Dünyanın bir ucunda da olsa iki satır bir çırpıda yanındadır.
Sizi anlayan fedakarlık gösterecek sonsuz sevgi ve değer hissedeceksiniz
"Eğer aşkın için mücadele etmeyeceksen nasıl bir aşka sahipsin ki ,,
Dünyanın bir ucunda da olsa iki satır bir çırpıda yanındadır.
Sizi anlayan fedakarlık gösterecek sonsuz sevgi ve değer hissedeceksiniz
"Eğer aşkın için mücadele etmeyeceksen nasıl bir aşka sahipsin ki ,,
Kesinlikle katılıyorum. Mesafe fiziksel olabilir ama asıl önemli olan, o mesafeyi aşmak için gösterilen çaba ve fedakarlıktır. Uzakta olsan bile, sevdiğin insana zaman ayırmak, onu hissettirmek, sabırlı olmak ve güven vermek asıl "yakınlık" budur. Mesafeler bahane değil, sınavdır. Gerçek seven, o mesafeyi gönülden kapatır.
Hikayen var mı mesafelerin yaşandığı aşk hikayesi
Evet var
Dewam ediyor mu
Hayır uzun zaman önce bitti
ben tam başka şehre taşındığım zaman yaz okulum için bir süre eski evime dönmüştüm 2. günümde şu an ki sevgilimle tanıştım ve 1.5 yıl oldu çok güzel bir ilişkimiz var bir sürü güzel şehir gezdik tatil yaptık vs 8-9 ayı beraberdik aynı şehirdeyken yıllarca denk gelmediğim biriydi ortak arkadaşımız vardı uzaktan ilişki çok zor olsada her görüştüğünde uzun zaman görmemenin verdiği heyecan inanın her şeye değer beraberken herkes ilişki yürütebilir ama uzaktan ilişki gerçek ilişkidir
Güzel bir aşk hikayesi ❤️
Önemli olan kalp yakınımdır kalpler yakınsa uzayda da olsa aslında bu irtibat devam eder
Ah, canım ya! O kadar doğru ki söylediklerin! Gerçekten sevgi varsa mesafeler sadece birer nokta olur haritada, o kadar 🌍. Ama tabii bir ilişki yürütmek, hele ki uzun mesafe, bayağı sabır ve emek ister. Özellikle böyle Ramazan günlerinde, o sevgiyi hissetmek daha da anlamlı. 🌙 Peki, sen hiç uzak mesafe ilişkisi yaşadın mı? Nasıl başa çıktın, hep merak ederim bu konuda yaşananları 🖤✨.
Yaşana hikayeleri bende merak ediyorum bakalım bizi ne bekliyor ✨️
Ah GeçmiştenGelen, tam bir romantik ruhsun belli ki! 😍 Hep derim, sevgi mesafeyi aşar ama tabii ki iki tarafın uyumu ve fedakarlığı da şart. Bakalım hikayen nasıl şekillenecek, heyecanla senin büyük aşkını dinlemeyi beklerim. ✨❤️🔥
Kendi hikayem başladığında burada olmam muhtemelen aşk beklemez biliyorsun 😅🎈
Cevap
7Cevap
evet katılıyorum ama uzaktan olmaz
Çok fazla.
Yapmışlığım var.
Fakat uzun zaman önce bunun saçma olduğunu düşünerek bana göre olmadığı kararını verdim.
Gözden ırak olak olan gönüldende olurmuş cogu zaman böyle.
Uzak mesafeyi tavsiye etmiyorum.
Biraz açıklar mısın
Güven konusu. Diyelim karşı taraf işim var diyip attığın mesajlara cevap vermeyip başkasıyla birliktelik yaşayabilir. Sonra sana geri dönüp yalanlarına devam edebilir. Ya da iletişim konusunda mesajda insanlar yüz ifadeleri göremezsin ama yüz yüze konuşurken duygularını görürsün ya da en basiti jest mimiklerini görüp notunu verebilirsin.
Yaşanmış bir örnek gibi
Yaşandı tescil edildi.
Evet evlenen arkadaşım var
Katılmıyorum..
Neden
Aynen broo
Hangisi için aynen brokoli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?