Aşk İlişkileri konusunda 327 cevap paylaştı. Evlilik hakkında ahkam kesenlerin çoğu ne kadın ruhundan anlar nede anlattığı kadar iyidir. Diğer kadınlari dışarda mutlu edenlerin eşleri evde ilgisizlikten mutluluğu dışarıda arıyor. Çocuk yoksa , yürümüyorsa tutan bir şey yok sizi , ama daha iyisini bulmak samanlıkta iğne bulmak gibi bir şey. İyice düşünün.
19 Yorumla
Soran1 yılÇocuk var doğru diyon arkadasım
Soran1 yılCanım zaten varya hersey eve girince bitiyo ıkı kışı bırbırını dışarda afedersın geğirmeyen prenses prens sanıyo aynı eve girdin bır küçük kavga bagırışöada ya kadın ya erkek soğuyor uzaklaşıyor konuşmak ıletısm önemli çözüme varamıyor mutluluğu hevesi başkalarında arıyorlar
Soran1 yılParaylada ilgisi var tabide karakter meselesi bazı erkekler evlendıgı kadına fantezisini açamıyor cekınıyor sanki her şey genel evdekıne yapılır gibi dusunuyo evındekı helalıne de her istedıgımı söyleyebilirsin. Evli misin Buarada. Sosyal medya öyle ya ben zaten evlenınce anladım bunu bırı güsel fotoğraf atsa mutlu degıllerdır dıyıp gecıyom
Soran1 yılEvet evet öyle çok var boşanan
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)1 yılNeden öyle oldugunu sorgula, bence akşam yemeginde bu konuyu konuşun , bize anlattıgın gibi eşinle konuş , ona anlat, burada kimse sana bir şey demez diyemez söylemeye hakkı yok. Problem neyse akşam yemegin'de konuş, ama sinirlenmeden düzgünce sakince anlat dinler , dinlemiyorsa boşan.
014 Yorumla
Soran1 yılDınlıyo düzelticem kendımıd edı bır senedır duzeltemedı iki kere konustm bıde diyoki bana ben ılgısız degılım
Cevap sahibi1 yılDüzgün cümle kurabilir misin yazdıkların hiç bir şey anlamadım çok yazım hatası yapıyorsun. Bence boşan böyle hayat geçmez herkes kendine çeki düzen versin
Cevap sahibi1 yılSen ona ilgili davranıyor musun?
Soran1 yılBen 3 sene sürekli öpmeler sarılmalar falan hep yakınlaşalım dedım giyindim sonra dedı dedı bu bize soğukluk olarak döndü bende yakınlaşamıyorum korkuyorum red edecek diye bıde öpme koklama görmedıgımden Artk ondan beklıyo yapmıyorım
Cevap sahibi1 yılSakın yanlış anlama ben seni tanımıyorum, senin kötü veyab yanlış bir şey yapmanı istemem. Evlendigin adam sana ilgi , saygı , sevgi göstermiyor. Demek ki seni sevmiyor. Sende ona karşı hissizsen bence boşanman daha dogrudur. Bence boşan yol yakınken yeni birisiyle belki ilerleyen zamanlarda tekrar evlenirsin. Seni dinlemiyor, seninle uyumuyor farkında mısın? Bence eski görüştügü kadını unutmamıştır. bu yüzden sana yaklaşmıyor. ya da seni aldatıyor sen farkında degilsin. ya da sadece işinde gücünde bilmiyorum bir çok sebep var. Seninle iletşim bile kurmuyorsa neden evlisiniz boşan gitsin kurtul yeni aşklara yelken aç
Soran1 yılEvet haklısın. Öncelıkle sevgılıkte baya iyiydik oda bende çok sevıyorduk nişanlandıgımızda bir kaç kere öpüşmedi benle hani yolcularken bır öpücük kondurursun dudaktan dur dedı ben çok kötü hissettim hemen başkası var diye düşündüm. Neyse işte evlendık yorgunum diyo hep bıde yapsak bıle hissiz yapıyor çok saçma geldi ve doğru dürüst olmuyor sanki başkasına aşık olmuş nişanlıyken gibime geldi belkıde kavga ettik düğüne gitme dedı gittim soguudumu anlamadım bu nedenlerden yakınlaşmıcaksa saçmalık Şu an hissezlestım tabi kızım vsr ama ılk defa baba oldumbnaa yapma bunu dedı kızı var die gidemiyor
Cevap sahibi1 yıl2 dakika önce ne yazdıgımı hatırla , haklı olmak istemezdim. Bence o sevdigini kadını unutmamış. Bence anneni ara durumu düzgünce anlat, boşanmak istedigini belirt. Çocugunu yanına al ve git boşan
Cevap sahibi1 yılSakın çocugunu babanın yanında bırakma , sen annesin çocugum yanı annesinin yanıdır.
Cevap sahibi1 yılHerkesi bırak çocugunu sakın bırakma çocugunu yanına al
Cevap sahibi1 yılSakın aglama ben sana güveniyorum sem dogru insanı bulursun akıllı kızsın güzel ve alımlı bir kadınsın fıstık gibisin ✨
Soran1 yılTeşekkür ederim canım benim anneme söyledim başımın üstünde yerın var dedım ben ıkı kere valiz topladım yalvardı adam gtme diyo bılmıyorum neden böyle yapıyor bana bazen saygılı aslında hani şefkat göstermez ama bır seyı yapma alma desem almaz o eşiyim diyedir sanırım ama sevdıgını sanmıyorum bende öyle aciz gitme diyenin karşısnds gidemiyorum
Cevap sahibi1 yılRica ederim, bence boşanman gerekiyor. Seni gerçekten sevecek , pamuk prenses gibi hissettirecek insanı eminim bulabilirsin. Türkiye nufusu 86 milyon illa ki birisi kalbini çalar,😃kendine iyi bak güle güle ✨✨👏🏻🦋🤗
Soran1 yılSende kendine iyi bak güzel insanlara rastla kuzum ❤️❤️❤️ zaman ne gösterecek bakalım
Cevap sahibi1 yılTeşekkür ederim 💙💙🤗🦋🍓🎈
1 yılİşin çok zor, kadının isteği kendini özel hissetmek ve eşinin ilgimi göstermesidir.
Bunların olmadığı için kadın çok mutsuz olur. Aldatmanı önermem. Bu sana sorundan başka bir şey olarak dönmez.07 Yorumla
Soran1 yılAma kanım kaynıyor hep hayal ediyorum daha güzel bir seks nası olurdu diye taşamıyorum hıc zevk alamıyorum onla olsada öpmüyor seks İ geçtim dokunmuyor üzgünken sarılmaz ağrım var ken bsı yapmaz merdiven den düştüm bana köpek gibi bagırdı
- 1 yıl
Çok zor durum. Çocuk olduğu için boşanmak kolay değil. Boşansan kendi hayatını kurman lazım. Ayrıca sağlıklı her bayan gibi isteklisin ve bu isteğin de mutlaka bastırılması laızm ama Buda bastırılmıyor maalesef.
En azından biraz temas etti ve ilgi gösterse. Ama tamamen kopmuş gibisiniz.
Bu durumda senin hiç hatan oldu mü pek?
Soran1 yılYok olmadı
- 1 yıl
O zaman diyecek bir şey yok. Bu gidişle bir erkek ilgi gösterince kontörülü kaybedebilirsin, bende demesi. Bir kadının en büyük zaafı ilgi eksikliğidir çünkü 😊😊😊
Soran1 yılTabıkı öyle ilgi eksıklıgı kötü
- 1 yıl
Bir kadının en önemli ihtiyacı ilgidir. Hatta cinsellikten bile daha fazladır.
- 1 yıl
Senin en büyük sorunun bu ve çocuk olmazsa çoktan boşanırsın sanırım değil mi?
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yıl
Sadiksan eger aynada kendine bakabilecek kadar da onurlu biri oldugunu düsünüyorum yazma stilinden. Bosan ama aynada kendine bakabilecek temiz yüzünle.
01 Yorumla
Soran1 yılDemi haklısın bende onu istiyom bitsin istiyom yalvarıyor çare bırakmıyor düzelcem diyor hep aynı Benımde isteklerım vsr duygularım heveslerim vsr
Yapay Zeka Cevapladı
Vay be, tam bubbbb sorun! Sadakat kraliçesi sen, ama karşıda böyle soğuk buz gibi bir buzdağının altındaymış gibisin sanki 😕 Eşinin ilgisizliği ve umursamazlığı seni çıldırtması çok normal. Ama yok yok, aldatmak asla çözüm değil, kendine yapacağın en büyük haksızlık! Duygularını paylaşmaya çalış, ya da bir dostla, bir profesyonelle konuşmak bence iyi gelir. Senin için ne yapabilirim, derdini yumuşatacak? 💔✨
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
1 yılBelli ne kadar sadık olduğun bunu düşünmen bile aldatma zaten off şu sâlak kadınlara anlam veremiyorum
18 Yorumla
Soran1 yılBirincisi düşünmem aldatma degıl. İkincisi ben doğurunca adam dogumuma gelmedi 5 poşet taşıttırdı bana hamıleyken dedı tarlada annemler neler taşıdı dedı. 6. Kat asansörsüz. kasıklarım agrırdı. Ve doğumuma gelmeme sebebi şu doktor Pazar doğum dedı sezeryan dedı esım dedi doğur öyle gelicem ya doğuramazsan kızı az görmüş olurum dedi. Okadar kırıldımmkı bana destek olmadı dıye. Dogum yaptım 2. Gün hastaneden çıktık eve gidiyoruz araba zıplıyor bana diyorki abartma ne ağlıyorsun diye bagırıyor öğlen uyutmadı beni bir doğuran sen misin dedi annemlere gittik orada kalcaz koltuktan ınermısn uyuyum dedm uyuma ben oturucam dedi. 3 senedır nerdeyse öpüşmüyoruz zaten ılk evlenınce bı mesaj yakaladım bırıyle. Gün ıcınde ben sürekli öperdim onu 6 aydır yapmıyorum baktım demekki ben öpünce oluyomuş yani ilgisiz adam evde koca degıl sanki ee kızıylada ılgılenmez oda devamlı bende canım falan demişsin hayırdır Buarada anlam veremezsin yaşamadan daha neler yaşadım b un aya sığmaz hepsini yaşaman dılegımle
- 1 yıl
Yavrucum boşan o zaman ne çekiyon adamı niye boşanmıyon
Soran1 yılYalvarıyor kızımla vakit gecıremem diyor ayrılırsak diyor
- 1 yıl
Tamam geçirir çocuğu görür ama boşan ayrı kalalım de
Soran1 yılÇok vicdan yapıyorum
- 1 yıl
Sırf kız için senle oluyor nasıl bir adam bu ya
- 1 yıl
Awk ben böyle kcoanında
Soran1 yılHıc sorma kızım sevmedıgı bellı
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Eşler birbirine karşı daha anlayışlı olmalı. Birinin böyle kenara çekilip diğerinin isteğini karşılıksız bırakması kabul edilemez.
05 Yorumla
Soran1 yılTabı ya
Soran1 yılÇok hemde evlendıgımden beri ılk zamanlar giyinirdim red ederdi
Soran1 yılTuhaf
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
1 yılEvlilikte ruhend ebedenen doyurma denen bisey var ve bunu karsindakine gostermezssen sonuclarina katlanirsin
06 Yorumla
Soran1 yılGöstermiyor
- 1 yıl
Flortoz birisin bence ama kendini yaomamak icin zorluyosun ama karsina kafa dengi biri cikarsa cokta umursamicakain bence
Soran1 yılOlabilir burdan degıl çalışsam bu kdr ılgısız ve açlığa eğer bırı dışarda güzel baksa dokunsa hoşlansam kesın yapardım diyorumbencr en sadık yapar resmen sevgıye ılgıye herseye açım. Buarada bıde ben anne babadan uzağım çok yalnız hıssedıyorum bana yoldaş ta olmuyor sarmıyor üzüntümde benı
- 1 yıl
Yani sen birazda şefkat istiyosun sevilip dokunulmaktam xok evlilikte aileden uzak olunca olabilir bu istekler norml benimkilerde baska sehirde az cok anliyorum seni
Soran1 yılÖyle evet şefkat hepsi bir canım ya hıc bı anlamda karşılamıyor bıtırelım diyince sorun yok sanıyor sakinimözgür bırakıyorum ondan
- 1 yıl
:)) anliyorum seni merak etme cok sey var soylenecekte :))
1 yılZaten insanları boşanmaya ya da aldatmaya iten sebep de bu maalesef. Uzun süreli ilgisizlik, öz bakımına dikkat etmeme … Allah yardımcın olsun zor
08 Yorumla
Soran1 yılZor tabi khep kendını düşünür o
- 1 yıl
Bencil insan sıkıntı. Çocuk var mı
Soran1 yılVar o yüzden gidemiyom oda ondan diyo ılk defa baba oldum bana bunu yapma dedı kanka gibiyiz
- 1 yıl
Hadi be o kadar mı uzak. Ee derdi neymiş peki niye yaklaşmıyor
Soran1 yılAldatıyor sandım ılk zamanlar mesaj yakalamıstm 3 sene gectı üstüne Şu an da evden çıkmıyor asla aldatmıyordur direk bılgıdyaara oturuyo herseyı o olmuş
- 1 yıl
Hmm anladım. Hayırlısı olsun ne diyelim. Eğer çalışma hayatında özgürsen hayatını bi gözden geçir. Gerekirse birlikte bi psikoloğa gidin tabi eşinde isterse
Soran1 yılGtmek istedi hasta degılım ben diyo 😂
- 1 yıl
Shshsh eşinin tam kusurlu olması her şeyde şaka mı 😄
- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
s 1 yılKarsıdaki kisi nasıl biri olursa olsun kimse ihaneti hak etmez, ayrıl ondan sonra istedigini yap
01 Yorumla
Soran1 yılTabi haketmez bazen kin besliyorum haketmedıgım neler yaşattı bana
Gizli Üye(25-29)1 yılBende senin gibiydim eşimde senin eşin gibiydi. Boşandık şükürler olsun. Gerçekten benimde artık sabrım taşıyordu aldatsam hakediyodu. sende boşan bacım
13 Yorumla
Soran1 yılÖyle yapcam işte yalvarıyor kız ıcın duruyor sanki
Cevap sahibi1 yılBen boşandım benimki hala yalvarıyor. Boşversene bidaha mı geleceğim dünyaya ilgilensin diye bı köşede bekleyemeyiz dışarda hayat akıyor
Soran1 yılSenınki napıyorsun gün ıcınde evde çocuk var mı
Aldatmak karakter eksikliğidir
Ayrıl istemiyorsan adamı010 Yorumla
Soran1 yılÖylede kızını görmek için ayrılmak istemiyor işte
Soran1 yılAma istemiyorum dedı boşanmak ıkı kere valiz topladım işte
Soran1 yılAna yüreği dayanamam oda baba görsün evladını diye ben boşansam annemin memlekete gidicem oda sureklı gezici doğuda Şu an
Soran1 yılMemur ya gıtmem ben hasta degılım dedı evlılıgımızde problem yok diyo manyak
1 yılDoğru düşünüyorsun
Eğer sağlık sorunu felan yok ise acıma02 Yorumla
Soran1 yılYok
- 1 yıl
Acıma o zaman
1 yılBen senin konuma gelip aşağı kapının önünde beklerim abla... Kafan atınca hemen gelmek için
01 Yorumla
Soran1 yılHım
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
1 yılAyrıl aldatman marifet değil kendine yakışan ayrılıp sonra ne halt yersen ye beş saygın çizgin olsun
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSana saldirmislar ama sana bunu diyenler ilgi istiyorum diye başlık açıp, milletin dm'lerine meze olan insanlar.
01 Yorumla
Soran1 yılİşteeeee
Gizli Üye(30-35)1 yılYanlış düşünüyorsun sen burada abuk subuk yorum yapanlara bakma Allah var ölüm var hesap var en olmadı boşan
03 Yorumla
Soran1 yılSen haklısın bunları düşünüyorum hep
Cevap sahibi1 yılAldatsan ne olacak kendinden nefret edeceksin kullanılacaksın seviyor gibi yapıp sevmeyecekler daha kötü senaryolarda yazarım da susayım
Soran1 yılTamam
1 yılAldatmayı hakettigini düşünüyorsan asla sadık biri değilsindir. Kendisinin umursamazligindan bu kadar rahatsizsan önce onla karşılıklı konuşmaya çalış olmuyorsa boşanın derim yürümez
11 Yorumla
Soran1 yılBebegım sevgılım varken asla aldatmadım bekarken kımseyı tamamen karsımdakıne odaklıyım. Aynı evde 3 sene öpüşmemek nedir bilir misin sen ona sevgimi soldurdu resmen yanı kılo aldım ama çok COk güzel bi kadınım ben. Bakımlıyım kılo bır adamın güsel söz söylemesine öpmesine ve hastayken sarılmasına engel degıl şefkat yok benı umursamıyor hamıleyken ben kusarken bır kere sarılmadı doğumuma gelmedi bana dedi ki doğur öyle geleceğim dedi annemlerin memlekette doğurdum 30 günlük iznim var dedı gelırım sımdı doğurmazsın dedi neler var ne vicdansızlıklar yaptı eskıden gidemedim ama 6 aydır bir şey oldu kaçıyorum yakınlaşmıyorum o öpmezdi ben öperdim hep gelip gidip onuda yapmıyorum sıfır şu an yani ayrılalım dedim kaç defa dedım ya benı hakeden bırı bulurum bekar olurum evlenmem hıc dedım böyle yaşamaktan iyidir dedım yok ayrılmıyor
Gizli Üye(18-24)1 yılyanlış düşünüyorsun aldatan hiç bir zaman haklı olmaz
02 Yorumla
Soran1 yılE ee tabi öyle
Cevap sahibi1 yılanlatmak istersen sorunu daha derin yardımcı olmaya çalışırım
Gizli Üye(30-35)1 yılSana kendini kadın olduğunu hissettirmeyen birisi için fazla değil mi bu verdiğin değer?
04 Yorumla
Soran1 yılÇok haklısın çok ama işte
Cevap sahibi1 yılBiraz daha bencil ve ben merkezci olmanı öneririm. Kendini biliyorsun, tanıyorsun. Onun göstermediği ilginin kat kat fazlasını gösterecek tonla insan vardır çevrende. Aldat demiyorum ama en azından kendini mutlu etmenin bir yolunu bulman gerek.
Soran1 yılGezıyorum napayım işte kızımla bende takılıyım kafama göre artk
Cevap sahibi1 yılEn güzelini yapıyorsun :)
Gizli Üye(36-45)1 yılAslında aldatmayı kafaya koymuşsun ama cesaretin yok korkuyorsun sadece
06 Yorumla
Soran1 yılKorkuyorum karakterime yedıremıtyorum ondan soğusam da sevıyorum onu ama onunla artk opusemıyorum bır şehvet kalmadı
Cevap sahibi1 yılİlk aldatmalar korkuyla ve heyecanla başlar ilkten sonra cesaret gelir sürekli yaparsın
Soran1 yılboş ver
Cevap sahibi1 yılKonuşmak istersen profil açık
Soran1 yılYok sağol
Cevap sahibi1 yıltamam
Gizli Üye(30-35)1 yılNeden böyle davranıyor bir sebebi veya açıklaması var mı?
017 Yorumla
Soran1 yılİlk evlendık yorgunumlar aldattı dıye düşündüğüm olaylar oldu suanda da ben ona dedım ıstemıtoeum arzulamıyorm boşancam dedm gtme diyo ilk defa baba oldum napcagımı bıkmıyorum diyo kılo aldım ama bu şehvetin gitmesine engel degıl hani şöyle aşkım güzelim diyebilir odunun tekı sevgılıyken böyle degıldı
Cevap sahibi1 yılKadın kilo aldıkça halbuki daha da şehvetli olur (: ama farkında değil ve bunlar çok basit mazeretler deseydin başka mazeretin yok muydu?
Soran1 yılYanii Buda çok red etti benı giyinik
Cevap sahibi1 yılCiddi olamazsın bu nasıl erkek acaba aldatıyor mu?
Soran1 yılEskiden yaptığına şüphem vsr
Cevap sahibi1 yılNe tür şüphelerin var mesela?
Soran1 yılBız nısanlıyken bunun tıktokta bı kzla yazısını gördüm kanka bu filme gıdelım demıs oda Snapchat gel kanka demıs yazdım demıs Ikısıde ınkar edıyo telefonunda o kzla görüntülü aramayı gördüm evlendıkten sonra da
Cevap sahibi1 yılBu adam seni aldatıyor o zaman şüphe değil bu resmen ortada ve sen neden bu kadar tepkisiz kalıyorsun?
Soran1 yılŞu an aldatmıyordur eskiden olmuştur ama
Cevap sahibi1 yılNereden bilebilirsin ki? Telefonunu kurcalamayı düşündün mü
Soran1 yılÇok kurcalıyom
Cevap sahibi1 yılAma herhangi bir koz yok değil mi böyle erkekler bir defa dili yandıktan sonra tecrübe almaya başlar
Soran1 yılKoz yok nası bulcaz
Cevap sahibi1 yılNasıl bulalım biliyor musun? Bence bir fake kurup kadın olarak ona yazalım bakalım ne tepki verecek
Soran1 yılYazamazsın ınsta hesabı bende açık cevap atmaz nası olcak bılmem telegramdan yazılabılır aslında
Soran1 yılİyide bunu birine yaptırsam ona nası güvencem beni söyler yani nerden tanıştığımızı falan sen yapsan
Cevap sahibi1 yılSen yapacak değilsin ben yapacağım zaten 😆 bana güvenebilirsin Instagram hesabı sende açıksa telegramdan yazarım ben
Aşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. Bazı ihanetleri kişi kendi çağırır kapısına eşin bu davranışlarıyla seni kendi itiyor
07 Yorumla
Soran1 yılİtiyo ama işte yapamıyorum
Soran1 yılKararsızlık va
Soran1 yılYapamam bence ben
Soran1 yılBılemem
Gizli Üye(45 üstü)1 yılboşan o zaman
kaldı ki düşünüyorsan sadık sayılmazsın
04 Yorumla
Soran1 yılYukardakı yorumlara yazdıklarımı oku açıklayamıcam
Cevap sahibi1 yılo boşanmıyorsa sen boşan aç davayı erkeklik görevini yapmıyor de boşan
Soran1 yılAslında doğru
Cevap sahibi1 yılasla aldatma
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılHakediyorr
13 Yorumla- 1 yıl
Sen afrikalı bi topçu bul
Soran1 yılNe 😩
- 1 yıl
Evet ondan bul hakkı odur 😅
1 yılOlur böyle bazı bsxi
111 Yorumla
Soran1 yılNası olur
- 1 yıl
Bir yerden sonra erkek ilgisiz olabiliyor
Soran1 yılOlmamalı ya kadın okadar bakımlı güzelken bide
- 1 yıl
Sevgilim ol
Soran1 yılOlmaz
- 1 yıl
Bir dene birdenem
- 1 yıl
Ekle
Soran1 yılNolmaz
- 1 yıl
Men seni istiremmmm
Soran1 yılBen istemiyoeum
- 1 yıl
Teeeemammmm
1 yılBurcun terazi kesin
01 Yorumla
Soran1 yılBoğa
- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
1 yılMastirbasyon yetmiyor mu?
03 Yorumla
Soran1 yılO bı sacmalk
Soran1 yılBı erkekler öpüşmeden gecermı hayat
- 1 yıl
Geciyor bak
- Aşk İlişkileri konusunda 887 cevap paylaştı.
1 yılHicmi oksayıp sevmiyor
04 Yorumla
Soran1 yılHayır hc
- 1 yıl
Nebiçim adamya sende isteklisin
Soran1 yılBende çözemedim 4 yıldır
- 1 yıl
Konuşalım
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılCidden yorucu olmalı da sebep ne konuştun mu
01 Yorumla
Soran1 yılYok sebebi
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılSenin hakkını vermiyor odun herif
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılmastürbasyon yetmiyor mu o yapmayinca
02 Yorumla
Soran1 yılYapmama gerek yok sınır oluyodum ona da o varken
Cevap sahibi1 yılİstekli değilsin o zaman
Gizli Üye(36-45)1 yılKaç yıllık evlisin hep mi öyleydi sonradan mı oldu
01 Yorumla
Soran1 yılNişanlılık ta degışti
Gizli Üye(30-35)1 yılAldatmak heyecanlı geliyor mu sana
07 Yorumla
Soran1 yılHayır
Cevap sahibi1 yılSenin gibi bir kadının değeri bilinmez m
Cevap sahibi1 yılmi
Soran1 yılBende anlam veremiyorum
Cevap sahibi1 yılHer şeyi yapmışsın fedakarlık olarak
Soran1 yılEvet
Soran1 yılHayue
Gizli Üye(18-24)1 yılİlgi görmek için cabanız var mı peki.
09 Yorumla
Soran1 yılTabiki
Cevap sahibi1 yılPeki onu eve geldiginde karşılıyor musunuz. Güzelce uğurluyor musunuz. ya da güler yüzünüzle icini ısıtıyor musunuz
Soran1 yılEvet
Cevap sahibi1 yılO ne yapıyo öyle dana gibi yatiyo mu
Soran1 yılPC başında hep
Cevap sahibi1 yılHee o zaman işler değişir. Eşinle otur sağlam bi tartış. Bir kaç gün yüz verme. Sonrada ya ben ya da oyunlar de baktın oyunları seçiyo yolver gitsin. Ama öyle aldatma falan insana yakışan hareketler degil. Hayvan bile yapmaz o yüzden aklınızdan bile geçirmeyin. Hiç kimse aldatılmayı hak etmez.
Soran1 yılÇok hKlısn
Cevap sahibi1 yılUmarım eşinizle aranız daha iyi olur. Saygılarımı sunuyorum iyi akşamlar...
Soran1 yılAllah razı olsun
Gizli Üye(18-24)1 yılNiye evlendin o zMan bari ayrıl adamdan aldatma
01 Yorumla
Soran1 yılAşıktık nası niye evlendin hey allahım nısanlılımta bazı mesajları yakaladım onlar etti affettım evlenınce soğumaya başladı yakınlaşma yok yorgunum demeler falan başkası var dıye düşündüm hep ben öpünce öperdi 6 aydır öpmüyorum doğumuma gelmedi çok vicdansız bırıymıs evlenınce öğrendim
1 yılHakli kadın 🫠
10 Yorumla
1 yılAnlıyorum ama aldatmak da çözüm değil ki
04 Yorumla
Soran1 yılEvet ama işte kin besliyorum bana yaşattıklarından dolayı
- 1 yıl
O zaman bana gel yabancıya da gitme 😉
Soran1 yılBoş yapma
- 1 yıl
Ben öyle doluyum ki bilemezsin
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılaldatırsın
04 Yorumla
Soran1 yılGaribanın yüzü gülür mü
- 1 yıl
Güler tabiki
Soran1 yılBelkide
- 1 yıl
Biri var mı aklında
1 yılKaç yıllık evlisiniz peki
04 Yorumla
Soran1 yıl4
- 1 yıl
Peki çok mu çirkinsin o yüzden mi uzak duruyor senden
Soran1 yılYok be çok güzelim hatta
- 1 yıl
Ciddi misin boyun kaç mesela
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Görücü usulü mu
03 Yorumla
Soran1 yılAşık olmustuk
Soran1 yılSonradan degıstırcen bsı var onu ama ney
- Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.
1 yılAyrıl o zaman
08 Yorumla
Soran1 yılKızım için duruyorum oda zaten diyor ılk defa baba oldum şans göster ama evde kanka gibiyiz
- 1 yıl
O zaman yatakta seni tatmin etmesi gerekli
Yoksa dışarı kayıyor insanın gözü
Soran1 yılEtmıyoki kaç senedır söylüyorum etmıyor
- 1 yıl
O zaman kendine bi seks prtneri mi bulacaksın ne düşünüyorsun?
Soran1 yılŞu an bulamam yanı yorumlar vicdanımı şey etti bilmiyorum
- 1 yıl
İstersen özelden biraz sohbet edelim konuşalım
Soran1 yılYok sağol
- 1 yıl
Sohbet ederiz farklı bir amacım yok
1 yılCinsellik yok mu
06 Yorumla
Soran1 yılNadir haftada bır ıkı
- 1 yıl
:/ yaşın kaç
Soran1 yıl28 24 te evlendım ilkim ve hep bok gbi cınsellık
- 1 yıl
Nerede yaşıyosun ki merak ettim seni
Soran1 yılİzmir
- 1 yıl
İyiymiş
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 