Sevgilimle her gün 1-2 saat konuşuyoruz. Sıkıldım deyince sinirlendi. Abartmıyor mu?

Sıkıldım biraz tiktoka giricem dedim bana değer vermiyorsun bilmemne birsürü şey söyledi sizce abartmıyormu güleyimmi sinirleneyimmi şaşırdım ya.

Sevgilimle her gün 1-2 saat konuşuyoruz. Sıkıldım deyince sinirlendi. Abartmıyor mu?
Cevapla