İftara yemek yemeğe gittim onlara. Karnıyarık yapmıştı hiç beğenmedim çok acı tadi vardı. Ben de beğenmediğimi söyledim yapmacık olmaya gerek yok. Nasıl beğenmezsin yemekte üstüme yok falan baya bir çemkirdi. Gittiğime bin pişman oldum midem de ağrıyor hala :/
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBoşversene kimse şu an seni anlamıyor ama ben anlıyorum.
Olabilir söyleyebilirsin , uygun bir dille begenmeyebilirsin diyebilirdi. İllaha en güzelini o yapacak değil ya onda biraz kendini ve becerilerini yüksek görme gibi bir huy var sanırsam.
Sana gelince doğru olanı yapsanda , üslubun daha yumuşak olsa belki bazen bu tür şeylerde sıkıntı yaşamasın.
Sevgiline gelince , en suçlusu o zaten. Seninle annesinin arasını yapmak, ikinizin arasındaki köprüyü kurmak onun görevi. Annesini seçtiyse ilerde annesi bişi derde sana doldurursa daha kötü olabilirdi.
Tamam anne candır, onlar herşeydirde. İkinizin arasını yapmak yerine , ayrılmak kolaya kaçmak olmuş.
İyi olmuş kurtulduğun :) Herşeyde bir hayır varmış işte...00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılHaklı değilsin malesef ellerinize sağlık diyebilirdin biraz kaba oldun senin söyleyişin sevgilininde bu sebepten dolayı senden ayrılmasıda hata tartışma olabilirdi ama ayrılma bilemiyorum demekki sevgisi sağlam değildi seninde öyle gibime geldi yoksa sevgilinin annesine böyle bişey söylemezdin
02 Yorumla
Soran+1 yılMecbur bıraktı beni ben söylemeyecektim. Elim midemde ne oldu dedi. Ben de geçer birazdan bir şeyim yok dedim. Israr etti aşırı derece bende söyledim
- +1 yıl
E desen kızsal bir durum
Kız istenirken erkeğe verildiği rivayet edilen tuzlu kahve vardır hani bildin mi? O amaçla yapılmasa bile o etkiyi vermiş sende.
Herkese kendisi zorladı demişsin de ne dedi? "Güzel mi kötü mü bak Kur'an üstübe yemin et" falan mı yaptı da mecbur açık olup beğenmedim dedin?
"Biraz acı olmuş sanki, ama ellerinize sağlık güzeldi her şey" deyip yuvarlayabilirdin. En fazla arkandan laf ederdi, tartışmazdınız.
Bunun ana kuzusu olmakl ilgisi de yok. Hayatının ileriki devrinde çok sık görmeyeceğin bir insana hoş görüyle yaklaşamıyorsan kadın da o kötü karnıyarığa rağmen sorun çıkarır.00 Yorumla
+1 yılEmeği için teşekkür edip, beğenmediğini belirte bilirsin.
Madem eleştiriye açık değil böyle şeylere girmeyecek.00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
72
Cevap
87Cevap
+1 yılDoğru olmayan bir şey doğru gibi söylemek, var olmayan bir şeyi var gibi dile getirmek, kandırmak, manipülasyondur. Buna örnek olarak en basiti senin yaşıdığın mevzu.
Yemek güzel veya değil fakat ağızlarda alışkanlık olan bir kalıp var
"Ellerinze sağlık efendim çok güzel olmuş" demektir..
Bu gerçek olmasa da karşı tarafı mutlu eder ve size olan samimiyeti artar. Fakat beğenmediğiniz halde böyle diyerek insanları mutlu edebilir onlardan pozitif enerji alarak yakınlaşabilirsiniz.
Bunu kızlar çok uygular gündelik hayatında.
"Ayy canım çok güzel olmuşsuuuun.." gibi
Belki farklı anlamlarda vardır fakat güzel olmamışsa bile öyle diyerek dırdırından kurtulmak isterler.
Senin mevzu ise tamamen senin karakterine bağlı bir durum.
Doğruyu söylemen, dobra olman güzel bir şeydir fakat uslüba dikkat etmek gerekir.
Kime karşı nasıl dobra olacağımızı iyi değerlendirip, öyle konuşmamız lazım.
Yoksa gerçekleri söylemenin bir sakıncası olmaz.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,2b cevap paylaştı. Öyle denir mi.. Begenmedim... :)) haketmissin.. kustahliktir bunun adı ya da patavatsizlik.. Açık sozluluk değil.. :) iyi olmuş.. Git özür dile elini op yanlış ifade ettim kendimi de annesine..
50 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 344 cevap paylaştı.
+1 yılbir kadın oğlunun sevdiği kızın önünde böyle muameleyi kendine yediremez. Ne olursa olsun elinize sağlık diyipte kalksaydın olay tatlıya bağlanırdı. Küçük bir hediyeyle annesinin yanına gidip özür dilemeyi dene ve acı yemeklerin midene dokundugunu söyle bence :)
31 Yorumla
Soran+1 yılHayatta özür dilemem. Kendisi zorladı ben söylemeyecektim zaten.
Ukala!!! Sen kimsin ki insanların ortasında ANNE diyeceğin birini rencide edersin. O , yaşı ve senden beklemedği hareket yüzünden şaşkınlıkla ters bir tepki vermiştir. Yaşın daha ufak ana baba olmadan bunları anlaman mümkün değil. Yorumlara verdiğin cevaplardan anladığım kadarıylada mübarek günde iftar sofrasına davet edilecek inceliğe sahip değilsin anlaşılan. İyi yapmış seninle ne işi olur...
10 Yorumla
+1 yılKendisi zorladi derken nasil zorladi? S. et kardeşim yav kafaya takma boyle olur zaten hep zorla bize soylettirirler söylemek istemeyiz ama üstümüze gelirler. Sen kafaya takma annesinin de ego tavanmis. Hem elinize sağlık ama begenmedim demissin. Ama elinize sagliktan sonra begenmedim lafi biraz şey olmuş. Elinize sağlık ama karniyarik sevmiyorum kusur bakmayin filan deseydin. Neyse geçti bitti s. et valla. Hem anasini gördün kardeşim illa beğenmedi diye kimseye cemkirilmez öyle. O da kaç yasina gelmiş saygi duymali hep övgü bekleyecek diye bisey yok. Her yemeği beğenilecek diye bisey de yok.
10 YorumlaSevgilin haklı kuzum.
Öyle denilir mi hic? Yani tamam yapmacık olmaya gerek yok ama "begenmedim olmamış" diyerek karşındakini kırıyosun. Hemde karşındaki senden büyükse hic olmaz. Belki "ben karnıyarık sevmiyorum " diyebilirdin? Yani istesen bunu daha tatlı bir dille söyleyebilirdin bence.22 Yorumla
Soran+1 yılYedim ben ama hiç yemeseydim daha iyiydi. Ben elinize sağlık ama beğenmedim dedim. Aslında söylemeyecektim ama kendisi zorladı.
+1 yılKız olsun erkek olsun farketmez anne baba için hisler aynıdır. Ama erkekler annelerine daha düşkün oluyor. Anneye kim olumsuz bir şey söylese tepki verir. Hele kız gittikten sonra annenin oğlunu fişeklemesi yok mu. Artık kızın hiç şansı yok.
Onun için siyaset , kriz yönetimi ve öngörü kız ve erkeğe lazım olan bilgiler.
Ancak aşağılama , hakaret gibi durumlarda en güzeli " Koy versin gitsin " metodudur.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 730 cevap paylaştı.
+1 yılAyrılmakla hata yapmamiş , Kibarlık diye birşey var. Yiyebildigin kadar ye yiyemedigine ay zaten midem küçük çok koymussunuz teşekkür ederim elinize saglik de birak yemegi niye kötü olmuş falan diyosun ki o senin annene aynisini yapsa?
herkesin damak tadi farklıdır yani senin hatan.00 Yorumla senın 40 yıldır beraber yasadıgın bırı değil ya daha guzel onu kırmıcak bı sekılde soleyebılırdıın mesela nasıl hıtap edıyorsan güzel olmus ellerınıze sağlık ama acı va oda mıgdeme dokunuyor deseydın kadın sana cemkırmezdı haklı sevgılın annesıne laf yapan bı kızla devam edemezdı
11 Yorumla
Soran+1 yılBen söylemeyecektim ama inan kendisi zorladı
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılKusura bakma da baya bir haksızsın. Nezaket denen bir şey vardır başka bir şey yemeye çalışsaymışsın veya midem bulanıyor bu sene iftar zamanı bunu cok yaşadım aç karnına su içtiğim için falan diye geçiştirebilirdin. Tekmeyi hak etmişsin onun yerinde olsam bir daha adını bile anmazdım.
10 Yorumla yahu kardeşim adı üstünde kaynana hem saygıdan susmak diye bir şey vardır beğenmediysende güzellikle söyleyiverseydin olmaz öyle şey yani kadın haklı olarak çemkirir sen olsan çemkirmezmiydin
ba ba ba benim yemeğime kötü diyenin var ya :D
işin şakasıda güzellikle söyleseydin ya kardeşim bence sorun çıkmazdı ;)00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılya misafirliğe gitmişsin sevgilinin annesiymiş ne artislik yapıyon sen daha nikahı basmadan kaynanaya karşı gelmeler falan iyi olmuş ders olur sana erkek annesiyle kendinizi kıyaslamayın dünya bir tarafa annem bir tarafa
13 Yorumla
Soran+1 yılKıyas yapmadım kendisi zorladı ben söylemeyecektim
- +1 yıl
nezaketen dahi güzel olmuş denir hiç beğenmedim de ne demek kesin kıyas yapmamışsındır zaten kadın milleti değilmi az çok biliyoruz kaynana görümce ye düşmanlık yapmak genetik kodunuza işlenmiş :D
- +1 yıl
Kaynanalari bilip bilmeden konuşmayin beyefendi iyisi var kötüsü var gelin iyi olmasına rağmen kotu davranan var. Sonuçta kaynanalarin laflarini oğulları değil gelinler çekiyor. Siz erkekler de analarinizi kotu davransa da savunmak genetik kodunuza işlemiş
+1 yılAynı şeyi erkek arkadaşın senin annen için yapsa hoşuna gidermi? bence soru bu olmalı. Yapmacık değil saygıdır. İnsan sevdiği için çiğ tavuk yer sözüne ne oldu?
41 Yorumla- +1 yıl
Sıkıntı yok konuşalım
Kibarlık yapıp karnıyarık sevmedıgın soyleyebılırdın ayıp etmişsin. Ben sevgilim annesiyle cok iyi anlasıyorum sevgilimden daha iyi hemde hiçte yapmacıklık yapmam ama kibar bir şekilde dile getiririm bazı şeyleri.
02 Yorumla
Soran+1 yılKarnıyarık seviyorum ben ama yapamamış . Yine de tabağımda kalmasın diye bitirdim. Kendisi zorladı ben söylemeyecektim
+1 yılyahu açık sözlülük tamam da senin ki azıcık patavatsızlığa kaçmış. yemediysen de doydum ellerinize sağlık falan deseydin..
31 Yorumla
Soran+1 yılElinize sağlık dedim ama beğenmediğimi de söyledim. Daha doğrusu beni mecbur bıraktı söylemeyecektim
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ayip etmissiniz bence. nezaketen elinize saglik guzel olmus demeliydiniz. hem buyugunuz hem de sevdiginiz insani dunyaya getiren kadin. hassas bir konu
21 Yorumla
Soran+1 yılElinize sağlık ama beğenmedim dedim. Kendisi zorladı ben söylemeyecektim
+1 yılHatalisin. ilk defa gittigin yerde, hele ki sevgilinin evinde annesine babasina saygida kusur etmemeliydin.
22 Yorumla
Soran+1 yılKendisi mecbur bıraktı
- +1 yıl
Bir insan bir insani "begenmedim" demeye nasil mecbur birakabilir 😄
+1 yılHaklı haksızdan ziyade doğruları söylemenin birçok yolu vardır. Sen yanlış olanı seçmişsin gibi :) İnsanlara yanlışlarını söylemeden düzelmelerini bekleyemezsin ancak bunu söylerken de karşı tarafı kırmadan söylemenin bir yolunu bulmak gerekir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılPatavatsizlik yapmışsın sofrada iyi deyip sonra sevgiline soyleyebilirdin
71 Yorumla
Soran+1 yılBen demeyecektim durumlar farklı gelişti
Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. kibar olmak yapmacık olmak değil. sende annesi de kezbansınız
120 Yorumlayuhh kizim yurek mi yedin. :D tabikide hakli degilsin yapmacikligi. gec karsidakini kirmamaya ozen gostermelisin kim olursa olsun.
12 Yorumla
Soran+1 yılHayatımda yediğim en berbat karnıyarıktı
Ya alemsin hiç söylenir mi öyle. Keşke içinde kalsaydı. Annem hep der her doğru her yerde söylenmez diye. :/
20 Yorumla
+1 yılPatlicanla aran olmadığını söyleyip yemeğin tadına bakmış gibi yapsaydin cemkirmek yerine övgü alırdın. Kusura bakma ayıp etmissin. Herşeyin yolu yordami var.
40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 533 cevap paylaştı. Ne olursa olsun öyle kaba olmamalıydın. Daha uygun bir dille daha düzgün bir cümle kullanabilirdin. Nihayetinde kadın uğraşmış, emek sarfetmiş. Empati kur biraz. Ayıp olmuş.
00 Yorumladobra olmak iyide her dogruda heryerde soylenmez kı kardesım. :) hani durumu idare edeydın neyse anneyide görmüş oldun demek ılerde ılıskının cok daha ıyı durumlarda olsa annesıne bı elestırı yaptıgın anda bırbırınıze gırersınız heralde :)
00 Yorumla
+1 yılSeni yemeğe davet etmiş, kadın sofrasını açmış sana beğenmediysen bile söylememen gerekirdi. Sevgiline söylemekte yanlış olur olur olmadık zamanda çat diye annesine söyleyebilir ki haklı da olur yani.
00 Yorumla
+1 yılAyıp etmişsin sonradan kussan bile sevgilinin En önemlisi Emeğin hatrına çok güzel elinize sağlık demeliydin
01 Yorumla
Soran+1 yılBeğenmedim ama elinize sağlık dedim zaten
+1 yılSoru troll, acı olmasi yegi kotu yapmaz dersinki yiyemiyorum acı ymek migdemi rahatsiz ediyor oldu bitti, arti sevgilin sana guzelim , ya da guzel gozlum filan belki diyordur oda desin vallaha askimm guzel hicbir yanin yok benden o tur laflar bekleme yok cilek
Dudaklimmis yok tatlimm falanda filanda, varsayiyorum sen kaynana bunu yaptin , seninde sevgilinden beklemen gereken bu sadece isminle hitap etmeli varsayiyorum
Kaynana verdigin salakca bir cevaba karsilik, soru troll sorun yok yani07 Yorumla
Soran+1 yılYemek yapmadığın burdan belli. Patlıcanın kendine has acısı vardır bu bir. İkincisi acı da olabilir bu da yemeği zehir eder mide fesatı geçirirsiniz. Üçüncüsü troll falan olsa kendimi böyle anlatmam. Beni kendisi zorladı ben söylemeyecektim
- +1 yıl
1 yemek yapmasini biliyorum 2 bilmedigin sey yemekler kulturel olarak degisir akdeniz insani acı koyar , zeytin yagli yemekler dahil sicak olur hicbir zamn hicbir yemek soguk servis edilmez , simdi bir egeli zeytin yagli yemegi soguk yaotiginde elestirebilirmiyim hayir kultur meselesi, sen hala edebiyat yapiyorsun onlar oyle yiyorr bir sikayet eden sensin... Onlari etikiledimi acı sana soruyorum? Etkilemedi bir seni etkiledi demekki problem sende, yani senin laf soylemeye hakkin yok!! İstersen kaynanan sana ozel fransiz yemekleri yapsin bencil olmayi birak, nezaket nedir onu dahi bilmiyorsun hala kendini savunuyon... İstanbul'da yasiyorum misafir oluyorum zeytin yagli yemeklere herkez mukemmel diyor ben yiyemiyorum sogukk tadi cok kotu geliyor.. Simdi orda ben farkli bisey diyip huzursuz etmeye hakkim yok @soran
- +1 yıl
Arti patlicana biber konulmaz ilk kez sende duydum mersin de herkez hemen hemen herkez biber koyar onu gectim istanbuldaki restrauntlarda dahi biber koyanlari gordum ,
- +1 yıl
Yahu misafir cagirdimmi bir kere yemekler kendi beğendiğinize gore yapilmaz arkadasim? Anasinda suç var kendileri aci seviyo diye aci konulmaz o yemege kizin ne üstüne gidiyorsunuz? Misafir cagirildi mi o misafir bunu yiyebilir mi diye düşünmek gerek? Ayrıca kiz hakli annesi her eleştiriye acik olmali elinize sağlık demiş hatta o yemeğin hepsini yemiş bitirmiş bile aci olmasına rağmen. Midesi kotu olmasına rağmen. Bu kadar abartip durmayin su durumu.
- +1 yıl
Ustune gitmiyorumm annesi olacak kadini elestirmesi mantiklimi hala ergen gibi konusuyorsunuz, arti evdekilerin hepsi acisiz yiyor diyelim sende acili yiyon sana ozel acili yapsin kimse yiyemesin, 1 misafir sensin allah askina ccugunun sevgikisi , kadinin annesimi akrabasimi orda onune zehir koysa onu yiyecek ya da bahane uyduracak biraz empati kurunya.. Gelmissiniz kadini 40-50 yasindaki kadina ogut verir gibi elstriyorsunuz gelecek sefere aciki yaomazz dersiniz ben kotu oluyorum diye kadin bunu hafizasina kazir @Sevgisiz_45 hicbir kadin yemegine kotu denilmesinden hoslanmaz bunuda bil kadinsin
- +1 yıl
Kardeşim acisiz zaten yenilir acili yiyebilen insan acisizi da yer. Acisiz o kadar abartilcak durum değil. Ama aciliyi herkes yiyemez. Hic bir kadin diyip genelleme yapma. Ben şahsen saygi duyarim herkesin damak tadi farkli bana gelip oğlumun sevgilisi " ellerinize saglik " ama beğenmedim derse yine de saygi duyarim. Gidip orda illa begenmedi diye yaygara cikartacak degilim. Zehir konsa yenilmesinden bahsediyorsunuz zaten kiz yemeğindeki tabagi yemis bitirmiş.
- +1 yıl
Lafinida esirgememis , zamnla anlarsin ne diyimm, ilerde misafir sayisi arttiginda her misafire ozel yaparsin artik..
İlerde anne olunca aynısı sana olsunda bak gör nasıl. duyguymuş, birde gelip marifetmis gibi soluyosun
20 Yorumla
+1 yılemimin üslubunla alakalıdırç ayrıca senden büyük bir bayana yapmacık olmayacagım diye saygısızlık edemezsin. ayrıca haklı ya da haksız olman fark etmez tekmeyi yemişsin
10 YorumlaKız nezaketen bir güzel olmuş deseydin bence şahsen ben öyle yapıyorum beğenmesem bile ay çok güzel olmuş ama valla doydum midem ağrıo sonra flan diyorum bırakıyorum. Valla yapmacıklıksa yapmacıklık olsun napayım sonradan huzursuz olacağıma :)
00 YorumlaAl sqna ayni benim kaynanam daha nisanliyim soruyo bu nasil falan filan bende sen gibi dogru söylüyorum bu sefer ogluna diyor ki seni n bu nisanlin huc birseyimi begenmiyo bende nisanlima dedim ki yalan soyleyemem yapmacik olamam
11 Yorumla- +1 yıl
daha 19 yaşındasın ya ne yapmacığı bu insanların yüzüne yıllarca bakıcaksınız arkadaşlar bu öyle bişey değil. Asilik yaşlarınızı olgunlukla karıştırmayın. Hiç bişeyi beğenmedğin için çok laf yersin. Hiç bişey beğenmiyoya gelmiş bak senin durumunda bundan vazgeç. Yavaş yavaş seviyorum demeyi öğrenin merak etme kimse sevdiğin için seni ezmez...
+1 yılNezaket ile yapmacıklığı karıştırmışsın. Misafirliğe gittin evde yemeklerle ilgili kibar olmak nezaket, görgü gereği yapılmalıdır. Sen bu kafayla daha çok ayrılırsın.
03 Yorumla
Soran+1 yılKendisi zorladı benim suçum yok
- +1 yıl
belliki daha yaşın ufak. Büyüyünce anların hem iş hayatında hem aşkta ilişkiler karşılıklı nezaket ve beyaz yalanlarla yürür. Sürekli gerçekleri söyleyen bir insanın sonu hüsran olur. Hadi kal sağlıcakla :)
- +1 yıl
tabii :) ulş sen bana :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılBazen ne soyledigin degil, nasil soyledigindir onemli olan.
Kadina oyle diyecegine erkek arkadsina daha sonra diyebilirdin.
Kusura bakmada bunun aciksozlulukle alakasi yok, bu senin gorguzuslugun!22 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Japonice ile @ ShekKerKiz mi :-)
yapmacık olmayacaksın ama sevgilinin evinde ne işin var orda evin ailen yok mu senin onuda bıreak bir yere gittin mi beğenmesen bile tadımlık alıp eline sağlık dersin misafir unuduğunu değil bulduğunu yer...
02 Yorumla
Soran+1 yılAilem tanıyor ailesini de kendisini de.. Benim suçum yok kendisi zorladı
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılYemeğin tadını beğenmeyebilirsiniz ama sözel olarak ifade getirmek kişiyi kızdırabilir. En azından"patlıcanla aram yok sevmem " diyebilirsiniz. Tadı güzel olmayabilir, beğenmeyebilirsiniz sert eleştiri yapmasanız daha iyi olur.
00 Yorumla
+1 yılBeğenmedim demek yerine benim patlıcan yemeği ile aram yoktur elinize sağlık güzel olmuş ama ben yiyemicem desen daha kibarca olurdu
00 YorumlaYemeği yedikten sonra erkek arkadaşına söyleyebilirdin bazı şeyleri görmemezlikden gel ama erkek arkadaşının da senden ayrılması çok saçma olmuş
00 YorumlaBeğenmeyebilirsin ama keşke direk söylemeseydin sonuçta senin için yapmış yine de bir ayrılma sebebi olamaz kafana bile takma
12 Yorumla
Soran+1 yılKendisi zorladı ben demeyecektim
+1 yılne demek hala miden agrıyo sankı bıraz abartmıssın illa oyle begenmedim demene gerek yoktu guzel olmuş ama ben bu yemegı pek fazla begenmem diyebilirdin
kadının senın yeemgıne aynı muameleyı yaptıgını dusun00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılyaptığın şeyi haklı bulma. İleride anne adayı olacak hatta anne olan bir kadına bu saygısızlığı yapamazsın. Sevgilinin annesi değil tüm anneler içindir😪
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok fazla abartmıyor musunuz? Bir şey güzel olur beğenilir, kötü olur beğenilmez. Bende beğenmedim çok uğraştınız elinize sağlık dedim ama bunda abartılacak bir şey yok bence
- +1 yıl
zehirde olsa söylenmez... sonuçta anne diyebileceğiniz bir kadındı... unutmaki sende anne olacaksın ;) abartmıyorum. sen saygılı şekilde beğenmediğini söylüyorsun ama öyle değil o... annesi öyle anlamaz...
Nezaketen beğenmesende söylememen gerekirdi. Bu sevgilinin annesi için değil gittiğin tüm ortamlar için geçerli
10 Yorumlaher doğru her yerde söylenmez gerçeğini göz ardı etmişsin
11 Yorumla
Soran+1 yılKendisi zorladı ama
Gizli Üye(30-35)+1 yılEdep diye bisey var beğenmemiş olabilirsin ama söylemek zorunda degildin ayip nedir ogretmediler mi? Her dogru her yerde soylenmez
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle gerekti kendisi zorladı
Gizli Üye(30-35)+1 yılSaygi gosterip elinize saglik diye bilirdin. Benim oglum olcak eve boyle kiz getircek. Kiza kalk mutfaga istedigin yemegi yap derim
11 Yorumla
Soran+1 yılKeşke öyle olsaydı daha iyi olurdu
- Aşk İlişkileri konusunda 604 cevap paylaştı.
+1 yılBu bir tartışma sayılmaz bence. Ortada bir şey yok ki zaten altı üstü beğenmediğini söylemişsin. Haklısın böyle saçma bir sebepten ayrılmnak çok saçma.
10 Yorumla
+1 yılDavet edildiğin bir sofrada hic bisey hosuna gitmeyebilir ama, saygi gostermek gerekir, yemeyebilirsin ama tesekkur edip sofradan kalkman sana hanimefendilik kazandirirdi
10 YorumlaYine keşke söylemeseydin. Gerginliğe gerek yok daha evli bile değlsin, olsan ne olur kim bilir.
Açık sözlülük iyidir ama yer ve zamanına göre.01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın da bunu söylemeye kendisi zorladı ben söylemeyecektim
ahahaha anasıda acayip sevgilisi de yazık l*n adama :D
50 Yorumlaİnsan kibarlık olarak güzel bir dille söyler beğenmediğini.
50 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılBeğenmedim denir mi yaa... :O
Acı olmuş acı bana dokunuyor deseydin ya :S12 Yorumla
Soran+1 yılKendisi ısrar etti. Ben demeyecektim
- +1 yıl
Acı o yüzden deseydin dedim ama :S
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılHaklısın ama kötü dahi olsa birz daha pozitif olabilirdin
00 Yorumla O adam adamin dibi ana kuzusu degil ben olsan o an evden yollardim seni
02 Yorumla
Soran+1 yılAna kuzusu başka bir şey değil
Aman ya ne patavatsızmışsın sende. O senin sevgilinin annesi beğenmemiş olabilirsin senin damak tadına uymamış olabilir kadına pat diye söylenir mi? Hem nezaketen saygıdan da söylenmez. Haksızsın
00 YorumlaKibar bir dille söyleseydin keşke. Annesinin de sana çemkirmeye hakkı yok yani beğenmemiş olabilirsin o nasıl bir ego^^
02 Yorumla
Soran+1 yılEgo tavan zaten :/
Hayır saygı duyması lazım senin fikrine. Bir de senin söyleme şeklin çok önemli tabi ki :)
00 Yorumla
+1 yılSöylemeseydin keşke. Yapmacıklık değil bu emeğe saygı. Ellerinize sağlık diyip sussaydın keşke
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 358 cevap paylaştı.
+1 yılYa kadim o kadar yapmis nezaketen bile olsa güzel olmuş diyebilirsin bazen her doru her yerde söylenemez
00 Yorumla
+1 yılSevgilin sana bir sınav sunmuş ve sen bu sınavdan geçememişsin.. eskiden damada tuzlu kahve içirirlerdi tavrını anlama için seninkide öyle olmuş...
00 Yorumlabeğenmediysen bile en azından saygıdan insan susar açık açık söylemez yani yemezdin başka bir şey yerdin
10 Yorumla- Devamını Gör (99)
Devamını Gör(144)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim annesiyle tartıştım diye ayrıldı benden. Haklı değil miyim ama?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar