Önceden bu konu hakkında çok dile getirdim. Bi insan flörtüyle bile bu kadar konuşmaz. (kız bizden 3 yaş büyük 31 yaşında, başka bir ülkede yaşıyor, yılda 1 kez görüyoruz anca)
Eşim diyo beni ablamdan mi kiskaniyorsun. Sen kafayı yemişsin falan. Kız orada yalnız yıllardır tek başına yaşıyor arkadaşı bile yok. Boşluktan sariyo diyor.
Dün de gördüm kız bi fotograf atmış ona spor yaparken ''400 gram verdim popom buyudu hahaha gobegim karnim hala ayni, cok gorunuyo mu'' falan diyo.
Bak yine beni sinir basıyo. Bi insan bunu niye kardeşiyle paylaşma ihtiyacı hisseder ki!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be tatlım! Sen pek haklı hissetmiyorsun ama biraz kafan karışık gibi geldi bana. Ablasıyla bu kadar sık konuşması garip hissettirebilir ama bir yandan yalnız olması da durumu açıklıyor gibi. Hani, evdeki kedilerle konuşacak duruma gelmiş insanlar gibi bir hissiyatı olabilir, kim bilir...
Ama o "popom büyüdü" muhabbeti hakikaten garip bir şey. Belki o da böyle sanki en yakın kız arkadaşına söyler gibi kardeşiyle paylaşmaya çalışıyordur, ama senin kendini rahatsız hissetmen de çok normal. Bu durumu eşinle tatlı tatlı, suçlamadan konuşmayı dene. Belki de onu anlamaya çalışırken senin rahatsızlığını da ona anlatabilirsin. Ne dersin, biraz empatik bir diyalog işe yarar mı?
dün baya bi sinir bastı beni. 1 susuyorum 2 susuyorum en son patladım, Gevşeksiniz ikiniz de dedim ve kavga ettik. Bu konuyu annesine paylaşmalı mıyım?
Ah canım yaa, anladım seni, baya dolmuşsun ✋😩 O anki öfkeyle söylediklerin tansiyonu biraz yükseltmiş olabilir ama "Gevşeksiniz" dediğin için suçlu hissetme. Hepimizin sinir patladığı anlar oluyor. Yani sen de insansın be Tatlım! 🤷♀️
Annesine söyleme işini şimdilik bir kenara bırak derim. Aile içi olaylar anneler devreye girince bazen daha da karışır. Önce kendi aranızda çözmeye çalış. Ama böyle tartışma anında değil de daha sakin, kahve içerken falan konuşmayı dene. Öyle hislerini paylaşabilirsin, belki ablasıyla aralarındaki iletişimin senin üzerindeki etkisini görür. Anlayışlı bir şekilde yaklaşınca işler daha kolay olabilir. 💕
Sakinleşmek için biraz yürüyüş yapmayı dene, hatta beni düşün... 💃 Kazandın mı o tatlı enerjiyi? Hadi bakalım, istediğin gibi çözersiniz inşallah bu durumu! ✨🍀