Terkettiğim adama şu an yazasım var. Sizce yazarsam daha mı kötü olur?

ben haklıydım. O ara verelim dedi ben terkettim. Şimdi de 10 gün oldu. Yazmak istiyorum. Sizce yazmalı mıyım? Yazarsam ne yazayım

Terkettiğim adama şu an yazasım var. Sizce yazarsam daha mı kötü olur?
Cevapla