıntısını yerine getiriyosa o kadın başüstünde tutulur çünkü o yüksek kazansın diye evlenmemiştir ama çalışmayan bi kadın ekonomik yükünü (ki ekonomik yük erkek için en büyük challengelardan bir tanesidir) erkeğe sırtlıyosa tabiki herkeğin her hakkı olması şart çünkü birçok kadın maalesef iyi geliri olmayan yüksek miktarda para kazanamayan erkeği tercih etmiyo erkeğin iflas ettiğinde eşi onu boşayabilir fakat erkek karışı çalışmıyo diye boşayabilir mi hayır eve ekmek getirmek öyle küçümsenecek bi işte değil bu arada erkeğin sırf sadece çalışması yetiyo mu erkek iflas etmemesi için kendini her türlü korumaya alması gerekiyo eğer işin patronuysan sana tuzak kuracak olan ve iflas etmeni sağlayacak insanlardan uzak durman gerekiyo eğer sadece işçiysen seninle aynı rekabete girecek olan birinden daha iyi olduğunu patrona göstermen gerekiyo ki patron senin bi tenbel işçi olduğunu düşünmeyip kovmasın diye kadının ev işleri öyle değil mesela ev aleti falan yandığında yemek yandığında ya da elektronik alet bozulduğunda kocası onu kovduğunu hiç gördün mü yani ev işini hiçbir şekilde iyi yapamiyo o yüzden onu evimden kovdum diye bir cümle duydun mu duyamazsın o yüzden kadınların işleri daha rahat ve kolay fakat erkeğin işi daha zor bu açık ve net eve ekmek getirmek için o kadar mücadele eden bi erkeğin aile reisliğini yerine getirmesi ve erkek ne derse kadının yapması gerekir çünkü dediğim gibi kadın maddi yükünü erkeğe sıralamasından başka bişey yaptığı olmuyo
Cevap sahibi1 yıl@SoaringDragon Açıklamana saygı duyuyorum. Fakat bu yorum da ki kadınlar için bu yorum çok fazla derin... en fazla 1 mısrayı okuyabilirlerseler öp başına koy... Bunlar internetin gaz verip galyana düşürdüğü garipler. Evlenmeyin feminazi olun her şeye aptalca tepki verip bağırın çağırın yeter ki boş ses çıksın empozesini yapan köle kızcağızlar... bazısı 37 yaşın da tekiri var biricik evladı... Diğeri gençliğinin baharın da saçma akımların destekçiliğini yapıp karşı cinse nefret ve hasetle yaklaşıp suçlama yanlısı olup 2 haftada ilişkisi bitenlerden. tabi ara ara niye böyle diyip gene aynı davranıp gene sorgulayıp gene gene aynı şeyi aynı şekilde yapıp farklı sonuç bekliyen ayak takımı bunlar... Mezarlara bakınca bile bunlardan daha çok saygı duyuyorum. Ölmeden mezarda dolaşıyorlar bu önyargılarıyla afyonu köklemişler gözleri puslanıp kaybetseler de yolu gene egoları her durum da doğrusun çünkü çünkü? Eh sen kızsın ya hani işte doğrusundur. Tek sığınabildikleri iç ses bundan ibaret.😝😜
- 1 yıl
Hacım derin olsun olmasın gerçi böyle hani bi kadın görgüsüz olmamalı hiçbir zmn yani hanımefendi erkeklerin tek yapacakları çalışmaktan bahsediyo belliki iş erkekler için ne kadar zor bişey olduğundan haberdar değil yani erkeğin sadece çalışması değil parayı kazanması için eksiksiz efor sarf etmesi gerektiğini bilmiyo bilseler belki bişeyler değişir fakat anca bu şekilde anlatabiliriz tabi ablarlarsa bu devirde elbette evlenilmez kimse evlilikte bile memnun değil anlayışızlık yüzünden özellikle de boşanmalar bu kadar artıp erkeklerin nafaka ödeme zorunluluğu yüzünden kim neden evlensin ki
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Bende 28 yaşındayım. Yıllardır yalnızlığı tercih ediyorum kimle tanışsam niye yalnız olmam gerektiğini bir kez daha gösteriyor. Ortalık saçma sapan insan dolu.
Doğru insanı tanıyana kadar sabırlı olmak lazım. Bir insanı sevgili olmadan iyice tanıyıp öyle hayatımıza almak, ciddi ilişki kurmak gerek.
Sevgililik evliliğe atılan ilk adımdır.20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 835 cevap paylaştı.
1 yılEvet öyle yapmak zorundayız, doğru kişiye denk gelebilmek için gönlümüze en yatkın olanı hangisi ise hangisinde uyumlu olabileceğimi yahut da karakter ve ahlâk üzerinde nasıl düzgün birisi ise o şekilde aile kurmamız gerekiyor yoksa diğer türlüsü 6 ay sonra boşanma, çocuk olduktan sonra gerçek yüzünü göstermesi gibi senaryoları oluşturuyor...
00 Yorumla
1 yılbilmiyorum ben gerek duymuyorum yalnız mutluyum galiba bu devirde evlenmek hata olarak görüyorum düzgün pek kız yok ilişkileri bozuk kendileri gibi vs vs
00 Yorumla
1 yılGuzdl kardeş Evlenip boşanmış bir ablan olarak ssna bir kaç tavsiyem olacak eğer Seviyorsan ve seviliyorsun Hersey mümkün istedikten sonra Ailenin desteklemediği uygun görmediği kişiyi sende tercih ed fikir danış kişi hakkında şişlikler ve ufak araştırmalar ydp nekadar seviyor olsanda iyi bir eş olup olmayacağına zamanla tanıdıkça daha iyi anlarsın. Sadakat Ve merhamet birde güven çok önemli bunlar varsa maddiyata cok takılma derkim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEğer uzun süre tanımak istemiyorsan görücü usulü var ama onu da pek tavsiye etmem daha gençsin kafana takma. Sana talip çıkarsa şans ver çevren geniş değilse çevre edin ortamlara gir ve bir abla tavsiyesi bu siteden de kimseye güvenme mümkünse gerçek hayatta tanış
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılÖzeleştir yapmazsan işin zor. Gerçekleri kabullenip kendi yanlışlarını da gözden geçirmelisin. Bugün 26 yaşındasın 4 sene sonra 30
Zaman hızlı geçiyor ve ilerleyen her gün bir önceki günden daha fazla baskı altında olacaksın sosyal ve manevi olarak.02 Yorumla- 1 yıl
Sen kendine bak yaşın 35 gözüküyor tek kadınlar yaş almıyor erkeklerde yaşlanıp dede oluyor yaşa göre sınırlandırma yapıp durmayın o zaman 22 yaşındaki biri de ölsün 8 senesi kalmış malum uzun zaman değil !!!
Cevap sahibi1 yılBu sitede okuduğunu anlamayan çok cahil gördüm ama senin gibisi az bulunur nitelikte.
Aşk İlişkileri konusunda 305 cevap paylaştı. Yok ilk önüne gelenle evlen
Herhalde tanıman gerekiyor. Ama kıyafet bakar gibi acaba daha güzelini bulur muyum kafasından çık.
Tanıdığını düşündüğünde ilerisini göze alıyorsan daha fazla kişi tanımana gerek yok00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılUyumlu olabileceğin birine mutlaka denk gelirsin ama bunun için insan tanımak gerekiyor. biriyle tanışırsan olmaz ötekiyle tanışırsın olmaz, 3. Kişi ile tanışırsın olabilir. Bu işler kısmet. Hakkında hayırlısı olsun Yolun açık olsun inşallah.)
00 Yorumla Evlenmek için evlenmemelisin çok ciddi bir olay herşeyde hayırlısı olsun senin için dönem çok kötü gerçekten sabret nikah tarihin bellidir hayatına bak hedeflerin olsun
12 Yorumla
Soran1 yılHerkes ciddiyetsiz çünkü tek amaç cinsellik
- 1 yıl
Şimdiki gençlrr çok hızlı öğrrmiyor çabuk uygulamak istiyor o yüzden hormonları kazan sarmalıyor maledef kolay ulaştıkları için tüm yollar cinselliğe çıkıyor sen sabret vardır nasibinde birisi söyle dua et allahım en hayırlısı de detay ver duaya sonra aile içi şiddet olmasın ❤️
Gerekirse tanisacaksin yeni kişilerle kim aklına ve mantığına yatıyorsa he bundan baba olur sorumluluk sahibi birisi olur evine eşine çocuğuna sahip çıkar sadık biri olur diyorsan öyle evleneceksin
00 YorumlaSureklı bırılerı ıle tanışmana nasıl sebep olur karşıdaki tuhaf olmuş biraz tanımadan evlenirsen evlılıkte zorluk çeker pişman olursun
05 Yorumla
Soran1 yılHayır hayatıma geliyorlar kısa süreliğine kalıyorlar kısa süreli kaldıkları için ben sürekli yeni biriyle tanışmak zorunda kalıyorum yani uzun ilişki yapamıyorum Anladın mı
Soran1 yılUzun ilişki yapsam başkasıyla neden tanışayım ki Geliyorlar hayatıma giriyorlar bir ay Max 2 ay duruyorlar tekrar çıkıyorlar E ondan sonra yinr birisiyle tanışırım yine aynı şey oluyor kısır döngü gibi
Soran1 yılHayatım şöyle diyeyim hep böyle şeylerle karşılaştım tam evenilecek bir kadınsın profili oluşturdum onlara karşı yani hep bu lafları duydum Herkesten de evlilik vaadi aldım sana Böyle söyleyeyim Ama dediğim gibi sebepsizce bitiyor Bir bakıyorsun adam gitmiş bir bakıyorsun başkasıyla tanışmış anlam veremiyorum
Sosyal medyadan kendin bulsana ama hemen evlenicez gözüyle bakma önce arkadaş olarak konuşalım hemen ciddilik olmaz falan de ciddilik birkaç yıl sonra olur de kaçırma sonra erkeği evlilik delisi demesinler sonra her ilişki evlilikle sonuçlanacak diye bir şey yok yani sonuçta herkesin kısmeti vs farklı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılTavrın buysa normal uzun ilişki yapamaman. İlişkiler iki kişiliktir ve 'suçsuz/hatasız' diye bir şey yok. Sorumluluk alıp kendini geliştirmediğin müddetçe her türlü ilişkinin sonu bu olacak.
00 Yorumla Şöyle bir şey okumuştum
Eğer 25 yaşını geçtiyseniz belki de evleneceğiniz kişiyle çoktan tanıştınız :)
Lütfen kafanı karıştırmak istemem bu dediğimi yanlış anlama :)
Bazen bişeyi ne kadar çok istersek o şey bizden o kadar uzaklaşır. Bana kalırsa insanlarla tanışmanda bir sakınca yok belkide gerçekten henüz tanışmadın evlenmek istediğin kişiyle bilemeyiz ;) Sadece unutma ki bazen bazı şeyleri zamana bırakmak en güzel ilaç00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 510 cevap paylaştı.
Hayır, illa sürekli tanımak gerekmez. Doğal akışında gelsin, zorlamamak lazım. Kendinle barışık ol, hayatına değer kat, doğru kişi zaten çıkar karşına. Acele yok.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYaşıtız. Bana da ara sıra evlenme isteği geliyor ama tek seçeneğimin türk erkeği olduğunu gördükçe evlilikten tiksiniyorum. Benden sana tavsiye; türk erkeğiyle evleneceğine bekar kal şiddetsiz, işkencesiz, ölüm korkusu olmadan huzur içinde yaşa.
10 Yorumla
1 yılUzun ilişki yapamamanın nedeni hayatında biri varken başka bir adamla mı tanışıyorsun.
08 Yorumla
Soran1 yılOf hayır ne alakası
- 1 yıl
Çok sıcak kanlısın o halde ama fazla iyi değil bu durum
Soran1 yılSıcak kanlidan çok fazla anlayışlıym
- 1 yıl
Ama bu durum iyi değil farkında mısın
Soran1 yılNe konuda
- 1 yıl
Eşin kıskanabilir
Soran1 yılNe açıdan neden kıskansın ya
- 1 yıl
Başka adamlar ile konuştuğun için şahsen ben kıskanırım
- Aşk İlişkileri konusunda 441 cevap paylaştı.
1 yılGelince de begenmiyoruz dün bana görücü geldi beğenmedim
015 Yorumla
Soran1 yılBana görücü de hiç gelmedi gelmiyor
- 1 yıl
Geliyordur sanada baban vermek istemiyordur seni bende öyle sanıyordum gelmiyorlar diye gözümün önünde isteme olunca babam doğrusunu söyledi sonradan
Soran1 yılNasıl yani babam benden bu tür şeyleri asla saklamaz ki yani tek bir tane görücü olayi duymadım ne annemden nede babamdan
- 1 yıl
Benim saklamış banada söylemiyordu yanımda olunca söylendi hatta kuzenimde saklamış kuzenimede söyleyen çok olmuş beni bunu ben daha yeni öğrendim
- 1 yıl
Senide isteyenin vardır birileri engelliyordur laf ediyordur sallanıyordur eğer batılı değilseniz ege ve batının kültüründe isteme olayı yok biz doğumluyuz
- 1 yıl
Doguluyuz doğu kültüründe görücü usulü var
Soran1 yılBizde doğuluyuz canım ama yok gelmedi hiç
- 1 yıl
Nerde yaşıyorsunuz peki?
- 1 yıl
Ya gelmiştir helede doguluysan gelmemiş olur mu hiç? Ne çirkinler evleniyor isteyeni oluyor eminim güzelsinde ❤️
Soran1 yılAskm sorun görünüş değil çok sükur elimiz ayağımız düzgün guzel oldugumuda derler saygıda kusur etmeyiz ama olmayınca olmuyor işte sorun kimde nerde çözemiyorum bunun türkü kürdü kalmamış bak biz Türküz kürt sevgilimde oldu ama yok aldatiyolar ya da çoğunun amacı cinsellik istediklerini alamayınca gidiyolar her ikisi içinde diyorum bunu
- 1 yıl
Bende senin gibi düşünüyordum kimse isteniyor görücü kalktı sanırım arkadaslarimada hiç gelmemiş hep kendileri uygulamadan bulup evlenmislerdi ama dün gozumun önünde isteme olunca babama söyleyince babam doğrulari açıkladı aynı şekilde kuzenimde bende senin gibi düşünüyordum sıkma canını ❤️
Soran1 yılAllah hayırlısını çıkarsın karşımıza güzelim ne diyeyim ki artk evlilik çağımızın geldiği devir ne yazık ki kötü ama birini tanımak için hevesim yok ne mesajlara bakiyorm nede dışarıda zaten evde çalışan biriyim sosyal hayatım yok denecek kdr az
- 1 yıl
İstersen dertleşelim gizlilikten çıkayım
Soran1 yılOlur tabi
- 1 yıl
Çıktım
- Aşk İlişkileri konusunda 727 cevap paylaştı.
1 yılSana göre sorun hep başkalarındaysa kendini bir sorgula
04 Yorumla
Soran1 yılO yüzden mi her ayrılan Sen çok iyi bir kadınsın daha iyilerine layıksın gibi cümleler kuruyor safsın iyisin gibi
- 1 yıl
Saf iyi kadından kim neden ayrılsın
Soran1 yılAmaçları farklı olduğu için
- 1 yıl
Ne güzel işte zamanını alsa daha mı iyi öylesi
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılAçıkçası evlenmeyi düşünsem de sürekli birilerini tanıyayım diye düşünmüyorum, yani olur elbet diyorum şayet olacağı varsa.
00 Yorumla Allahın izniyle gönlüne göre birisini bulursun inşaAllah hayırlısıyla tez vakitte
02 Yorumla
Soran1 yılAmin çok amin Allah razı olsn
- Aşk İlişkileri konusunda 749 cevap paylaştı.
1 yılgerçekten karşı taraf yüzünde mi. hepsinde mi onlar suclu
03 Yorumla
Soran1 yılEvet kesinikle ve kesinikle
- 1 yıl
sanırım bu durumda hiç bulamayacaksın
ya da öyle birini bulacaksın ki sünepe biri olacak
Soran1 yılBen normal davrandigimi sanıyorm mesela sebebsiz yere neden terkedilgimi anlamıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 435 cevap paylaştı.
1 yılMesela ilişkilerin neden uzun sürmüyor düşündün mü hiç
05 Yorumla
Soran1 yılEvet iyi sadık ve anlayışlı biri olduğum için
Soran1 yılKendimi temiz tutmak istediğim için
- 1 yıl
Ne güzel işte ama neden konuştuklarınla ilerlemiyor
Soran1 yılAmaçları farklı olduğu için veya cidden iyi insanı istemezler
- 1 yıl
Bende sen gibi düşünüyorum ama yapacak bir şey yok
1 yılKarşındaki insanı tanımadan evlenmeye karar vermek olası bir durum değil, bana da güzel gelmiyor lakin yorulana kadar ara diye bir cümle var.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılBiraz zaman ihtiyacınız var.
Evlilik düşünüp yuva kurmak herkesin hayali olup doğru kişiyi bulunca ancak olur.00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 816 cevap paylaştı. Sürekli değilde olduğun çevreden birileri tanıman daha iyi gibi
011 Yorumla
Soran1 yılOnun da tanıdım anasını satayım yok işte
Soran1 yılFazla iyi olmamdan çıkıyor emin olabilirsin
Soran1 yılFazla anlayışlıyım ya Diğer kızlar gibi Bağırıp çağırmıyorum merhametim var kızamıyorum Tamam aşkım sorun yok aşkım gibi gibi hep anlayış hep anlayış hep anlayış kendi hayatımdan kısıtliyorm yani anlayacağın
Soran1 yılInsan kendisini tanımaz mı
Soran1 yılBen de iddiasını alırım
- Aşk İlişkileri konusunda 664 cevap paylaştı.
1 yılMasallah sana masallah Evlilik tamamlanmanin yarisidir
02 Yorumla
Soran1 yılGel de bu devirdekileri anlat işte
- 1 yıl
Ekonomi kosullar etkilio insanlari normal bu zaman da
Yok 2 ayda tanış evlen benim gibi. Sonra boşanirsın
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 368 cevap paylaştı. 26 yaşında mı
ben öleyim o zaman bekar bekar :/
10 Yorumla
1 yılBu çok tartışmalı bi konu, bilemedim. her türlüsü doğru olablir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 337 cevap paylaştı.
1 yılBence görücü usulü tanış insanlarla çünkü internetin referans alınacak bir tarafı yok
12 Yorumla- 1 yıl
Görücü usulü hep keko tipler olur
- 1 yıl
@Tükendimçok2 onu bilemezsin ki
Kız versiyonum gibisin, ben de karşı cinse değer veriyorum güzel düşünüyorum seviyorum planlar yapıyorum mutlu olduğunu sürekli dile getiriyo sonra puf engellemiş, yani evlenmek sadece maddi değil doğru kişiyi bulmak daha da zor
030 Yorumla
Soran1 yılGerçektende öyle yani anlam veremiyorum sorun ne neyden memnun değiller daha ne istiyorlar sevgi saygı sadakat değil mi ilişkiyi tutan fazlasıyla veriyorum zaten neden olmuyor kimse benim için cana göstermiyor nerde pis kız varsa peşinden gidiyolar
- 1 yıl
😂😂 ben de aynını kızlar için diyodum, bi gün tramvayda gidiyorum baktım atletli dövmeli serseri tipli bi çocuk kız arkası dönük dedim çocuğa bak ne güzel kızla sevgili kız bi döndü hüngür hüngür ağlıyo çocuk da gülüyo kız yapışmış beni bırakma diye çocukda kızı itiyo gülerek bi sg diye küfrediyo
Soran1 yılIyyy işte aynısı erkek versiyonuda var cidden sinir bozucu harbiden diyorum bak
- 1 yıl
Ben bi süre en azından pes ettim elimden geleni yapıyorum bu sefer olacak diye değer veriyorum gelecek planlarını beraber yapalım diyorum falan ama düzgün olanları da denedim pislik olanları da denedim olmuyo ben de istiyorum ki şu verdiğim değeri duygusal bağı artık hak edene verim yoksa cidden heves kalmıyo artık
Soran1 yılAynı bendeki gibi Gram desen heves kalmadı bende daha geçen gün terk edildi neden terk edildiğime dair en ufak bir fikrim yok hala onu düşünüyorum neden Terk edildim sebep ne
Soran1 yıl😂evet evet her şey normal en son dedi aricam aşkım bekliyorum hayatım dedim gidiş o gidiş ertesi gün oldu dedim sorumluluklarini unuttun bana karşı üstüme geliyosn dedi özür diledim görüldü attı ondan sonra bitti zaten daha da konuşmadık aslında bizde ki sorun neydi biliyo musun 1 seneliğine başka şehire ataması oldu daha görüşmeden oraya gidecek diye soğuk olmaya başladı bana yeni heyecan mı arıyor anlamadım
- 1 yıl
Muhtemelen başka tercihler gördü, düzenli ilişkinin zorluk kısmı burada başlıyo senden gördüğü ilgi eğer karakterliyse sana yansıyo karaktersizse şımarıyo kendini bi halt sanıyo sonra da daha açık giyinen daha serbest kaçak ilişki yaşayanlara gitmeye çalışıyo ama sonra gerçeklerle karşılaşıyo öyle kalıyo
Soran1 yılSana bir şey diyeyim mi ben normalde açık giyinen biri değilim ve o açık giyinmeme karışan biri değildi asla ama sana saygısızlık olmasın diye açık giymemeye çıkart edeceğim dedim hayatımdaki erkeğe bu şekil saygimin olması için dedim kendimi elalrme gösteremem diye böyle senin gbi birini ilk defa tanıdım dedi ne tepki vereceğini yazamadi instamda şu an 1 erkek yok hepsi kız ve halada eklemem ama ne yazık ki adla yaranamıyorum
Soran1 yılHalbuki boş insanlara veriyoruz o değeri şimdi soyle bir şeyde var bu sefer soğuk mesafeli davransan şey diyolar aman sende cekilmezsn bugüne kdr niye sevilmedigin belli gibi gibi
Soran1 yılBenim içinde iyi oldu teşekkürler şu an mesaime az kaldı işe baslicam malum banka olayları
Soran1 yılAhaahhaha ben evden calisiyorm ama faturalara bakıyorum inanır mısın akşama kdr 100 den fazla müşteri ile uğraşıyorum katlanılacak gibi değil artık her gün istifa vericem diye yirtiniyorm dün dedim yönetime istifa vericem sırf işten cikmamam icn hafta sonu ful izin verdi 😂
Soran1 yılNasıl yani😂
Soran1 yılHa yok Bizde zam olayları yok bize sabit maaş var tabii ama şey mesai paraları bugün yatması hatta dün yatması gerekiyordu yatmadı ama biraz sıkıntı yani kurumsal bir şirketsin bankasının Sonuçta vermen gerekiyor Senin gerçekten kaç defa istifa ile gittiğimi hatırlamıyorum bana diyorlarsan çok zeki bir kadına benziyorsun çok zeki bir kadınsın Sorun ne diye ne dedim istemiyorum baskı var üzerimizde
- 1 yıl
Manipüleye izin verme gerekirse 15 gün öncesi istifa yazını yaz kafam daha almıyo ailevi sorunlarım var şehir değiştiricem falan de ama iyi düşün ben veteriner teknikeriydim çok mantıksız düzensiz bir yerde çalışıyodum 1.5 sene sonra istifa ettim memlekete geldim şimdi tekrar iş arıyorum ama zor
Soran1 yılBende şu an istifa vermeyi düşünüyorum cidden burama kdr geldi
Soran1 yılEvet ve şu an istifa için aranmayi bekliyorum bu kdr saygısızlıga gelemem
Soran1 yılÖzelden yazaym ki uzun yazcam çünkü
Soran1 yılInstagram olmaz şimdilik 😄burası olur mu
Soran1 yılAttım istek
1 yılBende istiyorum ama öyle ha deyince olmuyor ince eleyip sık dokumalı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Doğru insanı bulursam hiç düşmeyen evlenirim
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılEvlenmek nasip işi. Ben evlenmek istemiyorken evlendim düşün yani. Bir daha çok eski yöntemlerimiz var görücü usulü. Gidip bu sorunları yaşamak istemiyorsan goruculerine bak.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 379 cevap paylaştı.
1 yılTanımadan evlenilir mi awk. Çocuk peydahlayıp boşanmaktan iyidir bekar kalmak.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılÖyle olması gerekiyor evet mecburi olarak... 🙄
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 688 cevap paylaştı.
1 yılonune gelenle evlenip cocuk yapacak halin yokya
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl18 yaşındayken 26 yaşıma geldiğimde hala bekar olacağımı hiç düşünmezdim. Ne kendi cabalarimla bir adamla sevgili olabildim ne de kısmetimle.
02 Yorumla
Soran1 yılYemin ediyorum ben de öyle önceden mesela 25 yaşına kadar büyük görürdüm ki kesin 25 yaşında evleneceğim derdim ama yok Yani gerçekten olmayınca da olmuyor bir bakıyorsun zaman bir geçiyor ama hayatında Hala kimse yok ve bu sorun da erkeklerden kaynaklanıyor Gerçekten bu devirin erkekleri o kadar boş ki
Cevap sahibi1 yılDüzgün biri yoksa evlenmenin bir mantığı yok
1 yılTanımadan evlenip hayatını mahvedebilirsin bu da bir seçenek.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBende 26 yasindayim ama surekli yeni birilerini tanimak insani yorar evlenmek icin evlenme evlenip cocuk yapmak icin evlenirsen eger yarin obur gun esin iyi cikmazsa sana ve gelecekte ki cocuguna da yazik gunah bir sure kafani bos tut birilerini tanima sen cabalamadiginda serbest birakinca hayatina birileri giriyor zaten
00 Yorumla
1 yılBende yuva kurmak istiyorum ama milletin sevdiği rengi yemeği öğrenmekten bıktım artık
02 Yorumla- 1 yıl
@Karabeyli001 haklısın awk eski kafa gibi soruyorlar ezberlesek ne * olcak sanki
- 1 yıl
Öyle deme , sevince saçının kokusunu ezberlersin. İnsanlar sevmeden monoton ve ezbere ilerlediği için sıkıcı klise geliyor.
Haklısında
Akışa bırak anlık karar verip pişman olmaktansa zamana bırak
00 Yorumla
1 yılAklın çıktı demi 25 e gelip evlenemedim diye
00 Yorumla
1 yılKarşındakini tanımadan nasıl evlenmeyi düşünüyosun acaba :)
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 764 cevap paylaştı.
1 yılTanımadan nasıl evlenmeyi düşünüyorsun tanıki evlenesin
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. yoo istersen bana kimliğini ver yetki de ver noterden direk biriyle evlendireyim:D
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılUzun ilişki yapma sende bi an önce evlen., yaşın kaç merak ettim
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 522 cevap paylaştı.
1 yılKovalamasan mı? Kapağa da yıldız tilbe gibi birini koymuşlar 😂😂
00 Yorumla
1 yılSurekli Karşı taraf yuzunden olamaz bence biraz kendine de bakmalisin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Nasıl yani görüştüğün kişinin arkadaşıyla mı görüşmeye başlıyorsun
02 Yorumla
Soran1 yılBu konuya nasıl vardı Ne alakası var
Gizli Üye(30-35)1 yılUzun ilişki konusunda bende iyi değilim ciddi düşünenler uzun ilişki yapamaz sonuca ulaşmak gerekiyor 6 ay iyi bir süre
00 Yorumla
1 yılDaha önce biriyle gerçek bir duygusal bağ kurduysan , bu durum normalbence. Ama kimse olmadiysa hayatında , sevgiye aşka açlık duyuyorsan yanlış yoldasın bacım bence
02 Yorumla
Soran1 yılEvet açım cidden ya da ben duygusal bağ kurmuşum saniyodum nasıl yanlış yoldayım ki
- 1 yıl
Yok yanlış yol derken kötü bir şey aklına gelmesin. Sadece her önüne gelenden gerçek bir sevgi beklemek zamanla seni yorabilir, eğer gerçekten seni seveni bulursan o zaman aranizda uçurum oluşabilir geçmişindeki arayışlarındandolayi. Naçizane fikrim
Gizli Üye(30-35)1 yılNeden karşına adam gibi biri çıkmadı mı evlen onunla
06 Yorumla
Soran1 yılHayır maalesef çıkmadı hepsinin amacı cinsellik bir oyun oynamaktı
Cevap sahibi1 yılCinsellik oyun oynamak mı bu senin onlara olan tutumundan kaynaklanıyor bence
Soran1 yılEe ben evlenmeden
Soran1 yılNasıl yapayım
Cevap sahibi1 yılBen sana yap demedim zaten yanlış anlama
Ve haklısın evlenmeden yaparsan onların gözünde basit biri olursun
Cevap sahibi1 yılAçıkça başta konuşsan zaten kim niyeti kim cinsellik oyun peşinde anlarsın
Çünkü nasibin seni bulmadı, daha o yüzden hep bir bahane olur zamanı gelince nasıl olduğunu anlamazsn kalbini ferah tut kafana takıpta olup olmadıl insanlara kalbini kaptırıp üzülme
12 Yorumla- 1 yıl
Tevekkül etmene hayran kaldım.
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Önce hayatına al sonra tanı belki öylesi daha güzel olur.
00 Yorumla- Devamını Gör (89)
Devamını Gör(134)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 26 yaşındayım, evlenmek için sürekli birilerini tanımam mı gerekiyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer