Sevgilim annesiyle tartıştım diye ayrıldı benden. Haklı değil miyim ama?

İftara yemek yemeğe gittim onlara. Karnıyarık yapmıştı hiç beğenmedim çok acı tadi vardı. Ben de beğenmediğimi söyledim yapmacık olmaya gerek yok. Nasıl beğenmezsin yemekte üstüme yok falan baya bir çemkirdi. Gittiğime bin pişman oldum midem de ağrıyor hala :/
Sevgilim annesiyle tartıştım diye ayrıldı benden. Haklı değil miyim ama?
Cevapla