#selamgençlik 🍀🍀
#Nankörlere tavizsiz olmak daha kıymetli gibi, ne dersin?
#tubasueda 🍎🍎
#Nankörlere tavizsiz olmak daha kıymetli gibi, ne dersin?
#tubasueda 🍎🍎
fedakarlık yapmaktan gocunmam. Taviz vermem diye ortalıkta dolanmam. Herkesin vardır taviz vermediği olaylar ama benim fedakar yanım daha ağır basıyor, ki kendimi daha iyi hissediyorum.
Fedakarlık yapmayı severim ama fazla değil çünkü kendi öz kaynaklarından fedakarlık yapıyor insan bi bakıma.
Bu suistimale girer, en iyisi kıymet bilene fedakarlık yapmak gibi...
Kıymet bilene fedakarlık yapınca karşılığı alınıyor.
Kesinlikle o zaman anlamlı olur fedakarlık 👍
Teşekkürler 🙏
Rica ederim 🙏
Cevap
6Cevap
Fedakarlıklar bana zarar vermez, bir yaparım iki yaparım baktım bu alışkanlığa dönüşüyor anında keserim..
Fedakarlıkta yaparım , gerektiği yerde taviz verdiğim konularda oluyor. Ama fedakarlıkta üstünlme yok sanırım.
Fedakar birisiyim, elimde değil karakterim böyle. Fakat sonradan pişman olduğum oluyor, keşke yapmasaydım diyorum. Herkes hak etmiyor..
Fedakarlık yapıyorum her zaman yapacağım sevdiklerim için değene değdi.. değmeyene de zaten o sınırını geçtirmem gerek yok
Çok taviz verdim keskin çizgiler çekemiyorum ben ya bi yerde kırılıyor o çizgim
Kişisine göre değişir ancak hiç değmeyecek insanlar için fedakarlık yaptığım zamanlar oldu.
Bir kere verilen taviz zincirlemeye neden olur, o yüzden hiç gerek yok
Fedakarlık yapmakta üstüne olmayan bir slk
Artık fedakarlık yapmıyorum
Ikisini de dengelemeye çalışan biriyim 😀
Fedakârlık yaparım, değmez ama yine de yaparım.
Her şeyde fedakarlık yapıp alttan alan benim.
Fedakarlık yapan biriyim. Nankör olamadım henüz
durumuna göre ikisi de olabilirim
Çok fedakarım
Fedakarlık iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?