"Nasılsın" diye bir mesaj atsa "iyiyim" diye bir kitap yazarım..
bu nedemek benim faceye girdiğim saatlerde böyle bişeyler yazıyo
bu nedemek benim faceye girdiğim saatlerde böyle bişeyler yazıyo
Söz güzel, iyi oku tek bir anlam ifade etmiyor şu anlamları çıkarıyor
1. Senle iken iyi değildim, herşey karma karışık, düzensiz ve mutsuzdum şimdi daha iyiyim.
2. Sadece nasılsın bile yazsan beni çok iyi edeceksin, seni çok özledim, iyi değildim nasılsın diye halimi hatrımı sorsan daha iyi olacağım.
3. Bu söz tek bir kişiyi değil, bir çok insanı katıyo içine sende olmayabilirsin.
hımm anladım :(
haklısınız seviyosa o yazsın :)
anladım o yazsın ya çokkk seviyo madem demi :)
nasıl olcak o biraz anlatsanız
evet ekli facemde
daha önce yaptım ters tepti :)
saolun :)
sen bu kafayla daha çok ansiklopedi yazarsın. diye yaz ve karşı atağa geç.
nasıl yani tam olarak anlamadım
Adam ortaya atiyor sen resmen ustune aliniyorsun sana dedigi ne malum bukadar dusmeyin ya yazik size buyuyun biraz otu boku ustunuzede almayin
ben girince paylaşıyo böyle şeyler
Ustune alinma sazaan gibide atlama gururlu ol bukadar dusme!
Sana da olabilir ama boş yere üstüne alınmadığından emin ol
nasıl emin olcam canım :) ben girince paylaşıyo böyle şeyler
ciddimi sin
Cevap
2Cevap
klasik ergen muhabbetleri :D
:) bencede
bir insanın basit oldugunu burdan anlıyabılırsın bu nasıl bir söz bu nasıl bir felsefik düzey egerki kendi kafasında demegoloji yaparak yazdıysa tabi ha bir yerden alıntı yaptıysa bilmiyorum
Git yaz büyük ihtimal sana hitap ediyor
:) beklicem
Yapacağın en iyi şey kafana takmamak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar