"Nasılsın" diye bir mesaj atsa "iyiyim" diye bir kitap yazarım.. yazmış durumuna eski erkek arkadaşım ne yapıyım?

"Nasılsın" diye bir mesaj atsa "iyiyim" diye bir kitap yazarım..
bu nedemek benim faceye girdiğim saatlerde böyle bişeyler yazıyo
"Nasılsın" diye bir mesaj atsa "iyiyim" diye bir kitap yazarım.. yazmış durumuna eski erkek arkadaşım ne yapıyım?
Cevapla