Sevgilimle ayrıldıkmı ayrılmadıkmı anlayamadm sizce ona yazmalımıyım?

En son pazar günü akşam telefondan konuştuk ettk sonra aradm cevap vermedi o arayınca bazen müsait olamıyor bende instangramdan reels videosu attım hiç bir şekilde mesajıma bakmadı ve cevapta vermedi geri dönüşte yapmadı bende ona hiç yazıp etmedim şimdi biz ayrıldıkmı belkide engellemiştirde bilmiyrm normaldede profili felan yok zaten sizce ona yazmalımıyım ya da yazsamda ne yazabilirim yoksa hiç bişey yazıp etmiyimmi yardım nolr pleass

Sevgilimle ayrıldıkmı ayrılmadıkmı anlayamadm sizce ona yazmalımıyım?
Cevapla