Yasim 27 asosyalim cevrem yok pek görücü felan da yok internet de saçma sapan tiplerle vakit kaybı çünkü olmuyo yani pek gezen birisi de değilim öyle
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yıl- Ben 26 yaşındayım benim de sevgilim yok hatta 4-5 yıldır yok. Mevcut durumda da sevgilim yok yani :((
Görücü usulü belki olabilir ama ben birebir tanıdığım birini istiyorum , konuştuğum. Durumumuz farklı değil.
Umarım bulursun birini, o psikolojiyi iyi bilirim04 Yorumla
Soran+1 yılCok kotu psikoloji erkek olsam dert etmem ama bayan için kotu
- +1 yıl
Aslından senin için kolay , yani kızson sonuçta. . işyerinde falan hiç yok mu yani seninle sevgili olmak isteyen falan
Soran+1 yılHic yok is yeri dekiler kuyumu kaziyo
- +1 yıl
Nasıl bı işyeri ki? Departman ne? Nasıl bir yer
En İyi Cevaplar
Bunun en kolay yöntemi, gerçek hayatta insanların arasına karışmak.
Hatta ben gördüğüm tecrübelerden örnek vereyim.
Genellikle hafta sonları günü birlik turlara veya bir kaç ayda bir yurt dışı gezi turlarına katılırım.
Bu turlara erkeklerden daha fazla kadınlar katılıyor, çoğunluk da bekar veya boşanmış kadınlar.
Her tur bitimine yakın bu kadınların bir çoğu turdan sevgili edinmiş oluyor.
Güzel mantık...
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 435 cevap paylaştı.
+1 yılŞuanda senin gibiyim ise gidip gelen biri olarak zaten kimseyle de arkadaşlık eden biri değilim. Fakat kazandığım para ile kendimi mutlu eden şeyler yapıyorum hep. Yeni playstation aldım ve her canım sıkıldığında oynucam. Ben alıştım yalnızlığa. Bazen güzel kızlar denk geliyor ama 29 yaşında oldum diyerek bi şekilde arkadaşlığı ileri taşımıyorum
00 Yorumla
tam olarak benim olduğum durumdasın bende 28 yaşındayım a sosyal değilim ama çok fazla bir çevrem kalmadı etrafımda olanlar evlendi nişanlandı v. s. sanaldan bende istemiyorum çok uğraştırıyor ve sonuçta buna değmiyor genelde tabiki düzgün birisi çıkarsa karşı değilim ama zor gibi geliyor bana napcaz bilmiyom
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
40
Cevap
69Cevap
+1 yılİnsanlar 80 yaşında bile evlilik yapabiliyorken, 27 yaşında geç kaldığını düşünmen çok yanlış. Eminim zamanı geldiğinde senin de evlilik hayalin gerçekleşecektir.
50 Yorumla
+1 yılAbla ileride bende böyle olacakmisim gibi hissediyorum. Umarım en kısa zamanda hayırlı biri ile hayırlısı ile evlenirsin. Çok mutlu olursun.
20 Yorumla
+1 yılMaalesef yok 29 yaşındayım 28 yaşında birini buldum evlencem ama onu da çok zor bulmuştum erkek kıtlığı vsr sanki eskiden elimi sallasa eklisiydi ciddiyim bucarada güzel bi kızımda ama şunu belirtmek isterim ki bir erkek 30 una kadar evlenmediyse muhtemel bu saatten sonra da evlenmez zaten sorunlu oluyorlar 30 undan sonraki erkeklerde kişilik sorumsuzluk falan
12 Yorumla
Soran+1 yılAynen eskiden ben de çok çabuk buluyordum bir sıkıntı var gerçekten
- +1 yıl
Herkes evlenmiş bence zaten üniversiteden sonra herkes e kişilik hikayeleri atmaya başladı
- Aşk İlişkileri konusunda 591 cevap paylaştı.
+1 yılYeminle aynı düşüncelerden geçiyorum ben de 27 yaşına gircem birkaç güne. Bu soruyu soran kişi hâlâ buralardaysan gel bi çılgınlık yapıp birbirimize şans verelim 😄
05 Yorumla
Soran+1 yılBen 28 e gireceğim bdhdhb
Soran+1 yılTamam tanışalım
- +1 yıl
Tamam çıktım gizliden 😃
Soran+1 yılTamam da nickinden kaybettin
- +1 yıl
Nick işin gırgırı sen merak etme 😄
+1 yılGüzel bir yaştasın ve madem farkindasin assosyal olduğunu bir anda çevte edinmen olamasada miniik değisimlerle bu konuda adimlar atarak başlayabilirsin
02 Yorumla
Soran+1 yılAtiyoeum yine olmuyie spora yazilayim dedim yine yok tek başına gidip geliyorum
- +1 yıl
Mücadele et bırakma kendini sen çabani göster kader de yardim etsin
+1 yılHayır tabi ki neden zor olsun. 27 artık olağan bekarlık için kendini eskilerle kıyaslama. Çık arada dışarı da gez toz kendin için bi şeyler yap. Gerisi sana bağlı. Birazcık alımla yürü bak bakalım neler oluyor
00 YorumlaZor ama geç değil artık kadınlar 30-35 te evleniyor, rahat ol, nasıl olsa bir abaza bulup hemen çocuk yapar çocuğunla ilgilenirsen, herhalde seni almayacak kadar çirkin değilsin
02 Yorumla
Soran+1 yılBoyle olsun istemiyorum beklediğime deysin
+1 yılÖyle düşünme nasip bu işler ol deyince olmuyor ki bende 27 uim bu arada ara ara bende kötü hissederim bu konuda çevre toplam. ne düşünür ne der diye fakat sonrada sallıyorum neticede bu benim hayatım hayatımı toplumun isteklerine göre yaşamak zorunda değilim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 593 cevap paylaştı. Bence bu işler şans işi. Evden çok çıkmayan biri olsan bile, ekmek dahi almaya çıksan nasibin varsa seni bulur mantığındayım ben. Olmayacağı varsa zaten ağzınla kuş tutsan da olmuyor.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle düşünmemek gerek kaderinde varsa 35'inde bile evlenirsin kırkında da sadece sen istekli olman gerekiyor böyle seçici olursan kimseyle öğrenemezsin en doğrusunu en iyisini beklersen olmaz bu iş
10 Yorumla Bulabilirsin diyecem de bu cevabı verene kolay bende senin gibi asosyalim arkadaşım insan çok zorlanıyor ya asosyal olunca bir adım geride oluyoruz hep ama aşmamız gerek bunu söylemesi çok kolaya ama yapması çok zor allah yardımcın olsun inşallah gönlüne göre birini bulursun bulmazsan da seni sevmeyen seni anlamayan sadece menfaat için evlenen kimseyle hayat kurma allah en hayırlısını nasip eder.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 484 cevap paylaştı. Otur oturduğun yerde, dertsiz başına dert açma. Öyle pizza siparişi verir gibi, market alışverişi yapar gibi olmuyor. Evlenmiş olmak için evlenilmez. Hem ne varmış yaşında?
00 YorumlaGörücü usülü ve akraba evliliğine karşıyım. Asosyal biri olduğun için tek bir ihtimalin kalıyor, internet üzerinden biriyle tanışman. Elbette saçma sapan tiplerden uzak dur.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Masraflar konusunda bir birinizle yarıştığınız sürece durumlar daha kötü olacak ! Artık kimse boşanma riski olan Bşr evlilik için 250-300.000 masraf etmek istemiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılYaş ilerledikçe zorlaştığı doğru bence. Sen gittikçe zor beğenmeye başlıyorsun, karşındaki kişi "şimdiye kadar neden evlenmemiş, acaba zor biri mi! " diye sormaya başlıyor. İşler zorlaşıyor haliyle.
18 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBenimki çok erkendi. 20 yaşında bile değildim.
Cevap sahibi+1 yıl40 tan fazla
Cevap sahibi+1 yılHemen yazmaya başlıyorlar da ondan gizliyim.
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende senin gibiyim 26 yaşımdayım nisanlancaktim ama ailesi yüzünden ayrıldım benim de çevrem yok evlenebilecegimi sanmıyorum yaşim da ilerliyor bu saatten sonra birini tanıyabilir miyim karşıma çıkar mı bilmiyorum yaşım geç mı diye kendime soruyorum
10 Yorumla27 genç? Bence biraz daha dışarıya çıkmaya çalış. İnsan içine karış, o zaman evlilik bile istemezsin.
10 Yorumla
+1 yılAşko boş ver ya evlenme mis gibi yaşa işte erkek dırdırı mı çekcen?
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNasıl bulamıyorsunuz anlamıyorum. şu an hayatımda bir ilişki istemediğim için herkesi reddettiğim halde o kadar cok düzgün insan çıkıyor ki karşıma… Bulamayan nasıl bulamıyor hayret ediyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılSen guzelsindir bizim yuzumuze kimse bakmıyor hanfendi
- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılBende 28 yaşındayım bende senin gibiyim önceliğin iş olsun birisi ile tanışmak için acele etme derim daha genç sayılın..
00 Yorumla
+1 yıl29 yaşında tanıdım ruhuma dokunan adamı. Bu işin yaşla alakası yok
01 Yorumla
Soran+1 yılPeki nasıl tanıştınız bnim ortamim yok
+1 yılAsla olumsuz düşüncelere kapılmayın
Ben 45. yasindayim benim hala umudum varsa sizin de olmalı
Bence00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Yazdıklarına bakılırsa yaşınla alakalı değil ama zor.
01 Yorumla
Soran+1 yılGaliba evet zor
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSanal ortamdan başka şansın yok bunu unutma ya görücü usulü ya da bu tarz platformlardan birini bulup evleneceksin işte buradaki asıl cevap gerçekten evlenmeyi düşünen ve hak eden birini bulabilmekte oda sana kalmış iyi tanıman lazım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 426 cevap paylaştı. Bu yasina kadar nasil devam ettiysen bundan sonra da aynen devam edebilirsin herkes evlenmek zorunda degil
00 Yorumla
+1 yılHayır geç değil evlilik için bence erken bile.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Hayır, hiç zor değil. Daha olmadı ben gelip isterim, sıkıntı yapma 😀
00 YorumlaBana göre geç değil, ama biraz çevren olması lazım
00 YorumlaYok daha o zor döneme gelmemişsin 30 olmadan evlen ama önünde 2 yılın var. 30'a kadar evlenmezsen 30'dan sonra emin ol daha zor olacak mantıklı kararlar vermeye çalışacaksın o da seni zorlayacak :))
016 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum ne kaldı ki iki sene
Soran+1 yılBana göre zaman çabuk geciyo yani sanki dün ise baslamistim ama 4 sene olsvsk
Soran+1 yılİş hayatim da kötü arkadaşım da yok
Soran+1 yılboş ver
Soran+1 yılBen hep böyleydim okul hayatında da yalnızdım dislanirdim şimdi de öyle arkadaşım pek olmaz olanlar da çıkar amaçlı olur giderler sonra öyle
Soran+1 yılBilmiyorum sence neden böyle olabilie
Soran+1 yılBemve iyi biri olduğum için
Soran+1 yılİnsanlara güvenim yok artik
- +1 yıl
İnsanlar güvenecek gibi değil zaten. Artık eskisinden daha kötü herkes çıkarım menfaati için birilerinin yanında oluyor kimse kimseyi sevdiği için değil yapılan her şeyden bir karşılık bekleniyor karşılıksız hiçbir şey yapılmıyor. Öyle bir ortamda yaşamak da bayağı zor. Ama çözülmeyecek dert sorun değil
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBulursun elbet birini bulamadiysan zamanı değildir demekki
00 Yorumla
+1 yıl+1✋🏻 28 yaş ve hala boş buluyorum bu işleri. Bekarlık sultanlık devam edecek zannedersem.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Yok canım o yas daha erken yaş kapıyı açık tut konuşmak isteyene yeşil ışık yak olur insallah
00 Yorumla
+1 yılBirçok erkeğin 27-28 yaşından sonra karakteri tam oturur ve aşırı seçicilik başlar. Kolay kolay bulamazsın, bulursan da niyeti ciddi değildir. Hele şu devirde ekonomikten çok, kadınların egosu yüksek olduğu için hiç riske girmezler:)
06 Yorumla
Soran+1 yılEee ne yapacam o zaman
- +1 yıl
Bi'şeyleri hobi edin, kendini mutlu et ve özgüven kazan. Renklenen ruhun aurası çok başka olur.
- +1 yıl
Ondan sonrası kendiliğinden gelir zaten
Soran+1 yılBen çok depresif bir yapıya sahibim duygusal ve melankolik yapım var ayrıca ssiri duygusalim bu kendimi bildim bileli böyle
Soran+1 yılRenklenmem karşımdaki kişiye bağlı tek başına çiçek acamiyorum
- +1 yıl
Sen kendini böyle şartlandırırsan tabii ki de bı sonuca varamazsın. Bu biraz şuna benziyor; resim yapmayı seviyorum ama üzerime boya sıçramasın.
Bende bıktım bu yalnızlık ve saçma sapan ilişki muhabbetlerinden istanbuldaysan evlenelim
00 YorumlaNeden zor olsun ama bir ortama girmek önemli sosyal olmaya çalismam lazım
00 Yorumla
+1 yıldegil ama secici oluyosun genelde o yüzden daha yasın genc ama evlen gecıkmeden
00 Yorumla
+1 yılBende asosyalım Cevremde Saçma sapan kızlar var Kriterimde yoklar
00 YorumlaZaman ne getirecek bilemeyeceğin için zor demek saçma olacaktır.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 494 cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle hayır. Biz de evlenme umudu ile bekliyoruz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEv kizisin galiba nasıl birini arıyorsun peki
02 Yorumla
Soran+1 yılCalisiyorum
Cevap sahibi+1 yılHımm yani nasıl biri kriterlerlerin neler
+1 yılBen 37yim bende bile halen ümit varken sende de vardır
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıllisede ve universitede buluyorsun genelde arkadaş ortamini
00 Yorumla
+1 yılNasip kısmet işi hiç belli olmaz kısmetin ne zaman nereden çıkıcağı bende kendimi hep böyle avutuyorum ne yapalım karşımıza çıkmıyor ki kalbi temiz gönlü güzel bir melek
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Sosyal aktivite katıl bisiklet veya dans dil kursu gibi oradan birileri çıkar
00 Yorumla
+1 yılYani zor biraz ama kadsr değil. 33 sinir sonra kimseye güvenme.
01 Yorumla
Soran+1 yılCiddi mi
neden zor olsun? millet 30-40 lı yaşlardan sonra evlenip çocuk yapıyor. hiçbir şey için geç değil
00 YorumlaEvlenip napacaksın boş sorumluluk. boş ver yaşa kendin rahat rahat
00 Yorumla
+1 yılBu saatten sonra derken? Daha çok gençsin sanki yaşlı biriymişsin gibi konuşmanı anlamadım
00 Yorumla
+1 yılBence zor. Aklımdan 10 saniye önce geçen sorunun aynısıyla karşılaşmam tesadüf mü?
00 Yorumla
+1 yılNeden zor olsun kendini ne zaman hazır hissediyorsan evlen
00 Yorumla
+1 yıl27 daha genç bir yaş, zor değil
01 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum çok umutsuzum zaman çok çabuk akiyor
+1 yılMesleğine göre is çevresinden bulamaz mısın
03 Yorumla
Soran+1 yılMesleğinden bitişi olsun istemiyorj
Soran+1 yılBirisi olsun istemiyorum
- +1 yıl
Niye? Bende istemiyorum ama muhtemelen öyle olucak. Çevremiz onun etrafında şekilleniyor
+1 yılBoş ver. Evlenip ne yapcan bak hayatına
04 Yorumla
Soran+1 yılYa böyle de hayatıma bakamıyorum sorun burada arkadaşım yok sevgilm yok ailemle yaşıyorum gezme tozmak yok is ev ev iş arasi
- +1 yıl
arkadaş edin, çık dolaş vs. Hayat ve ayak senin
Soran+1 yılNereden edineceğim kimseye guven yok herkes kendi ortamını ve çevresini kurmuş evli ya da herkes
- +1 yıl
Bilemem. Bu zamana kadar nasıl edindiysen öyle edin işte. Şimdi hiç edinmedim falan deme sıkıntılı düsünceler can sıkar
+1 yılSosyalleşmeyi dene. Geç değil
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAfad, Kızılay gibi yerlere gonullu ol hem cevre yaparsin hemde koca bulursun
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Daha yasın kac görende 35 yasın sanacak
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılKimden isteyeceğiz seni
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılsosyal ortamlara girebilirsin
00 Yorumla
+1 yılbana ulaş kural kaideleri anlatayım
00 Yorumla
+1 yılyaşlısın evlenemem
00 Yorumla- Devamını Gör (49)
Devamını Gör(94)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Yaşım 27, bu saatten sonra birisi ile tanışıp evlenmek zor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer