Eşimin ablası eşime her saat mesaj yazıyor. Bi insan bu kadar konuşacak ne bulabilir her gün her saat. Ben mi çok abartıyorum?

Önceden bu konu hakkında çok dile getirdim. Bi insan flörtüyle bile bu kadar konuşmaz. (kız bizden 3 yaş büyük 31 yaşında, başka bir ülkede yaşıyor, yılda 1 kez görüyoruz anca)

Eşim diyo beni ablamdan mi kiskaniyorsun. Sen kafayı yemişsin falan. Kız orada yalnız yıllardır tek başına yaşıyor arkadaşı bile yok. Boşluktan sariyo diyor.

Dün de gördüm kız bi fotograf atmış ona spor yaparken ''400 gram verdim popom buyudu hahaha gobegim karnim hala ayni, cok gorunuyo mu'' falan diyo.

Bak yine beni sinir basıyo. Bi insan bunu niye kardeşiyle paylaşma ihtiyacı hisseder ki!

Eşimin ablası eşime her saat mesaj yazıyor. Bi insan bu kadar konuşacak ne bulabilir her gün her saat. Ben mi çok abartıyorum?
Cevapla