Güncellemeler
+1 yıl
İyi akşamlar🙂
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Fadekar olmak kötü bir şey değildir. Sadece iyi niyet kullanılırsa kötü durum olur. Her zaman her şeyde yani iyilikte fedakâr olurken karşılık beklemekte olmaz. Fedakar olupta fedakarlığı zedeleyen de zaten insanoğlu değilmi sanki.
Cevap
2Cevap
Fedakar olmaya çalişırım her konuda. Çünkü hrm ben mutlu oliyorum hem de karşı taraf mutlu oluyor bu durumdan.
Sevdiğime ve aileme karşı fedakarımdır.
Duruma göre değişir
Evet çok çok:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?