Bazen susmak, sevgini göstermenin en güçlü hali olabilir mi yoksa suskunluk, aşkın yavaş yavaş ölmesinin habercisi midir?

Bazen bir insan sevdiğinde susar, içindeki o fırtınayı kelimelere dökmeye cesaret edemez. Çünkü bazı duygular öyle derindir ki, anlatmaya kalksan ya eksik kalır ya da karşı taraf anlamaz diye korkarsın. Belki de kırmamak için, belki de kırılmamak için susarsın. Ama suskunluk uzun sürdüğünde, o sevginin yerini zamanla bir soğukluk, bir yabancılık almaya başlar. Kalpten kurulan bağlar, sessizliğin içinde çözülmeye başlar. Bu yüzden susmak her zaman güçlü bir duruş mu, yoksa yavaş yavaş yiten bir sevdanın sessiz vedası mı, bunu nasıl ayırt edeceğiz?
Bazen susmak, sevgini göstermenin en güçlü hali olabilir mi yoksa suskunluk, aşkın yavaş yavaş ölmesinin habercisi midir?
Bazen susmak, sevgini göstermenin en güçlü hali olabilir mi yoksa suskunluk, aşkın yavaş yavaş ölmesinin habercisi midir?
Cevapla