Ailesi beni istemedi diye ayrıldık ve ayrılalı 1 ay olmadan başkasıyla nişanlandı?

Arkadaşlar derdimi dökmek istedim çünkü içim çok daralıyor 5 yıllık ilişkim vardı çok seviyordum onu ilk aşkımdı canımdan çok sevdim ama meğerse o beni hiç sevmemiş ailesi beni tanımadan görmeden evliliğe olmaz dediler ne kadar zor da olsa bu yüzden ayrıldık beni gözü yaşlı arkada bıraktı ve ayrılalı 1 ay geçmeden başkasıyla nişanlanmış ben burada depresyon ilaçları kullanıp her gün ağlarken o Nisan hazırlıkları yapıyormuş canım çok yanıyor bunu haketmedim onu bütün eksiklikleriyle kusurlarıyla sevdim içimdeki bu acı geçmiyor evden çıkmıyorum odama kapattım kendimi ben hayatıma nasıl devam edicem bu acı hiç geçmeyecek gibi hissediyorum 😢

Ailesi beni istemedi diye ayrıldık ve ayrılalı 1 ay olmadan başkasıyla nişanlandı?
Cevapla