2 yıllık sevgilimle nişanlandık daha 1 hafta geçmeden annesi istemediği için ayrıldı benden. Hakkımı helal etmiyorum dedim?

2 yıllık sevgilimle nişanlandık birbirimizi çok seviyorduk hayallerimiz vardı gelecek için cocuklarımızın ismine kadar düşünmüştük. Annesi en başından beri beni istememiş ama bana söylemedi. Nişandan 1 hafta sonra kavga cıkarmıs annesi o da çabalamasına rağmen karşı koyamadığı için ayrıldı benden nişan attık.. Ayrılmak zorunda kaldığını durumu çözemediğini üzgün olduğunu söyledi. Bende arkamda durmadın beni yarı yolda bıraktın annenin etkisinde kaldın, ben ne sana ne de ailene hakkımı helal etmiyorum, ahım iki cihanda da yakanızı bırakmasın dedim. Beddua ettiğim için pişman oldum sonradan. Yanlıs mı yaptım ah ederek hakkımda ne düşündü bilmiyorum ama cok üzgünüm toparlanamıyorum lütfen bana bir yol gösterin ne yapacağımı bilmiyorum.

2 yıllık sevgilimle nişanlandık daha 1 hafta geçmeden annesi istemediği için ayrıldı benden. Hakkımı helal etmiyorum dedim?
Cevapla