Nişanlım annesine laf ettiğim için nişanı attı, barışma ihtimali var mı?

1,5 yıllık ilişkimiz vardı. ya oturuyorduk cafede, annesi ile el sanatları kursuna gidiyoruz, aramı iyi tutayım diye yaşlı kadınların arasında kursa gidiyorum. Sürekli karışıyor kadın benim işime, yok boyayı yanlış yapmışsın diyor, dur şöyle yap diye elimden fırçayı alıyor işime karışıyor. sesimi çıkarmıyorum. Cafede otururken nişanlım kurs nasıl gidiyor dedi, "annen de her şeyi en iyi o bildiğini sanıyor" dedim. Bu bir durdu, gözlerinin gözlerime kenetlendiğini öyle bir hissettim ki yutkunamadım bile. "Şimdi konuşmaya başlarsam kırıcı sözler soylicem. O yüzden birşey demicem. Bunu affedemem düzgün konuş" dedi bıraktı beni. 1 aydır ayrıyız barışmaz mi? Sinirli hali ile karar verdi dedim ama 1 aydır ses seda yok. Özür diledim bu arada
Nişanlım annesine laf ettiğim için nişanı attı, barışma ihtimali var mı?
Cevapla