Herif buna alenen orsp demiş Hâlâ AŞKIM diye kayıtlı Hâlâ ne düşünüyorsunuz diye soruyor Sana orsp demiş lan Benim ne düşündüğümü napacan Sana demiş sana Bana ne, ben ne düşüncem sen düşün
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
bacım gibi görüyorsun demiş sen bacım dememiş ikisi arasında fark var dimi
Şimdi ben sana aptal demesem Aptal gibisin desem daha iyi yani Sonuçta aptal demiyorum Aptal gibisin diyorum Oldu mu
Soran
+1 yıl
Şöyle de o zaman aptal gibi görüyorsun. Yani öyle değilsin ama neden öyle görüyorsun aptal olarak görmüyorsun yani ama aptalsın desen öyle görmüş olursun aradaki fark bu
O benim eve geliyordu onu diyor işte sen gelsen benim evime ne düşünürdün. Açık açık orrspu demeye çalışıyor sanırım ama sen kendini öyle görüyorsun diyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Herif buna alenen orsp demiş
Hâlâ AŞKIM diye kayıtlı
Hâlâ ne düşünüyorsunuz diye soruyor
Sana orsp demiş lan
Benim ne düşündüğümü napacan
Sana demiş sana
Bana ne, ben ne düşüncem sen düşün
bacım gibi görüyorsun demiş sen bacım dememiş ikisi arasında fark var dimi
Orsp gibi görüyorsun ile orspzun aynı mı
Şimdi ben sana aptal demesem
Aptal gibisin desem daha iyi yani
Sonuçta aptal demiyorum
Aptal gibisin diyorum
Oldu mu
Şöyle de o zaman aptal gibi görüyorsun. Yani öyle değilsin ama neden öyle görüyorsun aptal olarak görmüyorsun yani ama aptalsın desen öyle görmüş olursun aradaki fark bu
Sana aptal demek aptallara hakaret olur deyip noktayı koyuyorum.
saçma bi laflaşma var burada. ne amaçla söylendiğini ne düşüneceğimi bilemedim ama size karşı bi hakaret var yani.
Nedeni de eve girip çıkması sen benim evime ver gün gelseydin ne olurdu ne düşünürdün dedi yani.
nasıl ya kim kimin evine giriyor anlamadım
O benim eve geliyordu onu diyor işte sen gelsen benim evime ne düşünürdün. Açık açık orrspu demeye çalışıyor sanırım ama sen kendini öyle görüyorsun diyor
iyi de ilişki içerisinde olan insanlar birbirine bunu der mi ki sadece geldi diye denmesi de o da ayrı bi saçma garip geldi yani.
Bilmiyorum ablama söyledim garip bir insan dedi bence de dedim yani
evet konuşmadaki cümleler hem anlaşılmaz hem de anlaşılsa bile garip olduğu bariz şeyler.
Sana acik acik... demis. Ama ustu kapali. Hic sevmemis , seven zaten hoslanmadigin seyi yapmaz
Yapıyor bir de sen her gün gelsen bize sen ne düşünürdün Bi de kendini o pencereye koy demiş. Kendisi bana demiyor ama öyle görüyorsun sen diyor
Cok ayip etmis.. gercekten
Sana acik acik bacım demis sil numarasini cikar hayatindan bunu ne sekilde soyledigi farketmez sonuc olarak hepsinin kapisi ayni yere aciliyor
Ne, düşünüyorum
Evet
Evet
Ne düşünüyorsunuz
Evet.
Bende
Birliktelik yaşadınız mı
Evet
Ne güzel ama neden bozuldu aranız
4 gündür eve gelmiyordu annem kızıyor vb sonra arkadaşlarıyla dışarı çıkmış foto atmış bana ben de ona kızdım
Siz sevgilisiniz demi anlıyorum o başkaları ile takılmış
Biz sevgiliyiz ama o gitti işte erkek arkadaşlarıyla dışarı sonrasında ben de kızdım buna
Madem öyle yapıyor sende birak onu
Sevmiyor seni seven adam g Avatlat gibi konuşmaz
Sevmiyor evet ben de onu anladım
Haklı gibi duruyor
Neden haklı naptım yani
Küfür tabi ki berbat ama kendini önemsemiyorsun demek istemiş.
Napsam bilmiyorum gerçekten çok üzgünüm. Önceden böyle değildim ama artık kafam karma karışık
Bence bu saatten sonra onunla olunmaz. O küfrü etmemeliydi.
Sn sonunda zaten nasıl istiyorsan öyle olsun dedi. Daha da yazmadım
İyi yapmışsın valla. Sana seni gerçek seven biri lazım.