Erkek arkadaşıma çok kırıldım çok uzdu beni bende ona bunları yazdım siz ne anlarsınız yazdığımdan?

Öncelikle yazdıklarımı baştan sona bir oku. Beni sevmediğin belli. Seven bir insan gibi davranmıyorsun çunku. Çıkıyoruz diye de oyalayıp duruyorsun beni. Ben istediğinde gelebileceğin ve istediğinde gidebileceğin bir kız değilim. Beni yedekte tutmaktan vazgeç. Bana karışabilecek kadar hayatımda mısın diye bir duşun. Hayatımdaysan bir kere olsun hissettir. Bende herşeyle sana göre şekilleneyim. Şimdi sen bu yazdığıma da cevap vermezsin. Aslında haklısın insan sevmediği birine neden açıklama yapsın ki?
Erkek arkadaşıma çok kırıldım çok uzdu beni bende ona bunları yazdım siz ne anlarsınız yazdığımdan?
Cevapla