Yakın erkek arkadaşım artık beni umursamıyor uzun yazdım ama lütfen okuyun?

bu tarz bişeyi buraya yazmak istemezdim ama dayanamıyorum bi çıkış yolu da bulamıyorum çok yakın bir erkek arkadaşım var her şeyimi paylaşırım sürekli o benim yanımda olur ben olur nerdeyse her gün buluşuruz haziranda ona karşı bir şeyler hissetmeye başladım aramızdaki çekimi görmezden gelemiyodum Haziran boyunca yakındık bi tık onun da bana karşı hisleri vardı çünkü sadece dile getirmiyoduk. temmuzda söyledi ben de söyledim ama bir ilişki olmaması gerektiğini söyledim seni kaybetmek istemiyorum dedim o da hak verdi bana ve biz bir haftaya kadar eskisi gibi devam ettik geçen hafta düşündüm düşündüm ve konuşurken eskisi gibi olmadığımızı söyledim ama hiç konumadık kapattık ertesi günü aradı beni bir sorun yokmuş gibi konuştu ama ben çok taktığım için bağırdım biraz ona sonra iki gün aramadı beni ikinci günün sonunda ben arkadaşımla dışardayken karşılaştık orada da hiç bir şey yokmuş gibi davrandı ama ben sürekli ağlıyodum ve öyle gülünce ne kadar sarılmak istesem de tokat attm evet biliyorum çok saçma ama benim tek güvendiğim insan oydu yıkılmıştım yani beni takmamasına. sonra konuşmadık çektim gittim aynı gün tekrardan karşılaştık aradım ama sonra arıycagını söyleyip kapattı. gece evime geldiğimde ara dedim ve konuştuk bu hoşlanma muhabbetini söyledi tekrar açıkladım her şeyi ama ben ağlarken o çok konuşmuyodu. ertesi günü yine aramadı ben dayanamayıp yanına gittim akşam. birsürü söz söyledim ve bana tek söylediği şey o ilişki muhabbeti ve kafasını dağıtmak istediği. ama kafasını dağıtırsa bidaha beni arıycagını sanmıyorum. özür de diledim yanına gittiğimde son zamanlarda kaba davrandığım için tokat için de özür diledim yanında ağlıyodum nerdeyse ama çocuk anlamıyo yani dün de hiç aramadı bugün arıycagını yine sanmıyorum lütfen yardım edin yemek yiyemiyorum kafamı toplayamıyorum onu kaybetmek istemiyorum

Yakın erkek arkadaşım artık beni umursamıyor uzun yazdım ama lütfen okuyun?
Cevapla