Sevgilim seni çok istiyorum canım çekti yazdı bende daha sonra ona dalga geçtim demi yazdım bidaha yazmam dedi ne düşünüyorsunuz?

Yanlış mı yaptım
Sevgilim seni çok istiyorum canım çekti yazdı bende daha sonra ona dalga geçtim demi yazdım bidaha yazmam dedi ne düşünüyorsunuz?
Cevapla