Merhaba arkadaşlar.
Öncelikle böyle hüzünlü bir günde böyle bir konu başlığı açmayı inanın hiç istemezdim. Çok utanıyorum hatta.
Sadece hislerim kalbimi patlatacak gibi ve hiç arkadaşım olmadığı için birilerine danışıp fikir alamıyorum o yüzden buraya yazacağım.
2 gün önce yeni aldığım numarayı kaydetsin diye erkek arkadaşıma şaka yollu yazmıştım onun tanımadığı biriymişim gibi. Çok sakin, aşırı ilgili ve rahat cevaplar verdiği için konuyu uzatmadan işi şakaya dönüştürdüm ve ben olduğumu açıkladım. Fakat bu yaptığı içimde şüphe uyandırdığı için fake bir Instagram hesabıyla anlaşıp ücret karşılığı erkek arkadaşıma yazdırttım.
Gece boyunca bana tek bir kelime dahi yazmayan adam instadaki tanımadığı kıza açık adresini bile verip, fotolar istedi🙂 sevgilin var mı diye sorulduğunda yok dedi🙂 14 şubatta 2 senemiz olacaktı ve bu 2 senede ben ondan asla ama asla böyle yapışkan ve abazan hareketler görmemiştim.
Ertesi gün sabah uyanır uyanmaz gidip instadaki kıza günaydın yazmış. Bana da uyanamadım çok uykum var tekrar uyuyacağım yazmıştı. Neyse ben de tamam dedim bikaç saat konuşmayı devam ettirdim bakayım bana bişey anlatacak mı diye.
Anlatmadı ben de ona çok sakin bi şekilde söyledim o yazan kişinin ben olduğumu. Hemen üste çıkmaya çalıştı tabi, "ben anladım sadece kendim olayı uzattım bakayım bana gerçekleri söyleyecek misin" falan yaptı, yeminler etti şaka yaptığına dair.
Ben de sakin bi şekilde böyle bişeyi kabul edemeyeceğimi söyleyip işte hakkımı helal ediyorum sen edersin etmezsin kendi bileceğin iş dedim.
Karşılık olarak yine savunma yapmaya kalkıştı.
Yeniden net bir dille bittiğini söyleyip engelledim her yerden. Ve 2 gün oldu tek bi gönlümü alma çabası bile göstermedi. Üstelik engelini aynı günün akşamı kaldırdım bakalım yazmayı deneyecek mi diye. Yazmadı.
Ama ben ona hiçbir şey söylemediğim olumlu ve ya olumsuz tek laf dahi etmeden ayrıldığım için içimde bir sürü birikmiş cümle var. Bunu ona yazmalı mıyım yoksa sadece susup yoluma devam mı etmeliyim bilmiyorum.
Ailevi olarak çok büyük sıkıntılarım olduğunu, erkeklerden nefret edecek boyuta ulaştığımı bildiği halde bana 2 sene boyunca "bana güven lütfen" diyerek güvenimi kazandı. Ve şu an başladığımdan daha büyük bi kalp kırıklığım var. Sanıyorum ki gerçekten de artık kimseye güvenemeyeceğim ve yapayalnız kalmış gibi hissediyorum kendimi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer