Günde sevgilimle 3-4 saat sesli konuşmak ve her gün yazışmak fazla mı, bunaltır mı?

Sevgilim çalışıyor akşamları yaklaşık 3-4 saat sesli/görüntülü konuşup birlikte uyuyoruz onun dışında hafta sonları izinli bazen haftada 2 bazen 1 buluşuyoruz sizce fazla mı? Henüz 3 aylık bir ilişkimiz var bunalıp sıkılma durumu olur mu

Günde sevgilimle 3-4 saat sesli konuşmak ve her gün yazışmak fazla mı, bunaltır mı?
Cevapla